![]() |
#622 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Både jeg og gubben får igjen på skatten - 25 000 til sammen! |
![]() |
![]() |
#623 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Får igjen en liten formue på skatten, over 40000.
#624 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Jeg får for første gang på mange år ikke restskatt. Får tilbake litt over 2000. Ingen formue, men veldig mye bedre enn restskatt!
#626 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Jeg føler meg veldig spesiell.
#627 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Jeg har foreløpig betalt 2000,- for mye i skatt, det skal bli 8000,- når jeg er ferdig. Har økt innbetalingen selv med 10 000,- for 2018. Var så lei baksmell fordi renteutgifter og foreldrefradrag går ned.
#628 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6
Jeg også, ble litt overrasket, men jeg overlever jo det også.
#630 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6I dag er det vår! |
![]() |
![]() |
#631 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Og plante og sette ut ei krukke med flotte småblomstrende stemor på trappa. Absolutt alt er kaos hjemme nå pga. renovering og bygging og hele hagen er gravd opp, men utrolig hvor glad en blir av å se en krukke med blomster når en kommer ut og inn ytterdøra og får skikkelig vårfølelse. |
![]() |
![]() |
#632 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Fortsatt fint vær. I dag har jeg vært ute i nabolaget i sandaler og uten jakke.
#633 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6At eg foreløpig er ein tekst framfor planen i vurderingane mine. Å vurdere vg3 på våren er sleit stort ansvar, men gøy når ein ser at elevane har hatt ei utvikling gjennom det siste halve året.
#635 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6En tur til Lillehammer med bare Mutter'n og Broder'n. Det er svært sjeldent vi tre er alene samnen. Vi fikk pratet, tittet ut av togvinduet, vandret, vært på Maihaugen og kost oss skikkelig. Det kan være lurt å satse på små samlinger framover, siden hun blir stadig slitnere og mer forvirret jo flere det er rundt henne. |
![]() |
![]() |
#636 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Både 2011 og 2010-modellen hjalp til etter tur med å potte om chili og paprika. De spurte sjøl om å få være med, fikk kort instruks og tok nesten halvparten.
![]() |
#637 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Sol, 20 grader i skyggen, tur i skogen, intens fuglesang, se mannen klippe plen og luke, spyle terrassen, drikke kaffe og spise lunsj i hagen. Lykke! |
![]() |
![]() |
#638 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6At jeg fikk meldt meg av en fest i tide til å få igjen alle pengene jeg hadde betalt. Ble syk på torsdag og var usikker på om jeg orket å gå... Er SÅ glad jeg bestemte meg for å la være når jeg ser formen min nå... |
![]() |
![]() |
#640 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6At vi har barnevakt... Vi er nedsylta i forkjølelse. |
![]() |
![]() |
Emneord |
glad glede |
|
|