Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-11, 20:04   #641
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Gammel 14-01-11, 20:11   #642
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Heeeyyy... Grattis

Gammel 14-01-11, 21:03   #643
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Art sko til halv pris, hvem kan motstå det? Jeg syns de var kuule men noen vil vel kanskje si klovnesko.

Gammel 14-01-11, 21:16   #644
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sånne har jeg ikke sett før Mocci, hva bruker du til dem?

Grattis med ny bil Krem! Det seeer ut som en Touran? Det har vi og er veldig nøgde.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 14-01-11, 21:18   #645
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Grattis med ny bil Krem! Det seeer ut som en Touran? Det har vi og er veldig nøgde.

Jeppsipeppsi. Vi har en nå, og er superfornøyd. Og om 14 dager skal jeg kjøre rundt i en splitter ny!!

Krem er ikke aktiv  
Gammel 14-01-11, 21:21   #646
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeppsipeppsi. Vi har en nå, og er superfornøyd. Og om 14 dager skal jeg kjøre rundt i en splitter ny!!

Gratulerer så mye!

Gammel 14-01-11, 21:28   #647
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sånne har jeg ikke sett før Mocci, hva bruker du til dem?

Jeg har heller ikke sett slike før, funderer på hva jeg skal bruke til, tror jeg skal prøve til skjørt for en litt røff look. Jeg tror også de kan passe til jeans.

Gammel 14-01-11, 21:29   #648
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer så mye med ny bil Krem

Denne ropte etter meg i dag (hadde jo ropt på spoon først.. så tok den meg etterpå.. he, he..)

Og en noa noa -kjole jeg ikke finner bilde av...

livit er ikke aktiv  
Gammel 14-01-11, 22:29   #649
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Den der roper litt på meg og, finner vi den på nett?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 14-01-11, 22:49   #650
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen sa salg og Bravissimo i samme setning, og se hvordan det gikk

Gammel 15-01-11, 12:16   #651
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor fant du den, venla? Fin. (avoca, glemte å quote)

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 15-01-11, 16:18   #652
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se hva de hadde på Carma! - Blåfargen var minst like fin som jeg trodde.

Litt i tvil om jeg burde jaktet på sand istedenfor, men det var en nydelig grønnfarge!
+ en god anemone strikkejakke på salg.

Gammel 15-01-11, 16:21   #653
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Litt i tvil om jeg burde jaktet på sand istedenfor, men det var en nydelig grønnfarge!
+ en god anemone strikkejakke på salg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 15-01-11, 16:37   #654
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har bestilt denne:

... i denne grønne fargen (skal IKKE ha sjalet bundet som sløyfe nei )

Samt denne, mintgrønn:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 15-01-11, 16:58   #655
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Denne er lekker både i lysblå og brunt. Jeg er veldig fristet til å kjøpe den brune men er litt i tvil om kombinasjonen korte ermer og velur. Jeg vet ikke om jeg føler meg vel med korte ermer før det har blitt sommer og litt farge på kroppen og da blir vel velur litt varmt... Hos Milde Mathilde hadde de den i rosa og en annen lys farge også

Gammel 15-01-11, 17:10   #656
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Denne er lekker både i lysblå og brunt. Jeg er veldig fristet til å kjøpe den brune men er litt i tvil om kombinasjonen korte ermer og velur. Jeg vet ikke om jeg føler meg vel med korte ermer før det har blitt sommer og litt farge på kroppen og da blir vel velur litt varmt... Hos Milde Mathilde hadde de den i rosa og en annen lys farge også

Jeg løser sånne kortermaproblemer med tynne bomullsgensere under hvis det er for kort. Ellers synes jeg den der var veldig fin over skuldrene egentlig.

Gammel 15-01-11, 17:13   #657
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Hva heter den der kjolen og finnes den på nett?

Hvorfor blir store bokstaver små. Får vi ikke lov å rope her?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 15-01-11, 17:16   #658
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Hva heter den der kjolen og finnes den på nett?

Hvorfor blir store bokstaver små. Får vi ikke lov å rope her?

Den heter Petunica dress og chicliving har den på nett hvertfall.

Gammel 15-01-11, 17:32   #659
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Den heter Petunica dress og chicliving har den på nett hvertfall.

Tusen takk, hvordan er den i størrelsen? Med fare for å spørre om noe noen har fortalt før.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 15-01-11, 17:50   #660
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Tusen takk, hvordan er den i størrelsen? Med fare for å spørre om noe noen har fortalt før.

Jeg har ikke den type kjole selv men søsteren min hadde prøvd den og hun sa det var normal i størrelsen. Men sikkert noen andre av de som har kjøpt den her som vet mer kanskje.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.