Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-09, 12:40   #621
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Svarte støvletter, Lee Marion-jeans, hvit topp fra Day (Birger et Mikkelsen), den nye Desigual-jakken/cardiganen min og et svart skjerf fra HM. Eller, har tatt av skjerfet nå. *varmt*

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 12:48   #622
Left
Passiv

Standard

Gråsort/melert dongeritights fra Cubus (tror jeg)
Lang, leopardmønstret overdel (sort/grå/hvit) fra H&M
Sorte, lave støvletter (Fra Eurosko)

Så jeg er skikkelig classy i dag :not:

Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 12:59   #623
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Resirkulerer denne i dag. Sorte, høye støvletter og Danefæ-kåpen til.

Gammel 27-10-09, 13:39   #624
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En vakker, svart genser med svær VG-logo på. (Og "VG-teltet, by:larm 2008"), heldigvis.

Ja, og jeans. Og converse.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 16:02   #625
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

grove støvletter med høy hæl (fra softwalk/lille vinkel), mørkeblå olabukse, gråblå genser, sort vest og skjerf i svart, mørkeblått og gråblått. Ser ut som en vått katt på håret :badhairday:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 16:05   #626
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeans fra Ted Baker, sort singlet med blondekant, blå cardigan. Og sorte ankelstøveletter med høye hæler.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 16:07   #627
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lilla strikketkjole fra Noa Noa, sorte strømpebukser og sorte støvletter. Ikke spesielt spennende, men fint nok skal jeg tro gutta på huset her.

Gammel 29-10-09, 10:49   #628
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har dykket dypt i skapet og endt opp med et grønnturkist dongeriskjørt fra salige Pop In og en gammel genser fra Kookai. Sko og strømper i samme farge som den litt mørkere toppen under.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 11:16   #629
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Daffet rundt i stripete Calvin Klein pysjbukse, rød t-skjorte og ullsokker. Lekker med andre ord.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 11:23   #630
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Blomstrete pysj fra GAP og lyseblå fleecegenser. Lekkersmekkert, men ingen ser meg her jeg ligger under dyna mi.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 11:28   #631
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Boden skjørtet og genseren min er kommet. Må nok ha på det en dag.

I dag har jeg mørke dongribukser og rød eplegenser(husker ikke merket).

Gammel 29-10-09, 11:32   #632
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har dykket dypt i skapet og endt opp med et grønnturkist dongeriskjørt fra salige Pop In og en gammel genser fra Kookai. Sko og strømper i samme farge som den litt mørkere toppen under.

Utrolig fint antrekk! Likte fargene veldig godt, og både genseren og skjørtet var veldig min smak.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 12:53   #633
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

En vakker, svart genser med svær VG-logo på. (Og "VG-teltet, by:larm 2008"), heldigvis.

Ja, og jeans. Og converse.

:repeat:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 11:15   #634
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Baggy Levi's og Devold-trøye. :fridag & ut på tur:

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 11:26   #635
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pjusker rundt i omtrent det samme svine-antrekket som jeg har hatt de siste dagene:

Svarte treningsbukser, ulltrøye, mannens svarte treningsjakke i str. XXL, gedigne lysegrønne ullsokker.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 21:48   #636
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg pjusker rundt i omtrent det samme svine-antrekket som jeg har hatt de siste dagene:
.

Det samme gjør jeg. Sort joggerbukse, sort bomullsgenser og sorte sokker samt et meget usminket rødsmusset lekkert ansikt. Føler meg alldeles nydelig.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 21:54   #637
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Her sitter jeg med Skvetten bukse, rød kosegenser og lakker det som er av negler

Gammel 09-11-09, 11:22   #638
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ny grågrønn kjole i dag, innkjøpt på Noa Noa i København:

Gammel 09-11-09, 11:47   #639
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den kjolen er fin, Elinblu! Jeg har akkurat kjøpt den i svart. Har ikke fått brukt den så mye ennå, men ser for meg at den er fin med både trøyer og skjorter og forskjellige topper under.

Dagens antrekk er dessverre langt mindre lekkert, fortsatt i svine-stilen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 11:55   #640
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Den kjolen er fin, Elinblu! Jeg har akkurat kjøpt den i svart. Har ikke fått brukt den så mye ennå, men ser for meg at den er fin med både trøyer og skjorter og forskjellige topper under.

Dagens antrekk er dessverre langt mindre lekkert, fortsatt i svine-stilen.

Huff, er du fortsatt dårlig? God bedring!

Jeg tror også det funker med mye ulikt under den kjolen, men her går det som vanlig mest i svarte gensere ettersom jeg ikke bruker bluser. Ser også at det er mulighet for å feste BH-stroppene med en rem/trykknapp, så det er nok også meningen at man skal kunne bruke den uten noe under.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.