|
|
#622 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Arsenikktårnet - Anne B Ragde
|
|
#623 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Er bare halveis, men den er vanskelig å legge vekk.
|
|
#624 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Norske helter - Vetle Lid Larssen.
|
|
#625 |
|
...we have cookies
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Quiltemagasinet, "Knittning New Scarves" av Lynne Barr, Vogue Knittings "Quick Gifts" og "At Knits End" av Stephanie Pearl-McFee (aka the yarn harlot). Er litt skrullete i hodet - lese om strikking på senga... |
|
|
|
|
#626 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nord-Norge
![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Ferdig med "Steinhuggeren" av Camilla Läckberg. Nå venter jeg på de to siste bøkene av henne, "Predikanten" og "Tyskerungen".
|
|
|
#627 |
|
med tunga på styret
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Dødens mesterinne av Ariana Franklin. |
|
|
|
|
#628 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Der ligger A feast for crows, bok 4 i serien A song of ice and fire. Bok 5 kommer muligens til sommeren.
|
|
#629 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Har Harry Potter and the Deathly Hallows på iPod Touchen nå, har ikke lest den siden den dagen den kom ut i fjor sommer, så nå var det på tide igjen.
|
|
#630 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Skyggemannen av Jorunn Thørring.
|
|
#631 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Akkurat fullført Tett inntil dagene av Mustafa Can, og nettopp påbegynt Noe til besvær av Mark Haddon. I bilen er det Idioten av Dostojevskij som står på nå for tiden. |
|
|
|
|
#632 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg har nettopp lest ut Presidentens valg av Anne Holt, og tror jeg skal begynne på en biografi om Edvard Munch av Arne Næss.
|
|
#633 |
|
Ferdig!
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Idas dans. |
|
|
|
|
#634 |
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Englemakerne av Jessica Griegson.
|
|
#635 |
|
intro
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg holder på med en serie svensk politikrim av Åsa Nilsonne. Leste hennes roman Smärtbäraren for noen år siden - en veldig original og spennende bok. Nå er det bøkene om politikvinnen Monika Pedersen som står på agendaen. Jeg har lest Tunnare än blod, I det tysta og Kyskhetsbältet, og holder nå på med Ett liv att dö för.
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 22-04-08 kl 16:21. |
|
|
|
|
#636 |
|
På farten igjen
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Den ble jeg akkurat ferdig med. Kjempespennende bok jeg ikke klarte å legge fra meg!
Hvordan var den? Har hatt den liggende lenge og har lyst til å lese den, men fordi jeg kjenner forfatteren og hørt så mye om Ida er jeg redd jeg enten blir skuffet eller helt knust når jeg leser den - derfor utsetter jeg den gang på gang...
|
|
#637 |
|
Passiv
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Vinmonopolets bestillingsutvalg for mars/april. |
|
|
#638 |
|
This is normal!
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg leser Kabalmysteriet av Jostein Gaarder om igjen. Jeg ga den bort til en tiåring i bursdaggave, og jeg fant ut at jeg må lese den på nytt for å se om den er så bra som jeg husker den. |
|
|
|
|
#639 |
|
Ferdig!
Den er både trist og fin. Hvis du kjenner de så vil jeg tro at den ripper opp i endel ting. |
|
|
|
|
#640 |
|
Jeg tror ikke du vil bli skuffet. Boken er varm, nær, sterk, trist og fin. Men det er klart, hvis du kjenner Idas mamma, så vil kanskje du oppleve boken annerledes enn det jeg gjorde.
![]() |
|
|