Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #17

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-24, 22:17   #601
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.933
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er så lei denne vinteren.

Jeg og.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 13-02-24, 22:17   #602
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.933
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Lurte på om du mente Oliver Lovrenski, og lurte på om det var en annen bok av han. Har lånt boka hans på biblioteket.

Nei, influnecer O. W.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 13-02-24, 22:43   #603
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.961
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Nei, influnecer O. W.

Med den berømte/beryktede Oskarbollen med trippel sjokolade.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 14-02-24 kl 00:05.
Karamell er ikke aktiv  
Gammel 13-02-24, 23:02   #604
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.934
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er så lei denne vinteren.

Var det ikke på dagsrevyen i dag om en kommune som mente de hadde brukt opp budsjett tilnærmet 3 år for brøyting i 1 måned? Og at de mente staten måtte bidra med å betale. Tror det var Kristiansand.

Ekstrem-vinter.

Blir interessant å se om neste vinter Blir nærmere normal.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Gammel 13-02-24, 23:05   #605
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.933
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Med den berømte/beryktede Oscarbollen med trippel sjokolade.

Jepp.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 13-02-24, 23:37   #606
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.693
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Med den berømte/beryktede Oscarbollen med trippel sjokolade.

Tror kanskje man må ha tenåringer i hus for å ha fått med seg den.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 14-02-24, 00:03   #607
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.961
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Eller lest en avis.
https://www.aftenposten.no/norge/i/E...kyhoeye-priser


Men jeg har sett Forræder, og den der Norges neste hit eller hva den het på TV2.
Og har en ung mann i hus som fikk tak i en bolle, så jeg fikk en tygg. Oppskrytt bolle!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 14-02-24, 01:01   #608
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.693
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Ja, den var virkelig grusom. Men jeg hadde ikke ant hvem han var før Foræder uten sønnen. Jeg er veldig god på å overse «nyheter» jeg ikke er interessert i. Så jeg vet sjelden hvem noen er.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 14-02-24, 04:56   #609
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.764
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Sliten av denne helvetesilden nå. Ingenting som hjelper på smertene, og sovemedisinen som jeg fikk har heller ingen effekt. Begynt på Neurontin, men det tar visstnok litt tid før den virker.

Mistet mye av følelsen i det affiserte låret/kneet, men det er en nerve bak i ryggen som volder mest smerter. Dagene er heldigvis bedre enn nettene, i hvert fall mesteparten av dagen. Nettene er fæle. Syt.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 14-02-24, 06:05   #610
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.887
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Jeg har lest kanskje tre motvillige linjer om han Westerlin, ellers er det fra ungdommer. Ikke så rart at han har gått under radaren.

Lovrenski har ikke støtende språk, Ine, men ham skriver som han prater.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 14-02-24, 07:57   #611
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.722
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Sliten av denne helvetesilden nå. Ingenting som hjelper på smertene, og sovemedisinen som jeg fikk har heller ingen effekt. Begynt på Neurontin, men det tar visstnok litt tid før den virker.

Mistet mye av følelsen i det affiserte låret/kneet, men det er en nerve bak i ryggen som volder mest smerter. Dagene er heldigvis bedre enn nettene, i hvert fall mesteparten av dagen. Nettene er fæle. Syt.

Cauchy er ikke aktiv  
Gammel 14-02-24, 09:26   #612
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.875
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Sliten av denne helvetesilden nå. Ingenting som hjelper på smertene, og sovemedisinen som jeg fikk har heller ingen effekt. Begynt på Neurontin, men det tar visstnok litt tid før den virker.

Mistet mye av følelsen i det affiserte låret/kneet, men det er en nerve bak i ryggen som volder mest smerter. Dagene er heldigvis bedre enn nettene, i hvert fall mesteparten av dagen. Nettene er fæle. Syt.

Uff! Jeg har så vondt av deg. En kollega fikk dette for nesten to år siden og jeg har sett hvordan hun har slitt med dette.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 14-02-24, 09:33   #613
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.933
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Denne dagen har startet skikkelig blæh. Håper den tar seg opp.

Retz:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 14-02-24, 10:15   #614
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.327
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Oscar W nevnes daglig ved middagsbordet, så han kjente jeg til lenge før han deltok i forræderen. Han er ganske morsom syns jeg. Viss jeg husker riktig så samlet han inn penger til veldedighet på den siste live streamen hans i forbindelse med vixen awards.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv  
Gammel 14-02-24, 10:16   #615
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.327
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Retz, en stor til deg, det høres virkelig ille ut. Håper det snart blir bedre for deg.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv  
Gammel 14-02-24, 10:56   #616
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.764
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Tusen takk for klemmer og omtanke!

Retz er ikke aktiv  
Gammel 14-02-24, 12:39   #617
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.875
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Oscar W nevnes daglig ved middagsbordet, så han kjente jeg til lenge før han deltok i forræderen. Han er ganske morsom syns jeg. Viss jeg husker riktig så samlet han inn penger til veldedighet på den siste live streamen hans i forbindelse med vixen awards.

Og der leste jeg Oscar Wilde i hodet mitt og tenkte at det var jammen noe til daglig middagssamtale.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 14-02-24, 15:37   #618
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.083
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Møter med verdens mest firkanta folk, som i tillegg er bakstreverske, ikke ønsker utvikling en plass, og attpåtil saboterer vedtatte prosjekter og oppgaver ved rett og slett å gi f. i å utføre sin del av jobben. Når de attpåtil er kollegaer blir jeg både frustrert, sint, skuffa og fryktelig flau på arbeidsplassens vegne. Argh!

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 14-02-24, 16:53   #619
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.650
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Var det ikke på dagsrevyen i dag om en kommune som mente de hadde brukt opp budsjett tilnærmet 3 år for brøyting i 1 måned? Og at de mente staten måtte bidra med å betale. Tror det var Kristiansand.

Ekstrem-vinter.

Blir interessant å se om neste vinter Blir nærmere normal.

Sørlandet ja! Brukt opp budsjettet for 2024, 25 og 26 bare på januar og februar.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 14-02-24, 17:59   #620
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.934
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Sørlandet ja! Brukt opp budsjettet for 2024, 25 og 26 bare på januar og februar.

Når jeg blir frustrert over lang vinter er det litt trøst at jeg ikke er alene om å være irritert.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no