Gĺ tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Map

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trĺdverktřy Visningsmĺter
Gammel 22-12-16, 19:19   #1
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Pĺ landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Togepi er sřt, jeg gĺr og bćrer pĺ min for tiden.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-16, 22:14   #2
Serafin
Břr lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Hvordan i huleste klarer du ĺ klekke 10 egg?

9 slike inkubatorer, og noen 2 km egg

Lillesřster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-16, 22:08   #3
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Her i periferien er det skralt med greier, men mĺ nok ut pĺ jakt en dag siden det endelig kom střtte for Apple Watch.

Og jeg tror jeg fĺr Apple Watch av mannen i morgen. (Men best ĺ ikke ha for hřye forhĺpninger, bare det at han har vćrt sĺ fornřyd med seg selv, og det fĺr meg til ĺ tro at det blir klokke. )

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 21:10   #4
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Darth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt avDarth har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Ja! Det virker som om egg-klekkingen er mer effektiv nĺr jeg bruker klokka til ĺ klekke, altsĺ at 5 km ligner litt mer pĺ 5 km - av og til synes jeg at jeg har gĺtt veldig langt for noen skarve km nĺr jeg bruker appen pĺ iPhonen.

Gammel 26-12-16, 21:13   #5
Elisabet
Stĺr pĺ egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Ja! Det virker som om egg-klekkingen er mer effektiv nĺr jeg bruker klokka til ĺ klekke, altsĺ at 5 km ligner litt mer pĺ 5 km - av og til synes jeg at jeg har gĺtt veldig langt for noen skarve km nĺr jeg bruker appen pĺ iPhonen.

Kan du forklare hvordan du bruker klokke til ĺ klekke egg? En mĺ jo gĺ med skjermen pĺ for at en skal fĺ registert km pĺ eggene. Noe annen mĺte ĺ gjřre det pĺ? Men det er kansje smart klokke du snakker om og at du har pokemon pĺ den?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 21:15   #6
Malama
Břr lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmřre!
Malama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Kan du forklare hvordan du bruker klokke til ĺ klekke egg? En mĺ jo gĺ med skjermen pĺ for at en skal fĺ registert km pĺ eggene. Noe annen mĺte ĺ gjřre det pĺ? Men det er kansje smart klokke du snakker om og at du har pokemon pĺ den?

Kan splle pĺ "epleklokke" nĺ

Gammel 26-12-16, 21:17   #7
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Standard

Ja, spiller pĺ Apple Watch. Starter appen pĺ klokka og sĺ er det bare ĺ traske i veg.

Gammel 26-12-16, 21:23   #8
Elisabet
Stĺr pĺ egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Har ikke apple i hus her dessverre. Sĺ da fĺr jeg fortsette ĺ bruke android telefon.

Gammel 24-01-17, 12:53   #9
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Jeg fikk atter en Pinsir i mitt 10-kilometersegg Jeg trenger Snorlax! Hvor har dere fĺtt tak i Snorlax? Egg eller fanget? Jeg har jo plutselig 2 Lapras, sĺ jeg innser at det kan skje en dag, men jeg vet ikke om jeg kommer til ĺ spille sĺ lenge.

Jeg vil fullfřre gen 1 da. Pr nĺ mangler jeg 6 stk, men 4 evolver er rett rundt hjřrnet. Blant annet takket vćre et sćrs velkomment 5 KM egg med Ponyta og masse candy i, og en god del gĺtte mil i fřlge med min kjćre Grimer

Snart skal jeg ut og gĺ med Dratini. Det kommer jeg nok til ĺ gjřre til utpĺ sommeren en gang , og sĺ er det altsĺ bare Snorlax igjen.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 16:56   #10
Timar
Klar

Timar sin avatar

Timar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Erna og jeg fanget Pokemons sammen i helga.

Jaha?

Gammel 30-01-17, 20:20   #11
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Storfint besřk pĺ fylkesĺrsmřtet.

Det er litt kult at selv statsministeren har tid til slikt! Eventuelt prioriterer ĺ bruke tiden pĺ slikt!

Gammel 08-03-17, 09:58   #12
Elisabet
Stĺr pĺ egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Hvordan kan sĺnt skje at mitt faste morgen pokestop pĺ vei til jobb har plutselig blitt en gym isteden? *buhu* Det er jo derfor jeg klarer 7 dager pĺ rad hele tiden.

Gammel 12-03-17, 10:37   #13
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er det noen tracker som funker nĺ?

Jeg har fortsatt ikke funnet noen som funker her jeg bor.
Jeg gidder ikke gĺ rundt pĺ mĺfĺ, sĺ det blir mye mindre spilling.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-17, 10:58   #14
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Jeg har fortsatt ikke funnet noen som funker her jeg bor.
Jeg gidder ikke gĺ rundt pĺ mĺfĺ, sĺ det blir mye mindre spilling.

Jeg brukte trackere og kart aktivt i innspurten pĺ generasjon 1, men nĺ med generasjon 2 ute sĺ har jeg ikke giddet. Valser rundt pĺ mĺfĺ igjen. Jeg har ikke satt meg inn i hvilke jeg mangler heller, men det ser visst ikke ut som om jeg kommer til ĺ snuble over sĺ mange av dem.

Jeg tror jeg har 195 ulike nĺ, inkludert 5 babyer, det betyr jo at det skal finnes minst 40 der ute jeg ikke har? Da burde man jo snuble over dem innimellom, vel?? Grrrr, jeg begynner ĺ bli lei (igjen).

Gammel 27-04-17, 15:07   #15
Elisabet
Stĺr pĺ egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Takk for svar. Jeg har tenkt at jeg ikke skal slĺss mot mine egne jeg. Men jeg mĺ slĺ ut alle (nĺ bare to forelřpig da) for at den skal gĺ opp i Level? Jeg kan ikke bare avslutte etter en kamp? Prřvde det her en dag, men det funket ikke. Nĺ har jeg vćrt lite pĺ gymmer egentlig.

Gammel 27-04-17, 15:12   #16
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Du kan nřye deg med ĺ slĺ ut den fřrste, og hvis du sřrger for at alle de 6 pokemon du gĺr inn i kampen med har under halve CP til motstanderen fĺr du masse poeng, og trenger ikke kjempe sĺ mange ganger.

Gammel 27-04-17, 19:41   #17
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Řstland
Charlie har mye ĺ vćre stolt avCharlie har mye ĺ vćre stolt avCharlie har mye ĺ vćre stolt avCharlie har mye ĺ vćre stolt avCharlie har mye ĺ vćre stolt avCharlie har mye ĺ vćre stolt avCharlie har mye ĺ vćre stolt avCharlie har mye ĺ vćre stolt avCharlie har mye ĺ vćre stolt avCharlie har mye ĺ vćre stolt avCharlie har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Takk for svar. Jeg har tenkt at jeg ikke skal slĺss mot mine egne jeg. Men jeg mĺ slĺ ut alle (nĺ bare to forelřpig da) for at den skal gĺ opp i Level? Jeg kan ikke bare avslutte etter en kamp? Prřvde det her en dag, men det funket ikke. Nĺ har jeg vćrt lite pĺ gymmer egentlig.

Hvor mye du skal opp, kommer an pĺ hvor mange poeng som stĺr igjen fřr gymmen nĺr neste nivĺ. "Lave" gymmer er det ganske greit ĺ lage en ny plass i uten stor innsats, men stĺr den feks pĺ 52000, mĺ du opp 8000 for ĺ lage ny plass. Du kan ogsĺ vćre heldig og gĺ forbi en gym med en ledig plass, da er det et yingyang-aktig symbol nede til venstre nĺr du ĺpner gymmen. Trykk pĺ det, og legg deg inn. Hvis du ikke har sterke pokemoner, vil jeg anbefale at nĺr du har lagt deg inn, gĺr du med en gang inn i "shop" (der du kan kjřpe ting) og plukker ned 10'eren din fřr noen slĺr deg ut av gymmen.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-17, 19:45   #18
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Hvor mye du skal opp, kommer an pĺ hvor mange poeng som stĺr igjen fřr gymmen nĺr neste nivĺ. "Lave" gymmer er det ganske greit ĺ lage en ny plass i uten stor innsats, men stĺr den feks pĺ 52000, mĺ du opp 8000 for ĺ lage ny plass. Du kan ogsĺ vćre heldig og gĺ forbi en gym med en ledig plass, da er det et yingyang-aktig symbol nede til venstre nĺr du ĺpner gymmen. Trykk pĺ det, og legg deg inn. Hvis du ikke har sterke pokemoner, vil jeg anbefale at nĺr du har lagt deg inn, gĺr du med en gang inn i "shop" (der du kan kjřpe ting) og plukker ned 10'eren din fřr noen slĺr deg ut av gymmen.

Plukke ned 10'eren din?

Gammel 27-04-17, 20:32   #19
Elisabet
Stĺr pĺ egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Det ĺ plukke penger med en gang jeg har satt meg inn i en gym har jeg skjřnt. Gĺr inn i shoppen hvor en kan kjřpe tng og trykker pĺ rundingen det stĺr 1-tall inni helt řverst til hřyre. Da renner det inn en 10'er i pokemon mynter. Men en kan bare hente en 10'er pĺ 1 dřgn eller noe sĺnt? For setter en inn i flere gymmer sĺ fĺr en ikke hentet ny samme dag mens det feltet skal gĺ rundt.

Gammel 27-04-17, 21:19   #20
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Standard

Du kan collecte hver 21. time, og hvis du har flere i gym fĺr du flere coins. Men du kan maksimalt fĺ 100 coins, sĺ det hjelper ikke ĺ ha 30 gym. Bortsett fra at du sannsynligvis har flere fram til neste collecting.
Jeg har stort sett 3-4 stk pĺ gym, og noen ganger opp mot 10. Men jeg er ikke mest aktiv pĺ det heller.
Kult med den ene dragoniten min som har sittet i en gym siden begynnelsen av januar. 100 dager nĺ.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye trĺder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nĺ 05:56.