|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#581 |
|
intro
|
Sv: Bøker lest i 2009
Ja, var den ikke fin - og fascinerende mørk? Er nylig ferdig med den, jeg også. Det er så gøy å lese på svensk, og verre blir det jo ikke av at svensk pocket koster en tredel av de norske. Nå blir det vel Skumtimmen neste? Du kan låne den av meg hvis du vil.
|
|
|
|
#582 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Bøker lest i 20091. Khaled Hosseini - Tusen strålende soler
|
|
|
#583 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker lest i 20091. Jeffrey Deaver: Den forsvunne mann. En ganske grei roman i føljetongen om kriminalisten Lincoln Rhyme. Fin for oss som liker å lese om kriminalteknikk, men etter å ha lest alle bøkene i serien begynner jeg å bli litt lei av enkelte typiske trekk ved hans måte å skrive på.
|
|
|
#584 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Bøker lest i 20091. Ken Follet World without End. Jeg elsket Pillars of the Earth i hine hårde dager, og gledet meg til denne. Litt nedsig, litt stereotype figurer, men jeg var opptatt av historien.
|
|
|
|
#585 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Bøker lest i 20091. Håkan Nesser: En helt annen historie - Liker veldig godt Håkan Nesser sine bøker, og anbefaler bøkene sterkt!
|
|
|
#586 |
|
Textrovert
|
Gjerne!
|
|
|
#590 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker lest i 20091) Morten Hesseldahl: Drager over Kabul Sist redigert av Ina : 02-10-09 kl 21:48. |
|
|
|
|
|
#591 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Bøker lest i 20091. Gert Nygårdshaug: Prost Gotvins geometri. Terningkast: 2 (forsåvidt en ok bok, men det ble altfor mye religiøse fablerier for meg, likte Mengele Zoo veldig mye bedre)
|
|
|
#592 |
|
Textrovert
|
Er den bra, altså? Mannen leser den nå, og han sliter litt. Han sier at starten er som Frankrike-delen av Atonement, og det var ikke akkurat lesing for den utålmodige, så jeg kjenner jeg er litt skeptisk til å begynne på den.
|
|
|
#593 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Jeg likte den veldig, veldig godt. Jeg har begynt på Atonement, men lagt den bort.. Mulig jeg gir den et nytt forsøk, men den fenga ikke meg. Vinter i Madrid, derimot, den fenga meg fra første stund, men den blir bedre og bedre utover i boka. Bortsett fra slutten, den er jeg litt usikker på.
|
|
|
#594 |
|
superbruker
|
Sv: Bøker lest i 20091. Ute og stjæle hester - Per Petterson
|
|
|
#595 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bøker lest i 20091. Cecilia Samartin: Señor Peregrino: Lettlest og fin liten bok, jeg likte den veldig godt. |
|
|
|
|
|
#596 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bøker lest i 20091. Håkan Nesser: En helt annen historie Helt grei krim! |
|
|
|
|
|
#597 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Bøker lest i 20091. Abid Raja: Talsmann. Interessant om minoritetssosiologi
|
|
|
#598 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker lest i 2009Har lest:
|
|
|
#599 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Bøker lest i 20091. Håkan Nesser: En helt annen historie - Liker veldig godt Håkan Nesser sine bøker, og anbefaler bøkene sterkt!
|
|
|
#600 |
|
Glad
|
Sv: Bøker lest i 2009Jeg har ingen liste, men avsluttet nettopp en bok jeg tenker at flere bør lese:
|
![]() |
|
|