|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#581 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe
De har vel bare laget denne første sesongen? Jeg har ikke sett noe bekreftelse på sesong 2, men håper veldig!
![]() |
#582 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeTvert imot. De har vært veldig tydelige på at de ikke har noen som helst planer for noen andre sesong.
![]() |
![]() |
#583 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeDenne 4 timer lange youtubedokumentaren er virkelig verd å se. Den handler om plagiat blant Youtubere, og tyveri av andres tanker, meninger og grunnarbeid. https://youtu.be/yDp3cB5fHXQ?si=VRNgr69_Raug1OlM
![]() |
#584 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeDet som har plaget meg aller mest med denne fuske-saken, er at det i årevis har kommet fram at mange studenter har blitt anklaget for fusk på svært tynt og delvis rart grunnlag ("selvplagiering"? virkelig?). Straff for dette har vært at man blir utestengt fra studiet i ett år. Greit nok at man skal ha kontroll på sitering, men om du gjør feil, så betyr det ikke at det er fusk.
![]() |
#585 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeTrond Giske nekter å gi masteren sin til pressen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#587 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeJa. Til NTNU i 2023 |
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe
Han er ikke så opptatt av å ikke virke mistenkelig.
![]() |
#589 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeLigger ikke alle masteroppgaver i Cristin? Eller er det bare avhandlinger? Det burde være enkelt å få tak i den uansett. Nasjonalbiblioteket har den vel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#590 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeFra Aftenposten:
![]() |
#592 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeNoen klausulerer oppgaven slik at resultatene kan publiseres i annet format, enten i bokform eller i artikkelform.
![]() |
#593 |
rakkarpus
|
Giske utga ei bok i høst i fjor som omhandler masteren, såvidt jeg har skjønt.
![]() |
#594 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeÅ, guri, jeg har hørt ham snakke om den. Hvis masteren er like mye preget av halvtygd oppgulp fra andres teorier som man har fått dilla på, som utgreiingene hans på radio, så
![]() |
#595 |
rakkarpus
|
En anmeldelse som ga boka en 3er skrev at det var en omskriving av masteren hans ja.
![]() |
#596 |
flisespikker
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeDet er lenge siden vi ga opp å holde denne trådtittelen komplett.
![]() |
#597 |
rakkarpus
|
Har ikke abonnement, så kom ikke langt nok ned i artikkelen til å se om han er lei seg for det, eller ikke..
![]() |
#598 |
flisespikker
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe«- Ved enkelte anledninger har jeg brukt tittelen siviløkonom, noe som er blitt hengende ved. Dette har vært feil av meg, og det beklager jeg, sier Finnes.»
![]() |
#599 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeHan har visst beklaget.
![]() |
#600 |
flisespikker
|
![]() Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeNei, det er jo mest en kuriositet, Fluke. Men det er jo artig å kunne koble sammen inhabilitetsskandalene med jukset-med-eksamensskandalene på denne måten.
![]() |
|
|