![]() |
#601 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Å rydde ute på verandaen slik at den er klar for å nyte kaffe så snart sola titter frem, i tillegg til å endelig få tak i meg selv til å ordne opp her innendørs. Ryddet frem gulvet i boden, vasket de verste vinduene, vasket klær, heng opp bilder (det har tatt tid det), fjernet løv og rask utenfor ytterdøra osv og ryddet i andre ting som bare har blitt liggende. Enda er jeg langt fra å være i mål. Bare en liiiiiten pause. |
![]() |
![]() |
#602 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Helten og jeg fikk gått tur opp til Mutter'n og fixa noe for henne OG tatt henne med så hun fikk gått opp løypa til sin gamle venninne OG kjøpt oss fish'n'chips OG kom akkurat inn døra før det bøtta ned. Strålende dag som nå fortsetter med avislesing og kattekos. |
![]() |
![]() |
#603 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Godkjent på obligen i det ene faget.
#604 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6At det virker som datteren er kvitt feberen. |
![]() |
![]() |
#605 |
Tøff
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Jeg ble lurt trill rundt av min sønns kontaktlærer som ikke klarte stå imot en liten aprilspøk. Jeg gikk skikkelig på limpinnen, og liker læreren enda bedre enn jeg alt gjorde. Gode lærere MED humor, kan det bli bedre?
#606 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Mannen har jobbet hele helgen og nå er det tre frihelger. Iom at han nå har fri til torsdag så får jeg middag når jeg kommer hjem fra jobb. Yes!
![]() |
#607 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Undrenes tid er ikke forbi, jeg og Helten lagde middag etter jobb i dag. På en mandag! Siste 3-4 årene har det sjeldent blitt lagd noe mat på hverdager og knapt nok i helgene. Men i dag ble det burrito med rådyrkjøttdeig fra fryseren og tilbehør vi liker. Det gjorde meg glad at vi fikk til. |
![]() |
![]() |
#608 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Noen spurte meg hvordan dagen min var, og brydde seg nok til å høre på meg når jeg sa den var ganske kjip, egentlig.
#609 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6At superdupertantejenta mi har takket ja til tilbud om studieplass på NTNU til høsten, så hun kommer hit til byen.
#610 |
koko
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6I stedet for å kræsje i sofaen etter jobb så tok jeg med datra og hunden og gikk en god tur i sola. Ingen jakke på, det var helt herlig.
#611 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Nyklipte sauer. Og skanning som viste bare en tom. Hun reiste på treningsleir direkte. Og i morgen skal de vaksineres. Så er vi klare for 100 småttiser om en drøy mnd!
![]() |
#612 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6I går så jeg Linerla |
![]() |
![]() |
#616 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6
Treningsleir
#617 |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Vi har ingen planer for helgen og det er meldt fint vær. Håper å tusle i hagen,montere hagemøbler og vaske terrasser. Spise god mat, ta en fjelltur med mannen og kose oss med serier om kvelden.
![]() |
#618 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6
Haha. Det er ikke tull engang. Hun ble med naboen hjem for å være treningssau det. For treningssauene der viste seg å ha vært amorøse og skulle ha lam nesten alle sammen
![]() |
#619 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Det er utrolig deilig å høre all fuglekvitter om morningen! Jeg elsker fuglekvitter. |
![]() |
![]() |
#620 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Skal vi se;
Emneord |
glad glede |
|
|