|
|
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?... og nå har jeg funnet ut at det har sitt eget nettsted, og man får kjøpt til ulike spillere, fra flere lag, diverse deler til spillet, ulike utgaver etc. Ser ut til å være en tysk greie det her. Jeg har aldri sett det før på den hytta i Sveits.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 24-11-16 kl 15:38. |
|
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?At mellom alle de anmassende og (i mine ører) klin like elektroniske poplåtene :knirk: på spotify-lista til 11-åringen, dukket plutselig Anne Grete Preus opp,
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Å se de fine 6. klassingene samarbeide så fint om hvordan de kan forbedre miljøet på trinnet.
|
|
#7 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?- At en elev forstår noe som er vanskelig. Og samtidig gliser av resultatet på siste matteprøve.
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Jeg blir glad av at lærerne her i tråden forteller om hva som har gjort dem glade i hverdagen.
|
|
#10 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Ha en fin dag, Niobe.
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?
Åh, det hadde jeg glemt. Takk!
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Jeg er litt begeistret over at jeg har tjent en decent årslønn på et års prisøkning på huset mitt uten at jeg har løftet en malekost engang. Og litt deppa over at det er helt krisevanskelig å komme inn på boligmarkedet med disse ville prisene. |
|
|
|
|
#13 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Himmelen utenfor vinduet mitt akkurat nå.
|
|
#14 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?
Jeg tok også bilder, men fikk for mye gjenskinn fra belysning inne på jobb. Skulle egentlig skrive at jeg ble glad av å sykle til jobb for to dager siden. Fikk soloppgang på vei til, og gjenskinn av solnedgang ved Sjølyst Marina på vei hjem. Det er vakkert lys om vinteren, jeg ser det bare for sjelden. Er på nippet til å oppgradere til piggdekk, skotrekk og vintervotter.
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Skjønner godt at folk poster, det var virkelig delbart.
![]() |
|
|