Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-11, 22:56   #621
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jaaa jeg vet det. :sukker:
men jeg skulle så gjerne ha vært litt mer anonym for RL verden på en måte.

Kan du ikke bare skifte navn i RL da?

Neket er ikke aktiv  
Gammel 28-06-11, 23:00   #622
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jaaa jeg vet det. :sukker:
men jeg skulle så gjerne ha vært litt mer anonym for RL verden på en måte.

Intercognito?

Gammel 28-06-11, 23:18   #623
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Intercognito?

Eller Incognito. Med den derre papirposesmileyen som avatar.

Gammel 29-06-11, 08:31   #624
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hva med FårStyreren? Det er jo interference, på en måte. Og litt sjef og litt ... eh ... nei, det ble kanskje ikke så bra.

Gammel 29-06-11, 08:32   #625
Slettet bruker
Passiv

Standard

:understreker fjasing:

Gammel 29-06-11, 08:39   #626
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

:måtte bare skrive no', for jeg klarte å avslutte abonnementet av tråden:

Dømrade iPhone.

Du har ikke funnet "abonner på denne tråden"-knappen?

Gammel 29-06-11, 18:23   #627
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Kan du ikke bare skifte navn i RL da?

Jooo det var en god ide, slutter folk å vite hvem jeg er på forum da altså?

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Intercognito?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Eller Incognito. Med den derre papirposesmileyen som avatar.

Kult!

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hva med FårStyreren? Det er jo interference, på en måte. Og litt sjef og litt ... eh ... nei, det ble kanskje ikke så bra.

Det er nesten så det var så kleint at det ble bra.

Gammel 29-06-11, 18:49   #628
Slettet bruker
Passiv

Standard

Døh, det ække så far off skjønner du. Det kommer av sau-ron.

Gammel 29-06-11, 19:30   #629
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Døh, det ække så far off skjønner du. Det kommer av sau-ron.

Uuuh, jeg tisser snart på meg.

Kanskje jeg egentlig bare burde kalle meg trollmannen.

Gammel 29-06-11, 19:51   #630
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Argh - jeg har en egen evne til å oppdage tråder med mye engasjement så sent at jeg gjerne er sistemann som skriver... Nå er jo mesteparten av poenget ute av dansen for lengst.

Jeg er en gammel traver som ikke gjør meg spesielt bemerket her inne, og det er helt greit for meg. Har ikke det store behovet for det. Det betyr ikke at jeg ikke mener noe om noe som helst her på forumet. Jeg gir stort sett beng i prikker og antall innlegg - for meg ligger det ikke noe status i det, men jeg får litt bakoversveis over hvordan denne tråden utviklet seg. Riktignok ser det ut som om piffen har gått ut av "ballongen" nå, og HI har ramla ut av tråden for lengst, men jeg reagerer litt på det peset man kan få dersom man ikke er helt PK her på forumet. Til tider synes jeg det er en overdreven flisespikkermentalitet her inne. Hva søren spiller det for noen rolle om man har punktum før eller etter smiley - eller har tre tankeprikker etter hverandre? Vi er da forskjellige er inne - og bør det ikke være rom for det? Jeg håper virkelig ikke at mentaliteten blir "hvis du ikke gjør som oss, så passer du ikke inn". Jeg kommer aldri i verden til å endre meg eller min fremtreden (såfremt det går utover mine egne verdier og integritet), for å passe inn noe sted. WYSIWYG .

Gammel 29-06-11, 20:24   #631
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det handler vel mest om en stor interesse for rettskriving og en ikke helt utviklet evne til å se når nok er nok. Jeg er av typen som kan irritere meg grønn over feil som gjentar seg, men prøver stort sett å si hyggelig fra om det. (med mindre tolv har sagt det før meg, da klarer selv jeg å holde kjeft).

At du synes det er uviktig betyr ikke at andre gjør det, sånn er det vel egentlig med det meste.

Gammel 29-06-11, 20:27   #632
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Og hvorfor leser jeg tannpirkere hver gang det står tankeprikker?

Gammel 29-06-11, 20:30   #633
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det handler vel mest om en stor interesse for rettskriving og en ikke helt utviklet evne til å se når nok er nok. Jeg er av typen som kan irritere meg grønn over feil som gjentar seg, men prøver stort sett å si hyggelig fra om det. (med mindre tolv har sagt det før meg, da klarer selv jeg å holde kjeft).

At du synes det er uviktig betyr ikke at andre gjør det, sånn er det vel egentlig med det meste.

Du glemte stor M i parentesen...

Gammel 29-06-11, 20:32   #634
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Jeg skriver fra telefonen.

Gammel 29-06-11, 20:41   #635
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg skriver fra telefonen.

Beklager, jeg kunne ikke dy meg...

Å lese korrektur har vært en del av jobben min, så det kan jeg rimelig bra, men jeg er ikke så veldig opptatt av det her inne .

Gammel 29-06-11, 21:13   #636
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg fniser over at det første jeg snubler over etter noen måneder borte er en tråd som denne. *sameoldsameold*

Gammel 29-06-11, 21:30   #637
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Frantzen?!

Guuud hvilke assosiasjoner jeg får!

Spent!

Gammel 29-06-11, 21:32   #638
Frantzen
Passiv

Standard

"Der kommer Frantzen med Strutsen."

Gammel 29-06-11, 21:34   #639
Frantzen
Passiv

Standard

Vet ikke omjeg klarer leve opp til forventningene, altså. Men hvem vet - om 30 år, kanskje.

Gammel 29-06-11, 21:37   #640
Frantzen
Passiv

Standard

Og jeg som går rundt og innbiller meg at det er hest jeg ønsker meg.

<---------

Lukket tråd

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:21.