|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#622 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Sitter hjemme på sofaen og tenker.
|
|
|
|
#623 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Prøver å fordøye de gummiaktige pannekakene jeg klarte å lage til middag i dag. |
|
|
|
|
|
#624 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Skal ned å male yttergangen. Jeg malte i fjor med vannmaling. Det var umulig å vaske veggene, så nå går jeg til verks med oljemaling.
|
|
|
|
#625 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Sitter å ser på og beundrer de to søte guttene mine som ligger med røde roser i kinna og ser på barnetv.
|
|
|
|
#626 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Sitter og venter på at minsten skal ha lyst til å legge seg til å sove, og ikke bare turne rundt i senga. De to eldste fant ut at de skulle ha overnatting på mellomstens rom, så de deler seng der i natt. Akkurat nå hører de Harry Potter på lydbok, og er bedre venner enn de har vært hele uka. |
|
|
|
|
|
#628 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)venter på at tre somlekopper skal sovne, de roer sg fortere når jeg sitter oppe på loftet. Er misunnelig på mannen min som akkurat dro på quiz |
|
|
|
|
|
#629 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Lager en presentasjon for elevene om Salinger og Catcher in the Rye til i morgen.
|
|
|
#630 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Gleder meg til løpetur. |
|
|
|
#632 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Hører på musikk og vurderer å lese bok istedet for å sitte her
|
|
|
#633 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Skriver mail frem og tilbake til lønningskontoret siden jeg ikke får lov til å ringe direkte. Det er mye greiere å skrive mail. Det bruker man jo ikke tid på og er mye enklere enn å ta en telefon |
|
|
|
|
|
#634 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)holder på å bake kaker til 11 årsfeiring i morgen, og vasker hus samtidig som jeg innimellom hiver meg ned her
|
|
|
#635 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Synger sanger sammen med lillemann som har fri idag
|
|
|
#636 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)vasker huset i dag jeg, å slapper litt av her inni mellom hehe |
|
|
|
|
|
#637 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Prøver desperat å holde meg våken etter nattevakt!
|
|
|
#639 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Spiser deilig lunsj. |
|
![]() |
|
|