|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#621 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Bøker lest i 20091. Unni Lindell: Honningfellen. Spennende og til tider vel ekkelt realistisk, men jeg likte den.
|
|
|
#622 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Bøker lest i 20091. Håkan Nesser: En helt annen historie - Liker veldig godt Håkan Nesser sine bøker, og anbefaler bøkene sterkt!
|
|
|
#623 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker lest i 20091. Jeffrey Deaver: Den forsvunne mann. En ganske grei roman i føljetongen om kriminalisten Lincoln Rhyme. Fin for oss som liker å lese om kriminalteknikk, men etter å ha lest alle bøkene i serien begynner jeg å bli litt lei av enkelte typiske trekk ved hans måte å skrive på.
|
|
|
#624 |
|
intro
|
Sv: Bøker lest i 20091. Gunnar Staalesen: Kalde hjerter (krim)(veldig klassisk Varg Veum-bok - fin for å få opp leselysten, men lite nytt under solen. Terningkast 4.)
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 19-10-09 kl 00:05. |
|
|
|
|
|
#625 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker lest i 20091) Morten Hesseldahl: Drager over Kabul Sist redigert av Ina : 22-10-09 kl 20:17. |
|
|
|
|
|
#626 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Bøker lest i 20091. Gert Nygårdshaug: Prost Gotvins geometri. Terningkast: 2 (forsåvidt en ok bok, men det ble altfor mye religiøse fablerier for meg, likte Mengele Zoo veldig mye bedre)
|
|
|
#627 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Bøker lest i 20091. Abid Raja: Talsmann. Interessant om minoritetssosiologi
|
|
|
#628 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Bøker lest i 20091. Ken Follet World without End. Jeg elsket Pillars of the Earth i hine hårde dager, og gledet meg til denne. Litt nedsig, litt stereotype figurer, men jeg var opptatt av historien.
|
|
|
|
#630 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Bøker lest i 2009
Jeg har også lest den, men den er ikke ny, kom i 2004.
|
|
|
#631 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bøker lest i 20091. Håkan Nesser: En helt annen historie Helt grei krim! |
|
|
|
|
|
#632 |
|
Erfaren nok
|
Åh, du har mye bra i vente!!
|
|
|
#633 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Bøker lest i 20091. Unni Lindell: Honningfellen. Spennende og til tider vel ekkelt realistisk, men jeg likte den.
|
|
|
#634 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker lest i 2009Jeg har hatt en TrueBlood runde, og er ferdig med hele bunten. Dvs, det trodde jeg, helt til jeg fant ut at det var en til som heter Dead and Gone. (Og en som kommer ut i 2010) Desverre hadde de ikke den boka i noen av de butikkene jeg har vært innom, så det ble en kjapp tur innom nettbutikk, så nå er den forhåpentligvis på vei. |
|
|
|
|
|
#635 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Bøker lest i 20091. Håkan Nesser: En helt annen historie - Liker veldig godt Håkan Nesser sine bøker, og anbefaler bøkene sterkt!
|
|
|
#636 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker lest i 20091. Døden ved vann - Torkil Damshaug |
|
|
|
|
|
#637 |
|
Ekvilist
|
Sv: Bøker lest i 2009Nå kommer vel rødprikkene til å hagle, men trådstarter har antageligvis satt ny leserekord i negativ forstand og lest følgende bø.. eh, bok i år:
|
|
|
#638 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var mange bidragsytere, det må vel telle for noe?
|
|
![]() |
|
|