![]() |
#581 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gruffetråden #6Oi, det kunne vært oss, Elisabeth. Mannen min er veldig flink til å lage mat, legger mye tid og energi i det - men han tåler ikke tortillachips, så det kjøper jeg. Og jeg smaker ingen forskjell på FP-tortilla og andre merker, så jeg kjøper det som er lettest tilgjengelig/mest praktisk. Om vi skal servere til mange blir det gjerne FP fordi det kommer i store poser.
![]() |
#582 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #6Er ikke kresen vanligvis, men noen ting er det vesentlig forskjell på. Men smaken er jo forskjellig. Men flerebilligtyper som går ann. Eldorado på Kiwi har blitt favoritten nå. Mindre poser, men ikke dyre. Mye FP produkter er gode, men ikke tortillachips. Men smaken er jo forskjellig. |
![]() |
![]() |
#583 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Gruffetråden #6
Jeg kunne også kjøpt det, for jeg kjenner heller ikke forskjell på smak.
#584 |
Står på egne ben
![]() Sv: Gruffetråden #6Har jo skjønt st ikke alle tenker som meg, så skal være føre var og ta med pose selv, så slipper jeg å gruffe inni meg neste gang og bare nyte maten. |
![]() |
![]() |
#585 |
Øyboer
![]() Sv: Gruffetråden #6FP sine er tykke synes jeg, samme med tortillaene. Fint til sitt bruk. Rema sine billige derimot er veldig gode. Så har ingenting med pris å gjøre |
![]() |
![]() |
#586 |
Drømmer
|
Jeg synes den er god, man er definitivt forskjellig. |
![]() |
![]() |
#587 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Gruffetråden #6Nå føler jeg for å gruffe litt ass. Siste uka har det skjedd mye. Først detter et 20 kg skap på badet ned og skader både vegg og ei kran over utslagsvasken. Så begynner tørketrommelen å lekke. Dagen etter tar krana på kjøkkenet kvelden. Og i dag starter fader meg ikke bilen. |
![]() |
![]() |
#589 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Gruffetråden #6Du kan trygt unne deg å gruffe mye mer enn litt Avatar. |
![]() |
![]() |
#590 |
Yes, we can!!
|
Nytt forsøk i dag, og med hjelp av sterk sønn, og prøving av mange vinkler og retninger, så gikk det, pinadø!
#591 |
can-jur
|
![]() Sv: Gruffetråden #6Nå er det seks uker siden jeg ble sparket. Seks jævla uker. Og jeg kan fortsatt ikke bære en TOM middagstallerken, eller strikke. Langt mindre håndtere en høygaffel. Fikk en smell i hånda i går og holdt på å gå i bakken. Faen altså! Kan jeg ikke bare pådra meg helt vanlige skader som gror og blir bra?!?!
![]() |
#592 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Gruffetråden #6Ikke direkte gruff egentlig, men jeg kjøpte med en pakke kjeks til barna i helgen. Det var to lag kjeks med bringebærsyltetøy mellom, og det står bringebær med store bokstaver på pakken. Jeg ble tilfeldigvis sittende og lese ingredienslisten og sannelig er det ikke den nette sum av 0, jeg gjentar 0, % bringebær i dem. Det såkalte "bringebærsyltetøyet" er eplesyltetøy farget rosa og med kunstig bringebærsmakstilsetning.
#593 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Pivot!
#594 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
Sånt irritere
#595 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Gruffetråden #6Jeg har en kollega som baksnakker og finner feil ved andre absolutt hele tiden. Hun er i tillegg ufin og nedlatende og undervurderer alle andres kompetanse og hun er veldig tydelig på det.
#596 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Gruffetråden #6Det føkkings bilpleiesenteret klarte for 3. gang å levere fra seg en bil som ikke er i nærheten av så ren som man burde kunne forvente. På tredje forsøker ble den ren inni, men det har fremdeles ikke klart å få den til å se blank og nyvasket ut på utsiden - den er full av hvite skjolder og sport av bonevoks.
#600 |
koko
|
![]() Sv: Gruffetråden #6Kundesørvis som finner på en pisseforklaring på en feil firmaet har gjort, og så logger vedkommende seg av uten å beklage eller avslutte samtalen på en ordentlig måte.
|
|