Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Livslærdom

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-09, 11:38   #581
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Livslærdom

Måtte selvsagt lese spoilertagen til Pelen. :sucker:

Claire er ikke aktiv  
Gammel 06-06-09, 11:50   #582
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Ikke press på en tube med fuktighetskrem når du står i butikken, det kan hende at litt av innholdet spretter rett opp i nesen din.

Fuktighetskrem er nå en ting, men å stå å presse lett på shampoflaska for å lukte kan medføre en god dæsj shampo på nesetippen. Litt gufnere å tørke vekk shampo enn fuktighetskrem.

Gammel 06-06-09, 12:12   #583
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Tenk deg en kvise i nakken på en mann som som så ut som en minipupp med en diameter på kanskje 7 cm, meget hissig og irritert og den stod rett ut med en "brystvorte" på tuppen. Det så vondt ut, veldig vondt for den stod ut minst 5 cm.

:grøss:

Gammel 06-06-09, 12:31   #584
Albertine
Passiv

Standard

De som er nysgjerrige på bildet kan jo klikke på linken. Anbefales ikke for sarte sjeler.
http://msp111.photobucket.com/albums...exx/pimple.jpg

Gammel 06-06-09, 12:41   #585
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fascinerende........

Gammel 06-06-09, 15:39   #586
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

De som er nysgjerrige på bildet kan jo klikke på linken. Anbefales ikke for sarte sjeler.

Goddamn!!!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 06-06-09, 15:55   #587
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Største jeg har sett noensinne!

Gammel 06-06-09, 16:06   #588
Trollet
Aktiv

Trollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Gosh, er det mulig??

Trollet er ikke aktiv  
Gammel 06-06-09, 16:10   #589
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Når det er startsperre på bilen, og du ikke får start. Sjekk alltid om matten ligger i veien før du ringer Falken.

Gammel 06-06-09, 16:34   #590
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Gosh!
Er dette et virkelig bilde eller er det manipulert?
Hadde det kommet en sånn kvise inn døren da jeg jobbet som hudterapeut hadde jeg måttet hente kameraet altså! Hansker og munnbind også.

Ellers må jeg bare si at jeg ELSKER denne tråden!
Har vondt i magen jeg nå.

Gammel 06-06-09, 16:48   #591
Albertine
Passiv

Standard

Jeg har studert bildet inngående flere ganger og klarer ikke å se noen tegn til manipulasjon. Hårfestet går jo oppå kvisa og den kaster skygge nedover ryggen. Men hvis det er en manipulasjon bøyer jeg meg i støvet for den som har gjort det, for ikke nok med at bildet er fabelaktig bearbeidet så er det en bragd å i det hele tatt komme på å gjøre det.

Gammel 06-06-09, 16:56   #592
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har studert bildet inngående flere ganger og klarer ikke å se noen tegn til manipulasjon. Hårfestet går jo oppå kvisa og den kaster skygge nedover ryggen. Men hvis det er en manipulasjon bøyer jeg meg i støvet for den som har gjort det, for ikke nok med at bildet er fabelaktig bearbeidet så er det en bragd å i det hele tatt komme på å gjøre det.

Du har studert hårfestet oppå den?
Du har definitivt ikke lett for å miste matlysten. Jeg for min del ble litt uvel av vaniljekreminnleggene her jeg - bare fordi de minte meg om den kvisa.

Gammel 06-06-09, 16:56   #593
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Dette mååå være maniulert. Hvis du ser like under der fingrene er, er det noe kvisegreier som en holder opp noe hår for å vise. Hvis poenget var å vise fram den store kvisa ville det ikke vært noe poeng å holde opp håret som holdes opp, det hadde jo ikke vært i nærheten av å dekke den store kvisa likevel.

Lettlurt.

Ine er aktiv nå  
Gammel 06-06-09, 18:31   #594
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har studert bildet inngående flere ganger .

Gale, gale kvinne.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 06-06-09, 18:50   #595
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Den var faktisk utrolig fasinerende.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 06-06-09, 19:01   #596
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenk å hatt en skalpell der ...

Gammel 06-06-09, 19:27   #597
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Godt jeg ikke var alene om å fascineres av den kvisa (eller byll som jeg heller ville kalt den). Begynte å tro jeg var unormal som ikke ble kvalm ved synet.

Gammel 06-06-09, 20:07   #598
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Dette er som da du var liten og bare måtte ta tunga bortpå den kalde jernstolpen.

Mennå som du er voksen og ikke trenger å teste selv mer, så ta det fra En Som Vet - du vil ikke se det bildet. Ikke hvis du skal spise i dag. Og jeg er En Som Er Fascinert Av Kviser altså. :deler:

Jeg trodde ikke du var så pysete, smilefjes. Jeg fikk bare lyst til å klemme, jeg.

rajraj er ikke aktiv  
Gammel 06-06-09, 20:39   #599
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg trodde heller ikke jeg var så pysete. Ikke på kviser jaffal. Men jaggu.

Gammel 06-06-09, 21:12   #600
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Det kan da ikke være en vanlig kvise? Enten er den manipulert, eller så er det noe slags byll/infeksjon eller noe sånt.

Emneord
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.