Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-10, 15:00   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Nei.

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Nei jeg syns de blir for klumpete,

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Det mener jeg at de kan. Ikke sånn veldig pynta kjoler og skjørt, men til hverdags, ja.

Delte meninger.
Jeg tenker hverdagskjoler og skjørt, ja. Problemet mitt er at jeg ikke går i slikt hvis jeg føler meg for pynta. Jeg må røffe det litt opp og da tar jeg gjerne varme støvletter på kjøpet. Jeg kan ikke/klarer ikke/orker ikke å gå med høy hæl hver dag, da får jeg heller være litt klumpete tror jeg. (står i stil til resten av kroppen).

Gammel 25-09-10, 23:37   #2
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Eka: Det har du god grunn til å være - lekkersmekkert!

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 26-09-10, 22:45   #3
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ullgenser fra Noa Noa

+ en dongritunika fra Fransa jeg ikke finner bilde av

Gammel 27-09-10, 16:53   #4
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Denne, men i petrol.

Denne, men i grått.

Og ei vid, grå bukse jeg ikke finner bilde av.

I tillegg kikka jeg bare innom en butikk for å se på denne, men i grått, og endte med å prøve både den grå og den røde og å kjøpe den røde. Så mye for vindsushopping, lissom.

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 28-09-10, 00:00   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her.

Denne, men i petrol.

Denne, men i grått.

Og ei vid, grå bukse jeg ikke finner bilde av.

I tillegg kikka jeg bare innom en butikk for å se på denne, men i grått, og endte med å prøve både den grå og den røde og å kjøpe den røde. Så mye for vindsushopping, lissom.

Hvor fant du den i grått i butikk?

Joika er ikke aktiv  
Gammel 28-09-10, 00:03   #6
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Har svart deg på prikk.

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 28-09-10, 10:13   #7
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Denne jakken. Den er laaang og kjempegod! + matchende kjole til. Begge fra Container

Lyngfaget ullstrømpebukse og de blågrønne lange strømpene.

+ Litt fra Timo.

Kjøpte også en tunika og en kjole som jeg ikke finner bilde av på nett. Deilige lune høstklær.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 28-09-10, 10:33   #8
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Lurer på det samme?

Neados er ikke aktiv  
Gammel 28-09-10, 11:10   #9
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Standard

Kristine Vikse.jpeg

Kristine Vikse lang jakke i lammeull.

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 28-09-10, 15:00   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Vedlegg 33566

Kristine Vikse lang jakke i lammeull.

Åh. Hvor?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 28-09-10, 16:14   #11
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Åh. Hvor?

Monochio - de har igjen S og L mens Mortil3 har alle størrelser. Jeg har bestilt small da det står at den er romslig...

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 28-09-10, 16:17   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Monochio - de har igjen S og L mens Mortil3 har alle størrelser. Jeg har bestilt small da det står at den er romslig...

Fant ut på nett
De er romslige? Da kan kanskje jeg ha M. Men skal sjekke butikken i nabokommunen før jeg evt bestiller kanskje.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 29-09-10, 15:35   #13
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Endelig ble jeg eier av et par Hunter støvler

Matchende sokker:

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 28-09-10, 16:06   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte disse i svart og grå "strømpe" i dag.

Karamell er aktiv nå  
Gammel 28-09-10, 22:41   #15
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg kjøpte disse i svart og grå "strømpe" i dag.

De var utrolig fine!! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de?

Gammel 28-09-10, 23:31   #16
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skoringen på Malviksenteret.

Karamell er aktiv nå  
Gammel 29-09-10, 01:22   #17
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har bestilt jakke og kjole fra Kristine Vikse.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 29-09-10, 09:58   #18
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Kjempelekker!!! Hvor har du bestilt fra? Direkte fra KV?

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Har bestilt jakke og kjole fra Kristine Vikse.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 29-09-10, 11:14   #19
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Kjempelekker!!! Hvor har du bestilt fra? Direkte fra KV?

Jeg bestilte fra mortil3.no

Ganske godt utvalg av KV der.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 29-09-10, 10:01   #20
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Standard

EE0017S_1.jpg

Dette skjerfet fra EsterEleonora ble mitt igår. Det er kjempefint! De har fått endel skjerf i lekre farger i samme stil som jeg har kjøpt- men med dødningskaller...Men jeg er for pysete for det kjenner jeg.

Mamari er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:48.