|
|
#581 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #16Krig, drap på sivile og små barn uansett nasjonalitet, grådige banker som tjener milliærder og går så det suser, matbaroner likeså, rikinger som flytter for å slippe skatt, og milliardærarvinger som kjøper hus for over en halv milliard, så må folk selge hus, har ikke råd til mat, og går en laber jul i møte. Vi lurer på hva og hvem som er prisdrivende? |
|
|
|
|
#582 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråd #16I dag er det litt godt å lese om andres tenåringsgruff, kjenner jeg, da føler jeg meg ikke alene.
|
|
#583 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #16Fastlegen skal ringe meg i dag angående forlenging av sykemelding. Skulle bli oppringt etter kl. 13. Hen har fremdeles ikke ringt.
|
|
#584 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Gruffetråd #16Jeg lager jo bare jobb til meg selv når jeg gir bort ting. Blir så oppgitt. |
|
|
|
|
#585 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #16Holder den så lenge? Begynner ikke granbaren å ry? |
|
|
|
|
#586 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Gruffetråd #16Det skjønner jeg godt at er gruff Elisabet. Jeg opplever sånt når jeg gir bort ting på Finn, spørsmål om jeg kan levere det til dem. Jeg skal altså betale for at de får noe gratis.
|
|
#587 |
|
bits and pieces
|
Sv: Gruffetråd #16Kroppen min. Og at jeg syns det tar lang tid for å få svar på blodprøvene. Mulig hen tok noen som tar litt tid.
|
|
|
#589 |
|
Står på egne ben
Sv: Gruffetråd #16
Edelgran kvister holder lenge. Og brukes i dekorasjon ute så holder de tilgode over jul nå. De selger edelgran kranser/sånne vifter/bunter på butikkene allerede også og den er nok ikke så fersk. |
|
|
|
|
#590 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #16Enig, irriterende når det ikke bare kan hentes i en fei når man skal gi bort noe. Særlig når man er en hurtighenter selv |
|
|
|
|
#591 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråd #16Elsker en lege som fyrer av en stadarmelding om uvi med beskjed om å ta Paracet og drikke mye. Usikker på om 7g Paracet i døgnet kombinert med to andre reseptbelagte smertestillende (den ene med trekant) egentlig ER så lurt? Det burde jo være mulig å sjekka hva jeg allerede står på før en slik melding fyres av? Tenk om jeg faktisk hadde gjort som legen ga beskjed om?!?
|
|
|
#592 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråd #16Jeg fungerer så innmari dårlig for tiden. For å ta et eksempel så glemte jeg å ta med jobb-PC-en i dag. Det oppdaga jeg da jeg gikk av bussen og så begynte jeg å grine. Den arbeidsdagen er borte vekk nå. Fikk legetime i morgen tidlig. |
|
|
|
|
#593 |
|
Shake it out!
|
|
|
#594 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråd #16Klem til deg Milfrid. |
|
|
|
|
#597 |
|
Medlem siden: Mar 2008
|
|
#598 |
|
bits and pieces
|
Sv: Gruffetråd #16Det hjelper ikke på at alle sier plagene min helt sikkert kommer fra situasjonen jeg står i, aka arbeidsløs. Godt mulig, men da takler jeg det ekstremt dårlig. Evt, jeg har klart å holde meg oppegående fordi jeg hadde noe fornuftig å gjøre.
|
|
|
#599 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gruffetråd #16I serien kjendiser som driter seg ut. Dakar ...
|
|
#600 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Du verden. Litt sart kanskje?
![]() |
|