Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Isbjørn vs P.o.P

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-11, 09:00   #621
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Er lei for det om du har oppfattet mine svar, slik at du skal stå til rett.
Isbjørn er like nytt for meg som for de fleste andre her inne og jeg er en av de som har vært heldig. Men buksen er også ny, da.
Fra min side har svarene i alle fall vært ment på beste måte. Selv om de ikke har vært til hjelp for deg.
Håper de tar inn buksen og viser skikkelig service.

Signerer ! Når man lager en tråd her inne og skriver mange innlegg over hvor misfornøyd man er, må man regne med å få en del svar av folk som vil prøve å forstå, hjelpe og komme med tips.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 09:00   #622
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.884
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Er lei for det om du har oppfattet mine svar, slik at du skal stå til rett.
Isbjørn er like nytt for meg som for de fleste andre her inne og jeg er en av de som har vært heldig. Men buksen er også ny, da.
Fra min side har svarene i alle fall vært ment på beste måte. Selv om de ikke har vært til hjelp for deg.
Håper de tar inn buksen og viser skikkelig service.

Jeg skjønner det altså, men når det kommer mange innlegg om hvor han er våt å at det tydeligvis er vanskelig å tro så blir man litt lei.
Jeg er glad for alle tips jeg har fått.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 09:01   #623
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.884
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Test i dusjen utført.




Han dusjet i 2-3 minutt å var våt på knærne og lårene , jakka var helt tett.
Får teste mer senere i dag, har nemlig tenkt å teste den andre jakken også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 09:04   #624
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Test i dusjen utført.




Han dusjet i 2-3 minutt å var våt på knærne og lårene , jakka var helt tett.
Får teste mer senere i dag, har nemlig tenkt å teste den andre jakken også.

Da er det jo tydelig at den trekker vann foran på bena. Har du prøvd å reimpregnerer den ? (husker ikke om jeg har lest det eller ikke og gidder ikke gå gå igjennom alle innleggene igjen )

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 09:05   #625
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.884
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Da er det jo tydelig at den trekker vann foran på bena. Har du prøvd å reimpregnerer den ? (husker ikke om jeg har lest det eller ikke og gidder ikke gå gå igjennom alle innleggene igjen )


Ikke aakkurat nå, men gjorde det for 1-2 mnd siden.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 09:10   #626
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Ikke aakkurat nå, men gjorde det for 1-2 mnd siden.

Hm...burde være tett da. Og selvsagt ingen rifter....Er den mye brukt/vasket etter sist impregnering ? Hvilket middel brukte du ? Jeg har kjempegod erfaring med Nikwax.

Uansett, skjønner det er skikkelig kjipt. Når du dusjet buksa, så du at stoffet umiddelbart "sugde" til seg vann, forresten. Det skal jo prelle av en stund på slike skallklær. Etterhvert preller det ikke av like godt lenger, for stoffet utenpå blir vått, men ungen skal fremdeles være tørr inni .

Og believe me; prøver bare å hjelpe altså

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 09:16   #627
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.884
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Hm...burde være tett da. Og selvsagt ingen rifter....Er den mye brukt/vasket etter sist impregnering ? Hvilket middel brukte du ? Jeg har kjempegod erfaring med Nikwax.

Uansett, skjønner det er skikkelig kjipt. Når du dusjet buksa, så du at stoffet umiddelbart "sugde" til seg vann, forresten. Det skal jo prelle av en stund på slike skallklær. Etterhvert preller det ikke av like godt lenger, for stoffet utenpå blir vått, men ungen skal fremdeles være tørr inni .

Og believe me; prøver bare å hjelpe altså


Nope ingen rifter, ikke slitt engang.
Den er brukt kanskje 10 ganger tror jeg. Så det burde holde tett.
Husker ikke hva det heter nå men er kjøpt på babyshop.

På jakka så jeg at det prellet av.Buksen prellet av litt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 09:34   #628
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg skjønner det altså, men når det kommer mange innlegg om hvor han er våt å at det tydeligvis er vanskelig å tro så blir man litt lei.
Jeg er glad for alle tips jeg har fått.



Jeg har egentlig ikke noe tips å komme med, men hadde ikke gitt meg så lett hos Isbjøn i denne saken altså. Fortell dem resultatet av "testen" din. Prøv å få dem til å ta inn buksen, sjekke den selv.
Lykke til og håper nok en gang at de viser skikkelig service.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 09:35   #629
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.884
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.



Jeg har egentlig ikke noe tips å komme med, men hadde ikke gitt meg så lett hos Isbjøn i denne saken altså. Fortell dem resultatet av "testen" din. Prøv å få dem til å ta inn buksen, sjekke den selv.
Lykke til og håper nok en gang at de viser skikkelig service.


Isbjørn har sendt meg videre til sportagile her i Norge. Håper de er litt greiere enn de i Sverige.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 09:39   #630
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Jeg venter fremdeles på skallsettet fra Nin, men i dag har Bråkebøtta sitt sett på i bhg for første gang. Er spent på hvordan det går.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 10:56   #631
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.296
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Frøkna har også sitt sett på for første gang i bhg i dag. Minien har POP-dressen på for andre gang. Været her er temmelig ufyselig. Sørpe på bakken og våt snø i lufta.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 15:36   #632
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.884
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Det rant av reima tec vårdressen til poden når jeg hentet han i dag, men han var helt tørr innvendig.
Fortsatt ikke hørt noe fra Sportagile.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 15:53   #633
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.296
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Mine to var de eneste som ikke hadde hvite poser på plassene sine - både i utegarderoben (yttertøy) og innegarderoben. Frøkna sitt Isbjørn-sett var helt knusk, mens POP-dressen til minien var litt våt på innsiden av beina. Men ingen av dem var våte på klærne under.

Jeg ga dem en oppgave da jeg leverte i dag: prøv og se om dere greier å bli våte! Assistenten kommenterte at "tro meg, de har prøvd", men de var altså helt tørre.

Og det er så digg! Håper det varer. Frøkna har dessverre hatt dårlige klær i hele vinter fordi jeg ikke har kunnet ta meg råd til nytt, og i dag er første dagen på flere måneder at hun ikke har skiftetøy med hjem.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 16:14   #634
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.884
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P



.....


Sist redigert av Chablis : 23-03-11 kl 16:38.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 16:34   #635
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Akk, deilig. Boellen hadde Reimatec-en i dag, litt vaat rett innenfor ermer og ben, men ellers toerr, som normalt. Braakeboetta var knusk toerr; hun ble foerst litt vaat nederst paa ermene da vi kom hjem og hun presterte aa gaa paa hodet ned i en boette full av vann, med armene foerst ... Foreste test bestaatt med glans!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 17:01   #636
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Snø, her.

Idag hadde jeg eneste ungen i bhg uten hvit pose med vått tøy Han brukte Isbjørn skallklær. Når han sitter på kne oppi dammene blir han våt nederst siden det siver inn ved skoa, men idag har han vært i skogen (i masse våt snø, sol og +10) og var tørr.

I morgen tester vi nyinnkjøpt HH heldress med 15000 vannsøyle.

Han var knusk tørr idag også Fenomenalt god og fin dress!!
Han har testa den godt idag. I bhg har vi en ganske stor plastsklie som ungene plasserte på islagt asfalt, det var mye vann oppå isen. Så sklei de ned sklia og videre 5-10 meter bortover isen så vannspruten stod. Moro ja! HH-dressen er veldig slitesterk nederst, det var noen gruskorn der de dreiv også.
Vurderer en sånn dress til minste også ja

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 17:30   #637
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

I dag var jenta i Reimatec knusktørr og gutten i Bergans Stallo litt våt. De hadde vistnok helt vann på rutsjebanen og så rutsjet ned.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 20:49   #638
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Kliss våt i dag med Isbjørn heldressen.
Var innom XXL i dag og de mente jeg burde reimpregnere. Har kjøpt middel og tester ut i morgen. Jeg er ganske sur for ifølge Isbjørn sin info til meg da jeg første gangen testet det ut skulle det tåle 85 vask før det måtte reimpregneres og så mye har jeg aldri rukket å vaske et plagg derfor har jeg heller ikke impregnert.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 21:03   #639
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.296
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

20 vask tror jeg det står inni både jakka og buksa til frøkna.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 21:07   #640
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.022
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Typisk. Nå har vi kjøpt hh dress på obs og dagen etter ser vi xp dress til fem hundre på gsport.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no