|
|
|
|
#1 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #20Møkkadag.
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråd #20Kan melde om lite kaos og knapt en bil på veien der jeg kjørte nå.
|
|
#4 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Gruffetråd #20Parkeringsplassen vår blir brøytet i år. Dvs den stripa midt på hvor vi kjører når vi skal ut på veien. Alt som blir brøytet bort havner selvfølgelig foran/bak bilene som står parkert. I dag var det svintungt å måke det bort, svære isete snøklumper som jeg ikke klarer å få bort med måleren, og må bære dem vekk. Så mye lettere i fjor når vi ikke hadde brøytetjeneste. |
|
|
|
|
#8 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Gruffetråd #20
Takk!
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråd #20Har du tatt med badetøy Nenne? Du vet sikkert at du i så fall skal gå like forbi min første vinterbade-brygge?
|
|
#10 |
|
Tatt på
|
I staten (som jeg har erfaring med) så får ansatte minst 8 dager ekstra fri i året fra og med det året de fyller 62. Det kan forhandles om 6 dager til, så det varierer litt. Derav seniordag.
|
|
#11 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Gruffetråd #20Skulle hente nye løpesko i pakkeboks. Boksen gikk aldri opp, men pakken står som levert.
|
|
#12 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Det samme skjedde meg tidligere i vinter, da lukene var frosset. Da stod det et nummer på boksen jeg kunne ringe, og de svarte med det samme og hjalp meg. Tror det er annet nummer enn vanlig kundeservice. |
|
|
|
|
#13 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Altfor mørkt, nedsnødd og kaldt til å finne noe nummer. Ikke lys der boksene står, og i minus 16 effektive blir man litt mindre løsningsorientert.
|
|
#16 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Gruffetråd #20Mye uflaks her da, jeg gikk tur med hunden til pakkeboksen i kveld bare for å finne ut at det var helt på feil sted. Pakken er levert flere kilometer unna i den andre retningen.
|
|
#18 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Gruffetråd #20Badetøy er ikke en del av standardutrustningen for kolonnekjøring.
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Jeg hadde nok blitt EKSTREMT overrasket hvis du tok den oppfordringen på alvor.
|
|
#20 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Gruffetråd #20Isbad ble det her, i hvert fall. Turte ikke ta bilen, og fant fram mine ikke lenger så moderne, knallrøde Ilse Jacobsen for å vasse til bussen. Det gikk i 15-20 meter, så plasket jeg så lang jeg var ned i sørpa. Sitter på bussen, klissvåt og med verkende skinke. Dagens mest spennende blir å sjekke størrelsen på blåmerket. |
|
|
![]() |
|
|