Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå #2

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-21, 23:37   #1
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Jeg har på tre kvelder sett 16 episoder av This Is Us. Hekta!!! For enfantastisk serie!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 20-01-21, 00:01   #2
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg har på tre kvelder sett 16 episoder av This Is Us. Hekta!!! For enfantastisk serie!

Hvor er den?

Gammel 20-01-21, 02:43   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Hvor er den?

Amazon Prime.

Gammel 20-01-21, 06:32   #4
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

"Little fires everywhere" på Amazon Prime. Elsker den!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 20-01-21, 10:36   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

"Little fires everywhere" på Amazon Prime. Elsker den!

Ja, den er veldig god!

Gammel 20-01-21, 11:19   #6
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Ja, ingen over eller ved siden.

Gammel 20-01-21, 19:47   #7
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bare jeg som ikke likte Queens game bit? :Ups:

Hvor ser man This is us? Vurderer Ulven kommer

Gammel 20-01-21, 22:25   #8
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Bare jeg som ikke likte Queens game bit? :Ups:

Nei, den fanget ikke meg heller.

Gammel 21-01-21, 15:03   #9
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg finner ikke mye som fenger på Netflix for tiden så mens jeg venter på ny sesong av Bonding ser jeg dokumentarer. I går så jeg en om minimalisme så nå er jeg i full gang med å kvitte meg med ting. :lettpåvirkelig:

frukt er ikke aktiv  
Gammel 21-01-21, 18:43   #10
Pesten

Pesten sin avatar

Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg finner ikke mye som fenger på Netflix for tiden så mens jeg venter på ny sesong av Bonding ser jeg dokumentarer. I går så jeg en om minimalisme så nå er jeg i full gang med å kvitte meg med ting. :lettpåvirkelig:

Hva heter den? Jeg elsker å kaste/rydde div rom.

Gammel 21-01-21, 19:42   #11
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

https://www.netflix.com/title/810746...=13747225&t=cp

Forløperen het Minimalism: a documentary about the important things.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 21-01-21, 19:44   #12
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Jeg elsker også å rydde og kvitte meg med ting, og blir stressa av å ha for mye ting rundt meg. Men jeg har tydeligvis arvet kjekt-å-ha genet fra min far så jeg har trang til å ta vare på ting også. Dårlig kombo.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 07:47   #13
Pesten

Pesten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg elsker også å rydde og kvitte meg med ting, og blir stressa av å ha for mye ting rundt meg. Men jeg har tydeligvis arvet kjekt-å-ha genet fra min far så jeg har trang til å ta vare på ting også. Dårlig kombo.

Alltid noe kjekt å ha i huset. Takk for tips

Gammel 22-01-21, 08:11   #14
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Leste akkurat om en dansk serie med to sesonger som heter Friheten. Noen som har sett? Pleier å like danske serier. NRK.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 08:17   #15
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Leste akkurat om en dansk serie med to sesonger som heter Friheten. Noen som har sett? Pleier å like danske serier. NRK.

Har sett den for lenge siden, og likte den godt. Absolutt verdt å se.Og jeg så ikke NRK, jeg så en som ligger på Viaplay. Handler om svindlere.

Gammel 22-01-21, 08:24   #16
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Ja, den liker jeg godt.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 10:15   #17
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg begynte på Rådebank i går for jeg leste at sesong 2 hadde fått så god kritikk. Så da måtte jeg starte med sesong 1.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 23-01-21, 15:02   #18
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg begynte på Rådebank i går for jeg leste at sesong 2 hadde fått så god kritikk. Så da måtte jeg starte med sesong 1.

Da er jeg oppdatert og venter på ny episode i morgen.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 16:41   #19
Fjols

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Begynte på The Crown i dag, virker lovende.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 19:09   #20
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sesong 2 av Blown Away, Netflix. Konkurranse for glassblåsere. Kjempeflinke folk. Så sesong 1 i fjor, eller noe sånt.

Charlie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.