|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#621 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Svarte støvletter, Lee Marion-jeans, hvit topp fra Day (Birger et Mikkelsen), den nye Desigual-jakken/cardiganen min og et svart skjerf fra HM. Eller, har tatt av skjerfet nå. *varmt* |
|
|
|
|
|
#622 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Gråsort/melert dongeritights fra Cubus (tror jeg) |
|
|
|
#625 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!grove støvletter med høy hæl (fra softwalk/lille vinkel), mørkeblå olabukse, gråblå genser, sort vest og skjerf i svart, mørkeblått og gråblått. Ser ut som en vått katt på håret :badhairday: |
|
|
|
|
|
#626 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeans fra Ted Baker, sort singlet med blondekant, blå cardigan. Og sorte ankelstøveletter med høye hæler.
|
|
|
#627 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Lilla strikketkjole fra Noa Noa, sorte strømpebukser og sorte støvletter. Ikke spesielt spennende, men fint nok skal jeg tro gutta på huset her.
|
|
|
#628 |
|
intro
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg har dykket dypt i skapet og endt opp med et grønnturkist dongeriskjørt fra salige Pop In og en gammel genser fra Kookai. Sko og strømper i samme farge som den litt mørkere toppen under.
|
|
|
|
#629 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Daffet rundt i stripete Calvin Klein pysjbukse, rød t-skjorte og ullsokker. Lekker med andre ord. |
|
|
|
|
|
#630 |
|
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Blomstrete pysj fra GAP og lyseblå fleecegenser. Lekkersmekkert, men ingen ser meg her jeg ligger under dyna mi.
|
|
|
#631 |
|
Lett rørt
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Boden skjørtet og genseren min er kommet. Må nok ha på det en dag.
|
|
|
#632 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!
Utrolig fint antrekk! Likte fargene veldig godt, og både genseren og skjørtet var veldig min smak. |
|
|
|
|
|
#634 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Baggy Levi's og Devold-trøye. :fridag & ut på tur:
|
|
|
|
#635 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg pjusker rundt i omtrent det samme svine-antrekket som jeg har hatt de siste dagene: |
|
|
|
|
|
#636 |
|
X First Lady
Det samme gjør jeg. Sort joggerbukse, sort bomullsgenser og sorte sokker samt et meget usminket rødsmusset lekkert ansikt. Føler meg alldeles nydelig. |
|
|
|
|
|
#637 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Her sitter jeg med Skvetten bukse, rød kosegenser og lakker det som er av negler
|
|
|
|
#639 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Den kjolen er fin, Elinblu! |
|
|
|
|
|
#640 |
|
intro
|
Huff, er du fortsatt dårlig?
|
|
![]() |
|
|