Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Denne bloggen... Hva tenker du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-12, 15:16   #641
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Hvis han skriver bok, bør han ihvertfall få profesjonell hjelp for å skrive/ redigere den om den er noe lik skrivemåte og innhold i blogg.
Sorry, men det er også ment som konstruktiv kritikk.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 17:33   #642
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.687
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

http://pappatil02.wordpress.com/

Sitat:

Boken gir jeg ut uten et vanlig forlag. Det vil si at jeg tar meg av korrekturlesing, salg og alt annet som har med boken selv. Så foreløpig jeg avtalt et opplag på 200 bøker. Det er derfor mulig å forhåndsbestille ved å sende en mail til pappatil02@gmail.com. Boken koster 149,- kr

Boken er kommet for salg, løp og kjøp.

Det må jo bli bra når man leser korrektur selv.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 19:31   #643
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.075
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

http://pappatil02.wordpress.com/


Boken er kommet for salg, løp og kjøp.

Det må jo bli bra når man leser korrektur selv.

Jeg hadde helt glemt pappatil2, men gikk inn i bloggen nå, og leste innleggene siden jul. Jeg forundres fortsatt over den tilsynelatende totale mangelen på forståelse for at man nødvendigvis er nødt til å ordne opp i eget rot, og at det ikke bare er isipisi for det offentlig å fikse en ordning hvor man kan "slå seg selv konkurs" for å bli kvitt gjeld. Da må også kriteriene for å få lov til å handle på kreditt, blir mye, mye strengere. Dumme NAV som ikke forstår... Snakk om å "bite the hand that feeds"!

Dessuten, at bilen (som ikke virket før jul, men nå virker etter en reparasjon estimert til minimum 3000 kr) blir stjålet samme dag som han og barna blir forlatt av kona er too much for meg. Pussig tilfeldighet det der, med boklansering rett etter dette siste triste innlegget....

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 19:46   #644
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.380
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Han ordner jo opp når han gir ut bok, da!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 19:50   #645
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.075
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Han ordner jo opp når han gir ut bok, da!

Dette bokprosjektet kan han tjene bra på

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 20:15   #646
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Sitat:

Jeg har og bestemt meg for å gjøre alt jeg kan for å få meg en fast jobb. Både fordi jeg trenger en stabil inntekt, men og fordi jeg er lei av å gå hjemme å bare vente. Problemet mitt er at jeg har et stort hull i cv’en min. Så jeg får bare håpe at det finnes arbeidsgivere der ute som ser mer på arbeidserfaring, utdanning, kvalifikasjoner og hvem/hvordan jeg er som person, og ikke bare forholder seg til «hullet» i cv’en. Jeg vil heller ikke være kresen når jeg søker jobb til tross for at jeg tidligere har hatt «gode» jobber. Å jobbe seg oppover fra bunn kan være like givenes og utfordrende.

Han har bestemt seg for å jobbe. Det er jo vel og bra, men hvorfor har han ikke bestemt seg for dette for lenge siden? Her er det tydeligvis noe jeg ikke forstår.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 20:18   #647
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.730
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Han har bestemt seg for å jobbe. Det er jo vel og bra, men hvorfor har han ikke bestemt seg for dette for lenge siden? Her er det tydeligvis noe jeg ikke forstår.

Du må jo lese bloggen, det står at han ikke fikk lov av legen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 20:20   #648
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.075
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Du må jo lese bloggen, det står at han ikke fikk lov av legen.

Men NÅ får han jo lov, av legen. Endelig

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 20:23   #649
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Jeg leste bloggen, men klarte ikke helt å skjønne at han plutselig bare hadde bestemt seg. Da burde han vel skrevet at nå får jeg endelig lov av legen til å jobbe, ikke at han har bestemt seg for å jobbe. :flisespikker:

Uansett, det er jo fornuftig at han har bestemt seg for å jobbe (eller legen har bestemt at han har lov) så da ønsker jeg han lykke til. Jeg regner med vi får fire innlegg om at NAV ikke gir han en jobb på dagen, samt at alle arbeidsgivere er noen tosker som ikke gir han lønnen han fortjener. :fordomsfull:

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 20:26   #650
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Come on. Så vrangt kan man vel ikke lese det han skriver.

Sitat:

Men fikk og en positiv beskjed. I posten kom det brev fra legen som opererte meg. Jeg er får lov å begynne i jobb om ca 1 måned. (vet at legen ikke kan nekte meg å jobbe, men de kan anbefale at du ikke skal jobbe hvis det ikke er bra for helsen. Og jeg gjør det legen anbefaler). Så nå får jeg vel begynne å søke jobber, selv om det kan bli en utfordring.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 20:29   #651
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Jeg tror litt av vrangbrillene kommer på grunn av tidsrommet mellom disse to postene. Dersom han skulle begynne å søke jobber i januar er det noe spesielt å bestemme seg for å gjøre dette i mars. :fortsatt vrang:

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 13:30   #652
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Jeg synes det er utrolig spesielt å ta opp masse gjeld som man ikke klarer å betjene og mene at slike tilfeller bare skal få slettet gjelden og ha karantene i et år. Tenker han overhodet på at det omtrent er som å stjele dersom alle "susehuer" skulle få slettet gjelden sin når man synes det blir for slitsom? Og mener han faktisk at gjeldsordningen vi har pr idag i Norge ikke er nok, fordi han selv ikke kvalifiserer til å få?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 14:45   #653
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

"Slette gjelda etter ett år". Dream on!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 14:51   #654
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.730
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg synes det er utrolig spesielt å ta opp masse gjeld som man ikke klarer å betjene og mene at slike tilfeller bare skal få slettet gjelden og ha karantene i et år. Tenker han overhodet på at det omtrent er som å stjele dersom alle "susehuer" skulle få slettet gjelden sin når man synes det blir for slitsom? Og mener han faktisk at gjeldsordningen vi har pr idag i Norge ikke er nok, fordi han selv ikke kvalifiserer til å få?

Dette har jeg ikke lest, men . Jeg tenker vel heller at vi er ekstremt heldige som har den gjeldsordningen for de som har så stor gjeld at den er uhåndterbar i uoverskuelig fremtid.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 15:55   #655
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

For det første er det mer enn en ting han skriver om som rett og slett ikke stemmer, f.eks det ang AAP og hjelp til økonomistyring. (Husker ikke om det var i bloggen eller i BT-innlegget.) For det andre er det ganske provoserende når folk forlanger at andre, helst staten, skal ordne opp i alskens problemer som ved et trylleslag. Også dem man selv har bidratt godt til å havne i. Jeg har såpass store problemer med å tro at dette er helt reelt og at han skisserer sin situasjon sånn noenlunde ærlig og sannferdig at det blir vanskelig å diskutere på generelt grunnlag på bakgrunn av det han skriver.

Jeg har fortsatt store problemer med å ta det han skriver helt seriøst. Det er litt for mange ting som ikke helt stemmer. F.eks så er jeg 99 % sikker på at det også i Bergen kommune er slik at man har regler for overføring av saker mellom de ulike sosialkontorene (jeg har ikke jobbet i Bergen, men om de ikke har det ville det vært en liten byråkratisk skandale). Regler som utelukker fullstendig at man kan overføre saken uten at første husleie er betalt f.eks.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 16:29   #656
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Minner meg om det paret med baby som bodde i skogen, legger skylda på sin egen vanskelige situasjon på diverse instanser og generelt hele samfunnstrukturen, uten å ta et snev at selvkritikk.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 19:42   #657
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Minner meg om det paret med baby som bodde i skogen, legger skylda på sin egen vanskelige situasjon på diverse instanser og generelt hele samfunnstrukturen, uten å ta et snev at selvkritikk.

Jepp minner mye om det der.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 20:10   #658
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Najade, her.

Jeg har fortsatt store problemer med å ta det han skriver helt seriøst. Det er litt for mange ting som ikke helt stemmer. F.eks så er jeg 99 % sikker på at det også i Bergen kommune er slik at man har regler for overføring av saker mellom de ulike sosialkontorene (jeg har ikke jobbet i Bergen, men om de ikke har det ville det vært en liten byråkratisk skandale). Regler som utelukker fullstendig at man kan overføre saken uten at første husleie er betalt f.eks.

Overføringer hindres ikke av at ting for eksempel ikke er utbetalt enda fra systemene som håndterer utbetalinger. Overføring kan man gjøre med "åpne poster", hvilket kontor de skal trekkes fra, er likegyldig egentlig. Man kan også midlertidig, feks i to timer, flytte en bruker tilbake til opprinnelig kontor, betale ut pengene, og så flytte tilbake, om det er det det står på. De er ikke vanskelige sånnsett.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 18:23   #659
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Han ordner jo opp når han gir ut bok, da!

Og boka mange nå har betalt for, har de ikke fått.
Og mannen er som sunket i jorden.

*har ikke bestilt bok altså*

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 18:25   #660
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.524
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Og boka mange nå har betalt for, har de ikke fått.
Og mannen er som sunket i jorden.

*har ikke bestilt bok altså*

Korfor er eg ikkje overraska?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no