Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 2003-3000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-17, 22:53   #1
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Tror det blir litt drama denne uka her. Det er lagt opp til en del tråder som henger i lufta nå, Even - Mikael - Yousef - greia, penger til russebuss og hva skjedde med Noora og William, så noe av det ender vel ut i noe drama snart.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 24-04-17, 00:21   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eneste jeg vet er at Chris var med i Linus i Svingen. I mitt hode heter hun fortsatt Åsa.

Gammel 24-04-17, 00:46   #3
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Hun er morsom på Insta. Hun var i London for ikke lenge siden og postet en del instastories hvor hun "fant" William. (Butikken William Hill.)

amylin er ikke aktiv  
Gammel 24-04-17, 13:22   #4
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nytt klipp!

Gammel 24-04-17, 13:34   #5
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker vendingen dette tar - spennende

Galathea er ikke aktiv  
Gammel 24-04-17, 13:59   #6
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Når man har undervisning og det har kommet klipp ...

amylin er ikke aktiv  
Gammel 24-04-17, 14:12   #7
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Moren din skal ikke ha vinkveld, Vilde!" Digger Sana, altså.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 24-04-17, 14:34   #8
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

"Moren din skal ikke ha vinkveld, Vilde!" Digger Sana, altså.

Jeg liker henne ikke. Jeg har virkelig prøvd, men jeg synes hun er så ubehagelig og steinansikt. Null sjarm, bare veldig skarp i kantene.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 24-04-17, 14:59   #9
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg liker henne ikke. Jeg har virkelig prøvd, men jeg synes hun er så ubehagelig og steinansikt. Null sjarm, bare veldig skarp i kantene.

Det har vel vært poenget? Og så skal de nå fremover vise en ny (mykere?) side av henne?

Gammel 24-04-17, 18:03   #10
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Hun er kjempeskummel. Virkelig. Men det er nok nødvendig for å komme seg opp og frem med den kulturelle bakgrunnen hun har. Jeg tipper de Sufragettene også var noen harde negler, foråsiresånn. Og det er åpenbart at Sana må være ganske tøff for å klare å gå imot moralpolitiet. Det er jo ikke som om hun kommer fra en superliberal ikke-religiøs familie. Dvs. jeg tror at MOR er den som forventer mye av datteren, og det er vel heller ikke helt uvanlig, har jeg skjønt det rett.

Veldig fint å få et mye mer nyansert bilde.

Og Sana som bussjef - KONGE! (Nå skulle jeg virkelig ønske jeg kunne se russetiden.)

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 24-04-17, 14:13   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beste så langt, nokon!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 24-04-17, 15:04   #12
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun er kul og morsom, men jeg vet at jeg, både som 17- og 45-åring, ville vært skrekkelig redd for henne. Folk som setter andre på plass hele tiden, uten et smil, er ganske skumle.

Gammel 24-04-17, 16:09   #13
Galathea

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, det er jo derfor det er så spennende å se henne forelsket og hvordan hun er sammen med familien, nye sider av en 17-åring som har tatt på seg et hardt skall.

Galathea er ikke aktiv  
Gammel 25-04-17, 00:47   #14
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hun er kul og morsom, men jeg vet at jeg, både som 17- og 45-åring, ville vært skrekkelig redd for henne. Folk som setter andre på plass hele tiden, uten et smil, er ganske skumle.

Som 17-åring hadde jeg nok hatt større problemer med å forholde meg til Vilde. Eller det er jeg ganske sikker på, siden jeg hadde ei venninne, eller nærmere bestemt ei venninne av ei venninne, som var slik. Like naiv, like ukloke beslutninger hele veien. Og da hadde jeg ikke modenhet nok til å se den enorme usikkerheten, og det desperate behovet for bekreftelse og for å bli godtatt.

Nå, som 44-åring hadde jeg vel hatt størst behov for å holde rundt henne og bre over henne dyna om kvelden.

Gammel 25-04-17, 11:15   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg hadde en sånn venninne på videregående. En som alle var redde for fordi hun var taus og mystisk. Og som på forunderlig vis hadde ekstremt stor respekt til og med i "den kule gjengen". Som igjen resulterte i at hun, jeg og en kompis til ble invitert på alle de kule festene (og så var vi laidback nok til å bare møte på noen av dem ... som sikkert var med på å opprettholde statusen vår).

Hun var dog ikke muslim, men "kunstner". (Og det var omtrent like fremmed i den lille byen jeg bodde som det er å være muslim i Oslo i dag. Litt snodig og annerledes, men ikke for fremmed.)

Gammel 24-04-17, 18:07   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klart hun er skummel! Måten hun bare vifter bort PM-jentene på etter hun har fått dem til å betale for sin buss?

Men ærlig talt, de prøvde å dra "norske partyjenter"-kortet. De fortjener det de får.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 24-04-17, 20:04   #17
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Klart hun er skummel! Måten hun bare vifter bort PM-jentene på etter hun har fått dem til å betale for sin buss?

Men ærlig talt, de prøvde å dra "norske partyjenter"-kortet. De fortjener det de får.

Ja, den viftinga er kul! Og ja, de fortjener det etter norske partyjenter-kortet. Synes Sana er dritkul! Bare tenk tilbake på sesong 1 og første gang hun møtte Vilde, Noora og Eva. "Det blir straffet med steining." Utrolig kult! Fikk sansen for henne allerede da!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 24-04-17, 22:46   #18
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Eg er så suuuuur!! Nettet er drittregt her i dag så eg har ikkje fått sett klippet. Drit altså.

Gammel 25-04-17, 20:04   #19
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Bilde fra Elias! Kul kommentar fra Sana!

Tror neppe vi får klipp i dag, men kanskje i morgen. Også tror jeg det blir bussmøte hos Sana på fredag.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 25-04-17, 20:17   #20
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Tror neppe vi får klipp i dag, men kanskje i morgen. .

Ett minutt etter du posta.

Fint klipp!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:58.