|
|
#602 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Stieg L, Menn som hater kvinner. Virker bra!
|
|
|
#604 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Stieg Larsson - Menn som hater kvinner |
|
|
|
|
#605 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Akkurat nå er det to kammerlysestaker, og to ørepropper. Gått tom for lesestoff
|
|
#606 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Har ikke kommet i gang med ny bok etter "A Spot of Bother". Akkurat nå retter jeg siste stilbunke for dette skoleåret; tenker jeg finner fram ei ny bok og kommer ordentlig i gang når jeg er ferdig med bunken i løpet av morradagen.
|
|
#607 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Den skrev jeg om på norskeksamen på vgs i 1991! Da hadde jeg akkurat lest den (på norsk, dessverre). Å, nå fikk jeg lyst til å lese den igjen, på engelsk.
|
|
#608 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Har sovet så lite i det siste at jeg knapt har orket å åpne bøkene mine. Allikevel har jeg endt opp med å kjøpe inn litt av hvert nå, og alt ligger stablet i lesehaugen min. Sist redigert av Kaija : 10-06-07 kl 08:37. |
|
|
|
|
#609 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Snømannen av Jo Nesbø
|
|
#610 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Fikk den i dag og den ligger klar!!
|
|
#612 |
|
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Her har jeg ikke oppdatert på lenge nei, jeg har lest minst 10 bøker i mellomtiden, og nå er det "Sent Before my time" av Margaret Cohen som leses. Den er virkelig veldig bra, straks ferdig med den. |
|
|
|
|
#613 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Str. 37 av Denise Rudberg. Herlig lett avslappende lesning.
|
|
#614 |
|
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Parfymen av Patrick Süskind. Den brude absolutt ikke ligge på nattbordet mitt, men i ryggsekken til sommerens ferie i Frankrike. |
|
|
|
|
#617 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Den digitale festning av Dan Brown. Jeg leste ca 5 sider før jeg sovnet i går. Ikke av kjedsomhet altså, men av trøtthet.
|
|
#619 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg kan meddele at jeg endelig har lest ut The Name of the Rose. Hadde ikke lest den siden tenårene, men da leste jeg den mange ganger. Den virket nok en del bedre da enn den gjorde nå (men da var jeg også vesentlig mer interessert i middelalderhistorie enn jeg er nå, så diskusjonene virket kanskje noe mindre tørre). Likevel, den har en storartet slutt, da. Og man kan jo ikke annet enn å like William av Baskerville (
Fnis.
|
|
#620 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Menn som hater kvinner. |
![]() |
|
|