Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva skal du ha til middag i dag? Ny tråd

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-15, 10:01   #621
livit
Duracell

livit sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny tråd

I dag blir det lammekotletter med tilbehør

livit er ikke aktiv  
Gammel 19-03-15, 12:01   #622
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I dag blir det squash spagetti med carbonara saus

Nip er ikke aktiv  
Gammel 19-03-15, 15:33   #623
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tandorigryte med kylling, ris og nanbrød.

Gammel 19-03-15, 19:08   #624
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Etter mange nitriste middager i det siste er jeg overlykkelig for at vi skal ha thaisalat med biff i kveld. Kjøttet ligger i sous vide og klargjør seg.

Gammel 20-03-15, 13:09   #625
Nip

Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Øko svenske kjøttbullar med hjemmelaget glutenfri brunsaus med kraft, brokkoli og poteter

Nip er ikke aktiv  
Gammel 20-03-15, 14:20   #626
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Biff med hasselbackpoteter, aspargesbønner, stekt sopp, brokkoli, friterte løkringer og kremet peppersaus.

Gammel 20-03-15, 14:23   #627
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Fredagstaco!

Gammel 20-03-15, 16:11   #628
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Har ikke helt bestemt meg, men ungene får pannekaker og jeg spiser kanskje litt med dem, og så har jeg kjøpt meg salmalaks som jeg muligens tar i kveld. Gressenke.

Gammel 20-03-15, 16:36   #629
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

I dag blir det kyllingfajitas, med brownies til dessert.

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 20-03-15, 19:03   #630
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fersk pasta, kjøttboller og wokede grønnsaker.

Gammel 21-03-15, 20:16   #631
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

I dag ble det laks, ris og brokkoli.

Gammel 21-03-15, 21:33   #632
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal beskjemmet innrømme at jeg atter en lørdag har servert entrecote.
Mine tidligere kokkekollegaer er også av typen biff-bearnaise-er-det-eneste-som-duger-typen, så jeg trøster meg med at jeg enda er kokk mentalt.
Jeg har spist bearnaise mer eller mindre ukentlig i snart 30 år, og det er enda min store kjærlighet.

Anyway, entrecote, bearnaise til meg og rødvinssaus til mannen. Grillet tomat, fløtebakt vårløk samt ertepurè. Pommes frites til den av oss som er potetavhengig (og det er ikke meg).
Porsjonseplepaier til dessert.

Gammel 21-03-15, 21:53   #633
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjemmelaget pizza. Lukter insane her nå, sulten!

Gammel 21-03-15, 22:57   #634
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Hjemmelaget pizza her også. Pepperoni og oliven til mann og barn. Karamellisert løk og ruccolapesto til meg.

Gammel 21-03-15, 23:48   #635
ingling

ingling sin avatar

ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg har testet Go green sin thai curry i kartong i dag, med noen kyllingrester. Var ikke dumt!

Gammel 22-03-15, 00:57   #636
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De boksene til Go Green er kjempegode. Men IKKE naturell. Det er jo bare en base også da, så man skal jo egentlig tilsette ditt og datt. Jeg må ha en terning grønnsaksbuljong oppi, det gjør hele retten. Natt og dag, helt utrolig forskjell altså. Og så liker jeg å ha kikerter oppi, og ofte en boks kokosmelk og sukkererter delt i to, samt veggiskylling eller tofu om jeg har. Digger dem!

Gammel 22-03-15, 08:38   #637
Nip

Standard

I går grillet vi oss bare en øko-lavkarbo Chorizo pølse ute i finværet, så lagde vi makiruller med blomkålris til kvelds med ingefærdip

(gluten og melkefritt)

Nip er ikke aktiv  
Gammel 22-03-15, 09:48   #638
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Standard

I dag har vi som vanlig familiebesøk. Middag blir kremet lammegryte med poteter til. Verdens beste ostekake med bringebærcoulis til dessert.

Gammel 22-03-15, 10:42   #639
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Nam,nam.
Her var det taco på fredag. I går hadde vi Tandoori kylling med nan og ris.
I dag er det fotballcup så om det blir sent så blir det noe lettvindt.

Gammel 22-03-15, 15:29   #640
ingling

ingling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

De boksene til Go Green er kjempegode. Men IKKE naturell. Det er jo bare en base også da, så man skal jo egentlig tilsette ditt og datt. Jeg må ha en terning grønnsaksbuljong oppi, det gjør hele retten. Natt og dag, helt utrolig forskjell altså. Og så liker jeg å ha kikerter oppi, og ofte en boks kokosmelk og sukkererter delt i to, samt veggiskylling eller tofu om jeg har. Digger dem!

Tja, synes det funket greit med basen og kylling i. Kunne alltids piffet den opp, men det var ikke en sånn dag. Hadde jeg giddet det hadde jeg nok heller lagd fra bunnen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.