|
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I går feiret vi 3-årsdagen til minsten her, og da hadde jeg vegansk buffet. Kun 4 av gjestene, inkludert meg selv, var veganere, men alle skrøt veldig av maten og likte den godt, flere tigget til seg rester til å ha med seg hjem. Jeg laget altså falafler, to typer bønneburgere, hjemmelagde vårruller, sesampanerte tofuterninger, krydret ris, ovnstekte poteter med løk, hvitløk og balsamico, og salat og dressinger.
|
|
#5 |
|
*_*
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I går spiste vi en rar gryte jeg fant opp, med kjøttdeig, tomater, kikerter, sukkerterter, squash og masse spisskummen pg persille i. Det ble ganske godt, og jeg skal spise rester av den i dag mens jeg jobber ekstra med masteroppgaven min.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Kokossuppe i går og laks med mangosaus og rester av søtpotetmos |
|
|
|
|
#9 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I går ble det wok med svinekjøtt. |
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Svinewok med paprika, eple og vårløk her i dag
|
|
#12 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Ovnsstekt laks med kokt potet og spinatstuing.
|
|
#14 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Mandelpoteter, torskefilet, revet gulrot og masse Kviteseidsmør.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#16 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Nextlife! Du er gæern. |
|
|
|
|
#17 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?
Signerer det med Nextlife.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#18 |
|
sukk
Det er bare å komme! Her i huset må man nemlig ha Toro tomatsuppe til pannekaker (som jeg lager maks en gang i året). Min veldig gode, hjemmelagde tomatsuppe er nemlig en egen rett. Visstnok. |
|
|
|
|
#19 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Men barnevennlig, Turban? Har du flere barn gjemt rundt omkring i huset? Tenåringen burde vel kunne tilpasse seg voksenlivet nå, ergo null Toro.
|
|
#20 |
|
sukk
Hun er Retro. |
|
|
![]() |