Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-07, 23:08   #601
Left
Passiv

Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Har hentet See by Chloe kåpen min samt kjøpt en enkel bomullsgenser fra Odd Molly

Den var knallfin!

Gammel 14-09-07, 09:33   #602
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg venter på denne. Den er SÅ fin på! Og veldig MEG. Gleder meg!

Åh!! Den var lekker

Gammel 14-09-07, 13:36   #603
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sorte Hunter gummistøvler har jeg kjøpt meg
Og Hunter fleece sokk til Olivers Hunter gummistøvler

Gammel 14-09-07, 13:45   #604
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt vinterdressen fra KapAhl til lillemann i dag og reservert en til knøtt. Vi hadde den til lillemann i fjor og var kjempefornøyd (i allefall etter at jeg satte inn knapper nede så strikken kan byttes).

Blånn er ikke aktiv  
Gammel 14-09-07, 17:45   #605
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Har på hjemlån og tenke igjennom ...

Denne jakken og dette skjørtet
Det er skikkeig fint, jakken har jeg kjøpt, men jeg er veldig usikker på skjørtet
Er ikke noe "blå" menneske, men skjørtet er alikevel ikke typisk "blå-menneske" klær, teit forklart

fargen heter midnight blue

Det er ihvertfall veldig fint sammen

Hva syntes dere??

....bak

Gammel 14-09-07, 17:49   #606
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jakken er i alle fall helt nyydelig!

Tror skjørtet og jakken vil være fint sammen. Menne...du blir jo ganske blå, da.

Gammel 14-09-07, 18:00   #607
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har det skjørtet i grått, Angelique! Kjempefint, synes jeg ihvertfall. Jeg bruker det med en grå strikkejakke til, samt tunikaen det er bildet av noen sider bak her.

Jeg elsker den blåfargen jeg, og har anskaffet disse:

(Tunikaen min er samme farge som strikkejakken over. Dvs midnattsblå med beigebrune detaljer. Kjempefin! Men fant ikke den fargekombinasjonen på nett.)

Og så VIL jeg har dette skjørtet - er det noen som har sett det noe sted? Det er jo ingen som har tatt det inn!

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 14-09-07, 18:26   #608
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Missa: nydelig!

Angelique: Jeg synes skjørtet er veldig fint, men er usikker på lengden, fikk ikke noe inntrykk fra bildene. Du kan jo selvsagt bruke den hvite bomullsgenseren (tidligere innlegg) under jakken, da vil du jo bryte det fint.

Ingrid-lille er ikke aktiv  
Gammel 14-09-07, 18:59   #609
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Jeg har det skjørtet i grått, Angelique! Kjempefint, synes jeg ihvertfall. Jeg bruker det med en grå strikkejakke til, samt tunikaen det er bildet av noen sider bak her.

Jeg elsker den blåfargen jeg, og har anskaffet disse:

(Tunikaen min er samme farge som strikkejakken over. Dvs midnattsblå med beigebrune detaljer. Kjempefin! Men fant ikke den fargekombinasjonen på nett.)

Og så VIL jeg har dette skjørtet - er det noen som har sett det noe sted? Det er jo ingen som har tatt det inn!

Mener det har dette skjørtet i brunt hos Cara
Ganske sikker på det.Kjolenhar de også
Skjørtet er utrolig fint

Lengden er rett over kneet på meg
Jeg må rpøve det med blå strømpebukser til
Fikk ganske dårlig inntrykk i butikken med sort ehalvsokker til
Da ser alt utrolig teit ut

Gammel 14-09-07, 20:41   #610
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

DENNE fra hm.

Og disse!

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 14-09-07, 20:44   #611
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har helt like til deg Pastill! Begge deler!

Gammel 14-09-07, 20:46   #612
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg har de samme selv. De er helt fantastiske.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 14-09-07, 20:52   #613
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Storebror har fått denne softshell jakka.

Eg har denne sjølv, og er superfornøyd

Kjøleskapet vårt hadde ein temperatur på 21grader i dag tidleg. Me har derfor kjøpt kjøleskap i dag. Det var omtrent det siste eg hadde lyst til å bruka pengar på no. Ein bulk i sida gjorde at me fekk 20% avslag. Bulken blir ståande inn mot veggen.

Gammel 14-09-07, 20:55   #614
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jakke fra Adidas. Trodde ikke det gikk å få noe stripefritt derfra.

Den var fin.
Korleis er Addidas i størrelsen?

Gammel 14-09-07, 20:58   #615
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har helt like til deg Pastill! Begge deler!

Wow.

Ryli: Det er bra å høre du er fornøyd. Jeg håper jeg blir det og!

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 14-09-07, 20:59   #616
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Den var fin.
Korleis er Addidas i størrelsen?

Tja si det. Tror de er normale -. Dvs heller litt små enn litt store. De fleste "sportsmerker" er litt små i str.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 14-09-07, 20:59   #617
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Ryli!!! Åsså i sjopping-tråden!

Gammel 14-09-07, 21:16   #618
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal kjøpe en sånn til uka.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 15-09-07, 17:10   #619
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nyinvesteringer her i gården i dag. Helt tilfeldig og impulsivt, siden Rikkedatter dro meg med til byen for å kjøpe støvletter til henne.

Det ble støvletter til oss begge. De laveste er mine.

Kjøpte ellers denne kåpen. Nå må jeg snarest få oversikten over hvor mange kåper og jakker jeg har til rådighet denne vinteren.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg E10.jpg (128,9 KB, 25 visninger)
Filtype: jpg E1.jpg (132,6 KB, 19 visninger)
Filtype: jpg E5.jpg (136,0 KB, 15 visninger)
Filtype: jpg E6.jpg (161,5 KB, 24 visninger)
Filtype: jpg E11.jpg (137,0 KB, 10 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 15-09-07, 18:12   #620
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har endelig fått shoppet litt i dag som jeg fikk noen timer helt alene i Oslo sentrum. Fant blant annet denne grønne kjolen fra Nümph:

Og så kjøpte jeg to singleter, en bukse (som satt som støpt selv om jeg ikke gadd å prøve den), en bluse og en genser på H&M. Helt greie basisklær.

LaBanga er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.