Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-07, 08:01   #641
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Skjønner spørsmålet.
Kjempeflotte sko til alle skjørtene dine, Tosse.
Fant du jakke i dag? Det gjorde jeg. Impulskjøp til 3500.-
(Mulig han burde lenket meg til vaskebøtta før han dro, men nå er det for sent.)



Lekker kåpe vimjer

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 08:53   #642
På randen
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 31
På randen er litt kul
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg ønsker meg denne Marc Jacobs kåpen:

http://cgi.ebay.co.uk/07-FALL-MARC-B...QQcmdZViewItem

Har noen erfaring med eBay? Tror dere denne er ekte?

På randen er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 08:59   #643
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av På randen, her.

Jeg ønsker meg denne Marc Jacobs kåpen:

http://cgi.ebay.co.uk/07-FALL-MARC-B...QQcmdZViewItem

Har noen erfaring med eBay? Tror dere denne er ekte?

Tror det er den Miss Norway har kjøpt?

Hvis det er den , er den i kolleksjonen i år.
Det er Marc by Marc Jacobs, ikke hovedlinjen
Om den er ekte eller ei er litt vanskelig å si utifra et bilde, men det er svært lite klær fra Marc Jacobs jeg har sett som kopier.
Mest vesker, og da er det den Stam vesken som blir kopiert fra hovedlinjen
Den koster noe sånt som rundt 10.000,- NOk

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 09:09   #644
På randen
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 31
På randen er litt kul
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Tror jeg satser på at det er ekte vare. Jeg ser at selger har 100% positive tilbakemeldinger, og det ville det vel ikke vært om det var fake. Ser at de også har den kule beige trenchcoaten :-) Jeg blir litt påvirket her på FP, og ønsker meg også de kule MJ skolettene. Noen som vet hvor jeg kan få tak i de?

På randen er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 09:17   #645
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av På randen, her.

Jeg ønsker meg denne Marc Jacobs kåpen:

http://cgi.ebay.co.uk/07-FALL-MARC-B...QQcmdZViewItem

Har noen erfaring med eBay? Tror dere denne er ekte?


Ikke godt å si. Ser at varene blir sendt fra Kina... Litt skeptisk kanskje?

Jeg bestilte noe fra en selger som hadde 100% feedback, og varen var fake allikevel. Nå var det bare Biosilk til håret for en hundrelapp, så det var jo ikke noe stort tap.

Hvor mye koster den egentlig da?

Isa er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 09:33   #646
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.641
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av På randen, her.

J
Har noen erfaring med eBay? Tror dere denne er ekte?

Jeg fikk dårlige vibber til den annonsen. Ikke minst med at de kunne skaffe andre farger og størrelser "upon request". Vanligvis vil man jo ha tatt inn et bestemt antall plagg i forhåndsdefinerte modeller, som man har tatt inn månedsvis i forveien. Mens dette lukter bittelitt (spesielt siden de shippes fra Kina - hvorfor det???) at det sitter en og syr i bakgrunnen.

Og hvorfor selge til minus 70% noe som selges i massevis til full pris i butikkene samtidig?

Ofte BLIR jo riktignok moteplagg sydd i Kina, og arbeiderne bruker gjerne å sy noen ekstra eksemplarer av restemateriale som de selger svart. Da er gjerne foret litt annerledes etc. Ekte? Fake? Tja. Det ER jo strengt tatt det siste da.

Du kan jo sende selger en mail og spørre rett ut om plagget er "100% authentic Marc by Marc Jacobs"? Det står nemlig ikke presisert noe om ektheten i annonsen.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 09:35   #647
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av På randen, her.

Tror jeg satser på at det er ekte vare. Jeg ser at selger har 100% positive tilbakemeldinger, og det ville det vel ikke vært om det var fake. Ser at de også har den kule beige trenchcoaten :-) Jeg blir litt påvirket her på FP, og ønsker meg også de kule MJ skolettene. Noen som vet hvor jeg kan få tak i de?

Hvilke MJ skoletter?

Disse fra Marc by Marc Jacobs?

Hvis det er disse, får du kjøpt de hs Net-a-Porter
Garantert 100% ekte, og 100% seriøst firma
De koster rundt 3800,-
Anbefaler å øke skostørrelsen en halv størrelse
Fantastiske å gå med forresten (har de selv)




http://www.net-a-porter.com/product/23603

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 09:36   #648
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg hadde heller ikke stolt på at den er ekte mtp at item location er Kina.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 09:45   #649
På randen
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 31
På randen er litt kul
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Ja, disse er det *sikler*

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Hvilke MJ skoletter?

Disse fra Marc by Marc Jacobs?

Hvis det er disse, får du kjøpt de hs Net-a-Porter
Garantert 100% ekte, og 100% seriøst firma
De koster rundt 3800,-
Anbefaler å øke skostørrelsen en halv størrelse
Fantastiske å gå med forresten (har de selv)




http://www.net-a-porter.com/product/23603

På randen er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 09:46   #650
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

På randen: Hva med å sende dem en mail og spørre om de kan garantere for autensiteten på jakken? Måten de svarer på vil sikkert kunne gi deg en pekepinn på hvorvidt de er til å stole på.

En annen ting; De er sikkert flinke til å lage kopier (hvis det er kopi), og veldig få vil nok kunne se at jakken ikke er ekte. Hvis dette er greit for deg så er det jo bare å kjøpe.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 10:04   #651
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

På randen: Hva med å sende dem en mail og spørre om de kan garantere for autensiteten på jakken? Måten de svarer på vil sikkert kunne gi deg en pekepinn på hvorvidt de er til å stole på.

Jeg sendte mail ang forsegling på en Biosilk flaske som selger mente var ekte. Svaret jeg fikk tilbake bekreftet mine mistanker om at det var falske saker. Han ble småhissig og veldig uprofesjonell. Så jeg hadde i første omgang sendt en mail ja.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 10:15   #652
På randen
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 31
På randen er litt kul
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Takk for gode råd, jenter! Jeg har nå sendt en mail, og spurt om den er "100% authentic Marc by Marc Jacobs"

På randen er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 10:59   #653
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av På randen, her.

Takk for gode råd, jenter! Jeg har nå sendt en mail, og spurt om den er "100% authentic Marc by Marc Jacobs"

Handler aldri mere fra Ebay-selgere i Kina. Eneste gangen jeg har blitt lurt big time! Mottok aldri noen vare.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 13:09   #654
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Har et par liknende i boden som er sikkert ti år gamle. De er gått i stykker.
Er det forresten glidelås i sida på disse, eller må de snøres? :lat:

Glidelås!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 21:02   #655
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Hvilke MJ skoletter?

Disse fra Marc by Marc Jacobs?

Hvis det er disse, får du kjøpt de hs Net-a-Porter
Garantert 100% ekte, og 100% seriøst firma
De koster rundt 3800,-
Anbefaler å øke skostørrelsen en halv størrelse
Fantastiske å gå med forresten (har de selv)




http://www.net-a-porter.com/product/23603

Jeg har dem også og betalte kun 3300,- siden jeg bor ustrategisk i.f.t. DHL-terminalen. Begge gange hvor jeg har bestilt fra net-a-porter, har DHL surret med levering, og jeg har fått frakten refundert. Hos net-a-porter er jeg sikker på, at jeg får ekte vare og super service (har reklamert på et par sandaler jeg kjøpte derfra, og jeg fikk først et nytt par, og så ALLE pengene retur da også erstatningsparret sviktet). Og så får du prisene oppgitt inkl. frakt og fortolling, hvilket er veldig greit. Den engelske moms blir automatisk trukket fra.

Disse MMJ skoletter fåes også hos http://www.shopbop.com i USA. Jeg har ikke prøvd firmaet, men de virker seriøse utifra websiden. 2800 kr uten frakt og toll, jeg vet ikke hva de kommer på inkl. Har du noen i USA / EU som du kan få ting sendt til, er det noen hundredelapper å spare der.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!

Sist redigert av Muad'Dib : 17-09-07 kl 14:22.
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 21:40   #656
På randen
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 31
På randen er litt kul
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har (enn så lenge) en terskel på å kjøpe sko til nærmere 4000,-. Men etter å ha gått betydelig ned i vekt, har jeg tatt rimelig av når det gjelder shopping til meg selv...Kjempeartig å endelig kunne kjøpe klær man liker, ikke bare noe man får på seg. Så tersklene for hva jeg har "samvittighet" til å bruke på enkeltplagg kommer nok til å endre seg. Kanskje jeg må begynne å bidra mer i denne tråden (og FP generelt)

Her er forresten mitt siste kjøp. Kjole fra by Malene Birger

Vedlagte bilder
Filtype: jpg marlene birger.jpg (8,0 KB, 34 visninger)
På randen er ikke aktiv  
Gammel 17-09-07, 12:42   #657
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Idag har jeg funnet meg bukser
Jeg har på ingen måte noen A4 kropp og spesielt ikke føttene, hofter og mage. Så idag dro jeg innom en butikk som har klær med litt større str og jeg fant meg tre bukser

Også droppet jeg innom HM og fant meg to inne jakker.
Og tilslutt en tur innom KapAhl og der hadde de " Alle BH`er til 99" og fant meg tre stk

Så en fin dag å dra på shopping.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv  
Gammel 17-09-07, 12:47   #658
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Betalye odd Molly skjørtet mitt i dag og hentet disse bootsene hos M-Shoes







Imorgen får jeg vite om den siste nydelige Odd Molly ullkåpen er solgt ....

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 17-09-07, 15:57   #659
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Da har jeg endelig fått kjøpt Kamik Snowkone og noen andre Kamik som skal være vinterstøvler til storebror på nettet. Nå er vinterutstyret i boks. Vel og merke hvis støvlene passer Fikk ikke kjøpt de vinterstøvlene jeg ville ha, men de kostet kun 260 med frakt de jeg kjøpte, så kanskje jeg kjøper et par til når Sierra Trading får inn nye varer.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 17-09-07, 17:30   #660
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har kjøpt meg en petrolblå cordkjole på noa noa i dag.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no