Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-11, 18:37   #641
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

"Hallo. Jeg heter MAMMA!
Adressen er: Rumpe Holdeplass.
Hjemmet består av: vennlighet, vaskeri, dagligvare, bank, lekeplass og restaurant.
Jeg beskjeftiger meg med:
Psykologi, konflikthåndtering, rengjøring, matlaging, omsorg, barnepass, leksehjelp, våkn opp, shopping og mye mer.
På fritiden, jobber jeg ♥ :-)))) ha ein fin dag:-D"

Jadda

Jeg har sett denne, og lurer hver gang på hva Adressen er: Rumpe Holdeplass, betyr. :dum:

Forøvrig en teit status.

Kreps-77 er ikke aktiv  
Gammel 23-10-11, 21:05   #642
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 24-10-11, 18:18   #643
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Uff. Men jeg må innrømme at jeg lo av den.

Gammel 24-10-11, 19:12   #644
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

10 gode grunner til å date en alenemor

1. Dersom hun takler å være alene med ansvaret for ett/flere barn, er sannsynligheten stor for at hun er et sterkt og modent mennske.

2. Alenemødre er kresne skapninger. De gir ikke av tiden sin til hvem som helst. Det er tross alt barnets fremtid det er snakk om. Ta det derfor som et kompliment at hun vil date deg.

3. Hun har garantert hendene fulle med sitt eget liv. Det er derfor lav risiko for at hun kommer til å legge seg bort i hver minste lille ting i hverdagen din.

4. En alenemor kjenner til begrepet kvalitetstid. Selv om hun ikke har tid til å se deg for ofte, er den tiden dere tilbringer sammen verdt å vente på!

5. Alenemødre kan lage mat.

6. Og hun er så til de grader lei av å lage mat, at du ikke akkurat trenger være mesterkokk for å imponere henne.

7. Hun nyter å være ute. Det er ikke så ofte hun får tid til kino, restaurant eller en tur på byen, så når hun først kommer seg ut setter hun virkelig pris på det.

8. Siden tiden hennes er knapp blir det god tid til å savne hverandre: Dette fører ofte til supersex når dere endelig får sjansen.

9. Alenemødre er vant til å tenke på økonomi, og er ikke opptatt av penger og status. Det skal mer til for å imponere henne enn en dyr dress og parfyme.

10. Dette er damer som har lært seg å skifte dekk. Med andre ord, hun er sammen med deg av andre grunner enn de praktiske!!

Gammel 27-10-11, 09:05   #645
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

GIS BORT TIL ET GODT HJEM: 2 små barn. Årsak: Jeg har fått en ny hundevalp og har ikke længre tid til barna. Er også redd for at barna kanskje vil bite valpen. De er vant til lekegrind. Får de ikke ett nytt hjem innen i morgen, blir de avlivet!
DU VILLE ALDRI GJØRE NOE SÅNT MOT ET BARN, SÅ HVORFOR SYNES DU AT DET ER AKSEPTABELT Å GJØRE DET MOT EN HUND ELLER EN KATT? Kan du ikke avse minst 10 år av ditt liv til en hund eller en katt, så la være med at anskaffe deg en. Kopiér hvis du er enig..

Jau... Ikke at man ikke er imot uansvarlig dyrehold, men det er noe med sammenligningen mellom dyr og barn som virkelig, virkelig byr meg imot.

Gammel 27-10-11, 09:28   #646
Fjols
Bør lage seg en tittel selv

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Herregud, så mange teite statuser til en hver tid. Gah.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 27-10-11, 09:40   #647
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

GIS BORT TIL ET GODT HJEM: 2 små barn. Årsak: Jeg har fått en ny hundevalp og har ikke længre tid til barna. Er også redd for at barna kanskje vil bite valpen. De er vant til lekegrind. Får de ikke ett nytt hjem innen i morgen, blir de avlivet!
DU VILLE ALDRI GJØRE NOE SÅNT MOT ET BARN, SÅ HVORFOR SYNES DU AT DET ER AKSEPTABELT Å GJØRE DET MOT EN HUND ELLER EN KATT? Kan du ikke avse minst 10 år av ditt liv til en hund eller en katt, så la være med at anskaffe deg en. Kopiér hvis du er enig..

Den var smakløs.

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 27-10-11, 19:19   #648
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

OMG.

Gammel 27-10-11, 20:17   #649
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Ufattelig teit.

(Nå prøvde jeg dessuten å selge barna mine via Facebook selv her om dagen, så selv om jeg ikke planlegger å avlive dem med det første, så er jo ikke den statusen der sann en gang. Men altså: Ettåring som ikke vil sove og nesten-nyfødt med mageknip, anyone? Billig, billig!)

Gammel 27-10-11, 20:25   #650
Fjols

Fjols sin avatar

Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

"Sorg er som en trekant som dreier rundt i hjertet med spisser som risper. Det gjør vondt, forferdelig vondt til trekantenes spisser er avslitt og det bare er en kule igjen, som glir rundt uten smerte. Sorg er en prosess som tar tid, men den tar slutt. Hvor lang prosessen er beror på hva vi har mistet, hvilke ressurser vi selv har og hvilken støtte vi mottar fra omgivelsene våre.

Men når gleden over det du har hatt, overskygger savnet av det du har mistet, når du vet at du aldri villet unnvært det du har tapt, selv om du var klar over at du en gang kanskje måtte gi slipp på det, da er trekantens spisser avslitt og kulen blir en skatt i ditt hjerte."

......

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 27-10-11, 20:42   #651
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 27-10-11, 20:42   #652
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Facebook blir en betal-side fra 24.12.2011! For å unngå dette må du ta av deg alle klærne og stille deg naken på kjøkkenbordet, danse macarena og synge "I will survive". Da kommer Jan Teigen krypende ut av komfyren din og gir deg ett passord sånn at din facebook-konto forblir gratis. Kopier denne til statusen din innen 43 sekunder for videreføring av informasjon. Glem nå for guds skyld ikke alle de forbanna hjertene! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Gammel 27-10-11, 21:18   #653
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Denne kom i dag:

NÅR JEG BLIR GAMMEL.....og mine barn har fått ektefelle, hus og barn, så vil jeg besøke hver av dem et helt døgn. Jeg vil kaste klærne mine på gulvet, hvor jeg synes det er lettest for meg, og stille mine bager og sko midt på gulvet foran døren. Før de går i gang med å lage mat til meg, vil jeg legge meg på sofaen for å sove eller se tv/dvd. Innimellom vil jeg spørre om hva vi skal ha, og når vi s...kal spise, eller prate i telefon, især når middagen er ferdig til servering. Etter middagen vil jeg la tallerkenen min stå på bordet eller sette den over oppvaskemaskinen, for deretter å lese ukeblader eller reklamer på toalettet. Neste morgen vil jeg gå i dusjen, og legge fra meg mitt våte håndkle på gulvet. Før jeg drar, vil jeg la frokostbordet stå. Jeg har da drukket juice, melk og vann av hvert sitt glass. Deretter vil jeg kaste teposen i vasken, la være å slå av tv'n og la alt lyset stå på, samt glemme å låse døren. Så kan det være at de forstår/kommer på, hvorfor JEG VAR SÅ POKKERS SUR DA DE VAR TENÅRINGER!!!!!!!!! Fra en mor ♥

Gammel 27-10-11, 21:25   #654
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Gammel 27-10-11, 21:49   #655
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Kreps-77 er ikke aktiv  
Gammel 27-10-11, 22:50   #656
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

M&M:

Neket er ikke aktiv  
Gammel 27-10-11, 22:52   #657
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sitat:

Det er vanskelig å forklare til noen som ikke har peiling. Det er en daglig kamp å være i smerte eller kvalme på innsiden mens du ser fin ut på utsiden. Vennligst sette dette som statusen din i minst 1 time hvis du eller noen du kjenner har en usynlig sykdom (PTSD, angst, bipolar, depresjon, diabetes, lupus, fibromyalgi, MS, ME, leddgikt, kreft, hjertesykdommer, epilepsi, autisme, MD etc.) Døm aldri hva dere ikke forstår. Jeg vet hvilke av mine virkelige venner som vil kopiere.!!

Eller

Sitat:

Går du opp i vekt, snakker folk. Går du ned i vekt snakker folk. Sier du meningen din, snakkes det. Forsvarer du deg, snakkes det. Uansett hva du gjør og sier, vil det alltid være noen som kritiserer deg. Hvis du er stolt av deg selv, slik du er, sett denne på din status. La folk bare snakke! Vi er skapt av våre foreldre, formet av livet. Så jeg er meg, vær glad i meg eller ei! Det er ditt valg!

Neket er ikke aktiv  
Gammel 27-10-11, 22:58   #658
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

:grøss:

Jepp, æ e kvinnfolk. Æ dytte på døre det helt klart står TREKK på. Æ flire enda meir når æ ska forklar koffer æ flire. Æ går inn i ett rom å glæmme ka æ ska gjør der. Æ gjemme smerten min for dæm æ e gla i. Æ si "Det e ei lang historie" når d egentli itj e d, bare for å slæpp å fortell nå. Æ felle tåra ofter enn du trur. Æ bryr mæ om folk som tydeli itj bryr sæ om mæ. Æ e sterk fordi æ må, itj for at æ vil. Æ hør på dæ sjøl om du itj høre på mæ. Å en klæm hjelpe ALLTID.
Jepp æ e et kvinnfolk!!!! Post videre om du e stolt av å vær det du å

Morella er ikke aktiv  
Gammel 28-10-11, 08:26   #659
leaht
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2011
leaht er litt kulleaht er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

:grøss:

Jepp, æ e kvinnfolk. Æ dytte på døre det helt klart står TREKK på. Æ flire enda meir når æ ska forklar koffer æ flire. Æ går inn i ett rom å glæmme ka æ ska gjør der. Æ gjemme smerten min for dæm æ e gla i. Æ si "Det e ei lang historie" når d egentli itj e d, bare for å slæpp å fortell nå. Æ felle tåra ofter enn du trur. Æ bryr mæ om folk som tydeli itj bryr sæ om mæ. Æ e sterk fordi æ må, itj for at æ vil. Æ hør på dæ sjøl om du itj høre på mæ. Å en klæm hjelpe ALLTID.
Jepp æ e et kvinnfolk!!!! Post videre om du e stolt av å vær det du å

Åh...

Gammel 28-10-11, 08:59   #660
Fjols

Fjols sin avatar

Standard

Ja,kvinnfolk er best.

Fjols er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:52.