Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I-landsproblemer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-13, 18:06   #621
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer

Ja, der minnet du meg på hvorfor graviditeter er en slik dårlig ide. Men jeg tror jeg har lagt på meg 5 kilo i dag.

Gammel 29-10-13, 18:08   #622
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg fikk en skikkelig nedtur når jeg kom hjem fra jobb i dag. For mens jeg har jobbet som en helt har mannen sjekket inn på Facebook med denne kommentaren:
Lunsj — ved Jamie Oliver Aberdeen.

Men han vet hvordan han kan få meg på godt humør igjen. Han er nemlig på vei hjem med haggis til meg!

Gleder meg til å smake, for det har jeg drømt om i flere år.

Gammel 29-10-13, 18:09   #623
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bare sier: Gaviscone. Eller Zantac. Småkvalmuggen er veldig ofte lavrefluks.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 29-10-13, 18:09   #624
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var til HV, altså. Men etter haggis kan det sikkert være greit med Zantac, da også.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 29-10-13, 18:13   #625
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sliter jo litt med snev av refluks, jeg skal be mannen plukke opp noe sånt til meg.

Gammel 29-10-13, 18:15   #626
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Bare kvalm. Ikke gravid. Kan ikke være gravid. Det er noe som går. Det MÅ være noe som går. Men det lar seg reparere med karbohydrater. Som om jeg var gravid, men det er jeg jo selvsagt ikke. For det gå jo ikke. Men jeg merket i dag hvor glad for at jeg ikke sliter spesielt med å være kvalm, for det er veldig irriterende. Jeg har i tillegg fri og skal jo kose meg.

Det var da veldig til overtalelse av deg selv.
Jeg er enda mer jeg altså!

Gammel 29-10-13, 18:23   #627
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Hvis jeg skulle være gravid etter å ha blitt sterilisert, satt inn spiral og fått beskjed fra tre fertilitetseksperter i 2008 at jeg ikke kan bli gravid uten hjelp, så blir jeg ganske overrasket. (underdriver: Vi må vel anta at overraskelsen fra 2010 holder på den fronten. (riktignok før spiral og sterilisering).

Gammel 29-10-13, 19:14   #628
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sliter jo litt med snev av refluks, jeg skal be mannen plukke opp noe sånt til meg.

Haggis?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 29-10-13, 19:18   #629
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg skulle være gravid etter å ha blitt sterilisert, satt inn spiral og fått beskjed fra tre fertilitetseksperter i 2008 at jeg ikke kan bli gravid uten hjelp, så blir jeg ganske overrasket. (underdriver: Vi må vel anta at overraskelsen fra 2010 holder på den fronten. (riktignok før spiral og sterilisering).

Men ryktet har om svanger Harriet har nok allerede spredd seg som ild i tørt gress på forumet - så vi får vel se om det blir en 2014-overraskelse, tenker jeg.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 30-10-13, 08:53   #630
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har klippet ganske mye av håret og er kald i nakken!

Gammel 30-10-13, 15:44   #631
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var billig smågodt på butikken. Nå har jeg ikke lyst på middag.

Tuppen er ikke aktiv  
Gammel 30-10-13, 15:45   #632
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis man plutselig slutter og trene og begynner å spise masse godis så legger man på seg.

Gammel 30-10-13, 20:42   #633
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker ikke den nye oppvaskmaskinen og savner den gamle.

Gammel 30-10-13, 20:46   #634
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

It's a miracle!

Gammel 30-10-13, 22:11   #635
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Mannen min har reist på seminar og jeg ble ringt opp fra barnehagen bare 6 timer senere...Lillesøster er syk, kom og hent. Ble møtt av en aktiv jente som ikke så det minste syk ut når jeg kom (hadde hatt vondt i hodet og sovet før jeg kom). Vel, jeg avblåste faren og sto klar til å kjøre en hel gjeng på trening kl 17.30...istedenfor måtte jeg vaske matta i gangen, gulv, vegger, dører, sko, jakker og demontere terskelen for å få vekk alt oppkastet som kom ut av den lille jenta. Var visst syk ja! Og nevnte jeg at mannen skal på seminar til fredag og at jeg hater, hater, hater å tørke spy!? Det er hans jobb, jeg spyler barn på en meters avstand og trøster etterpå!

Gammel 31-10-13, 00:45   #636
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Nytt problem: Ingen har gitt meg trøst når jeg skrev om mine problemer i denne tråden! Skal jeg være nødt til å publisere den begredelige meldingen på Facebook for å få sympati!? :skingrestemme:

Gammel 31-10-13, 00:46   #637
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Standard

Enda et nytt problem: Skal jeg begynne med Lars Kepler eller Torkil Damhaug sine bøker nå som jeg har fått ufrivillig fri fra jobb med sykt barn?!

Gammel 31-10-13, 00:54   #638
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Standard

Alle sover og det eneste interessante jeg kunne finne på var å Google meg selv. Liker å holde antall treff til et minimum. Nå har plutselig antall treff økt med 13 fordi jeg har vært med og fått en vitenskapelig artikkel presentert i et stort og anerkjent utenlandsk tidsskrift! og Største problemet er at jeg kan jo ikke skryte av hva det er her uten å oute meg selv helt, med fullt navn og greier. Noen som mente de hadde store problemer her i verden!?

Mitt aller største problem er at jeg hater å legge meg, men elsker å sove!

Gammel 31-10-13, 00:57   #639
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Tidligere i høst fant mannen ut at det sikkert er en fordel å være lett når man skal løpe maraton. Siden han trener så mye at det er lite å hente der for vektnedgang, strammet han inn på kostholdet. Det var effektivt, og han har gått ned 6 kg på et par måneder. Problemet er at jeg også har gått ned 6 kg i samme rennet, og jeg var mer enn tynn nok fra før.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvis man plutselig slutter og trene og begynner å spise masse godis så legger man på seg.

Jeg tar gjerne imot en kilo eller helst flere

Mirasol: I dag har du så mange problemer at du sikkert trenger en klem (Satser på at du ikke er smittet )

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv  
Gammel 31-10-13, 01:06   #640
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Tidligere i høst fant mannen ut at det sikkert er en fordel å være lett når man skal løpe maraton. Siden han trener så mye at det er lite å hente der for vektnedgang, strammet han inn på kostholdet. Det var effektivt, og han har gått ned 6 kg på et par måneder. Problemet er at jeg også har gått ned 6 kg i samme rennet, og jeg var mer enn tynn nok fra før.

Jeg tar gjerne imot en kilo eller helst flere

Mirasol: I dag har du så mange problemer at du sikkert trenger en klem (Satser på at du ikke er smittet )

Takk for klem, satser på at du fortsatt er smittefri! Og jeg kan gjerne bidra til å løse ditt problem også, har fortsatt noen kilo jeg ønsker å kvitte meg med. Men når man trøstespiser smash etter å ha tørket spy så går det vel skitt denne uka også!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:57.