Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-24, 16:25   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Facetime med 19-åringen. Tre uker siden sist pga tur.

Gammel 16-11-24, 17:33   #2
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Vært hos venninne flere timer idag. Masse skravlings.

Gammel 16-11-24, 17:43   #3
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Vært hos venninne flere timer idag. Masse skravlings.

Øvelseskjøring. Og nå lager 16-åringen middag til oss.

Gammel 16-11-24, 21:46   #4
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

D har spilt Stavanger Open med korpset, og de tok seier både i musikalsk og underholdning! De er så utrolig flinke!! Og nå skal de samles hjemme hos en i korpset for pizza og kos. Beste gjengen!

Gammel 17-11-24, 16:38   #5
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi pleier å plukke sånn 5-6 kg om gangen, det er alt vi gidder å bære. Og det er mye styr å rense 5 kg traktkantarell, så jeg tenkte akkurat det, Nextlife. Men tenkte jeg skulle unngå å være negativ.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 17-11-24, 17:12   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjørt stor bil, liten bil, pickup, lastebil, varebil og motorsykkel - men tilhenger har jeg aldri kjørt med! Før i dag, hvor jeg hentet familietilhengeren, og klarte å rygge den på plass gjennom den lange, trange innkjørselen min. Sykt fornøyd med det!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 17-11-24, 17:13   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og - niåringen har vært og hengt med venninne på gamlemåten - ute og reka uten plan eller formål, spilt litt fotball på skolen, antagelig hengt opp ned på et eller annet lekestativ, og alt sånt som man bedrev tiden med før mobiltelefoner og whatnot. Deilig!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 17-11-24, 21:34   #8
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Og - niåringen har vært og hengt med venninne på gamlemåten - ute og reka uten plan eller formål, spilt litt fotball på skolen, antagelig hengt opp ned på et eller annet lekestativ, og alt sånt som man bedrev tiden med før mobiltelefoner og whatnot. Deilig!

Sykt imponert! Jeg kan rygge med henger like lite som jeg kan fly.

Gammel 17-11-24, 17:22   #9
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Så rådyr idag igjen på turen min. Og jeg har gjort endel idag.

Gammel 17-11-24, 17:36   #10
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Så rådyr idag igjen på turen min. Og jeg har gjort endel idag.

Jeg også så rådyr i dag. De har et fast trekk som passerer kjøkkenvinduet vårt og en gang i blant blir vi premiert for at vi søkte om fasadeendring og kan se dem beite og spasere forbi oss.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 17-11-24, 17:38   #11
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Det andre jeg er glad for i dag er skulpturparken på Ekeberg. Den er snodig, fin, interessant og energipåfyllende å spasere i. Det var innmari koselig å gå der sammen med Helten.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 17-11-24, 19:47   #12
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Så koselig med rådyr. Vi har besøk av rådyr i hagen året rundt og det er så fint. Og så elsker jeg ekornene våre, fire stykker som kommer og henter seg nøtter som jeg legger ut til dem hver dag.

Gammel 17-11-24, 20:14   #13
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Den jeg så idag var i hagen til noen folk.

Gammel 18-11-24, 08:42   #14
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig veldig glad!
Fikk tillit i et verv jeg virkelig har ønsket meg og jobbet hard for å få.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 18-11-24, 09:02   #15
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer Floksa!

Gammel 18-11-24, 10:42   #16
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Gratulerer med selvvalgt verv Floksa. Du har alle egenskaper på plass for at det skal bli kjempebra.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 18-11-24, 10:44   #17
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer!

Akkurat nå er jeg så glad at jeg vet ikke opp og ned på meg selv, og det er egentlig helt idiotisk.
Jeg har gått langvakt i helgen, og har vært veldig lite hjemme, og da jeg sto opp i dag tidlig oppdaget jeg til min store skrekk at døren til terrariet til Dora tarantell sto vidåpen, og hun var selvsagt bortevekk. Men jeg hadde en legetime, så jeg hadde ikke tid til å lete. Så jeg var jo superstressa hos legen, og så for meg alle tenkelige scenarier.
Så da jeg endelig kom hjem var det fram med lommelykt og liste seg inn i stua veldig obs på hvor jeg satte beina. Men den godeste Dora hadde jo gitt meg et hint. Det var spindelvev fra terrariet og ned til sprekken øverst på skatollet det står på. Og hvem tror dere ikke jeg fant inni skatollet, bak printeren. Jeg var så happy at jeg måtte ta en liten happy dance. Og så fikk jeg holdt henne litt før jeg putta henne inn i terrariet igjen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20241118_102334.jpg (987,2 KB, 42 visninger)

Sist redigert av frukt : 18-11-24 kl 11:08.
frukt er ikke aktiv  
Gammel 18-11-24, 10:45   #18
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Av alle ting man kan være glad for, så vinner frukt. Hvem vil ha en løs edderkopp, liksom :knegg.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 18-11-24, 10:56   #19
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er glad for hver eneste tarantella som er trygt oppbevart inne i sine respektive terrarier. Så hurra for Frukt!

Gammel 18-11-24, 11:27   #20
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Men hvordan hadde døren blitt åpnet? Klarer Dora å åpne dører? Vår kontortarantell, Pysa, får ikke til det altså.

Maverick er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01.