Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del III

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-12, 11:24   #641
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Herlig! Det der må jo vere ironisk!?

nokon er ikke aktiv  
Gammel 30-08-12, 11:33   #642
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er jammen ikke så sikker på det. Er nok av både kvinner og menn med det synet.

Gammel 30-08-12, 11:36   #643
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Det er jo bare en ting å si om det innlegget der:

Gammel 30-08-12, 11:37   #644
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Det er så fint når evnen til å gjøre husarbeid definerer hvilket kjønn du er, altså.

MammaHeksa er ikke aktiv  
Gammel 30-08-12, 11:41   #645
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må være mann.

Gammel 30-08-12, 11:43   #646
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er jammen ikke så sikker på det. Er nok av både kvinner og menn med det synet.

Jo, men dette var så drøyt at eg tenkte kanskje det var ei harselering over desse med dette synet. Det er jo mange som argumenterer med at mannsrollen er i krise og at kvinna ikkje treng mannen lenger, fordi ho til og med får barn utan mannen. Så eg tenkte det var ei ironisering over dette.

nokon er ikke aktiv  
Gammel 30-08-12, 11:44   #647
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan jo ha rett, men det var i så fall et dårlig forsøk som de færreste vil forstå.

Gammel 30-08-12, 12:55   #648
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Du kan jo ha rett, men det var i så fall et dårlig forsøk som de færreste vil forstå.

Kan hende eg tar feil og, men eg flirte godt då eg las det.

nokon er ikke aktiv  
Gammel 31-08-12, 01:15   #649
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alle vil ha en ny bil, en ny mobiltelefon eller gå ned i vekt.
En kreftpasient har bare ett ønske, å bekjempe sykdommen sin.
Jeg vet at 97% av dere ikke kommer til å lime dette på veggen sin, men jeg vet at minst 3% av vennene mine vil.
Lim dette inn på din vegg, til ære for noen som har dødd eller kjemper mot kreft ♥

Jeg virkelig hater 97%-statuser.

Gammel 31-08-12, 09:09   #650
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Jeg vet at 97% av dere ikke kommer til å lime dette på veggen sin, men jeg vet at minst 3% av vennene mine vil.
Lim dette inn på din vegg, til ære for noen som har dødd eller kjemper mot kreft ♥

Å kjære min hatt, som jeg er lei den der!
Forresten så stemmer det ikke - kreftpasienter har en drøss ønsker, så det så!

MammaHeksa er ikke aktiv  
Gammel 31-08-12, 09:19   #651
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Det er faktisk ikke så rent provoserende, synes jeg. Det er jo ganske frekt å antyde at så mange av ens venner og bekjente ikke bryr seg om hva det nå er slags sak en slik status omhandler (kreft, trafikkulykker osv), for når jeg er i det rette humøret så må jeg innrømme at det er litt sånn jeg tolker det. Akkurat denne statusen var jo formulert litt rundere enn enkelte andre jeg har sett. Mer "hvis du bryr deg, post...", mens denne var mer "post til ære for", som jo til "forsvar" jo er litt mindre bastant og dømmende. Og det hjelper IKKE at de som har postet den "ikke tenker på det på den måten". Det gjør det faktisk bare enda værre, fordi det sier meg jo bare at folk poster ting i vilden sky uten egentlig å ha lest det ordentlig. "Åh, kreft, det er fælt det." :kopiereoglime:

Gammel 31-08-12, 09:22   #652
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Det er faktisk ikke så rent provoserende, synes jeg. Det er jo ganske frekt å antyde at så mange av ens venner og bekjente ikke bryr seg om hva det nå er slags sak en slik status omhandler (kreft, trafikkulykker osv), for når jeg er i det rette humøret så må jeg innrømme at det er litt sånn jeg tolker det. Akkurat denne statusen var jo formulert litt rundere enn enkelte andre jeg har sett. Mer "hvis du bryr deg, post...", mens denne var mer "post til ære for", som jo til "forsvar" jo er litt mindre bastant og dømmende. Og det hjelper IKKE at de som har postet den "ikke tenker på det på den måten". Det gjør det faktisk bare enda værre, fordi det sier meg jo bare at folk poster ting i vilden sky uten egentlig å ha lest det ordentlig. "Åh, kreft, det er fælt det." :kopiereoglime:

Jeg tenker det samme når folk reklamerer for grupper som "vi som er imot barnemishandling" - er jeg FOR, jeg som ikke gidder å være med?

MammaHeksa er ikke aktiv  
Gammel 31-08-12, 09:26   #653
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en kollega som har kreft. Jeg klarer fint å støtte henne uten å poste slikt på FB.

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 31-08-12, 17:23   #654
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.

Å kjære min hatt, som jeg er lei den der!
Forresten så stemmer det ikke - kreftpasienter har en drøss ønsker, så det så!

Jeg skjønner at tanken er god, men, til dere som legger ut statuser som f.eks. sier at "(...) En kreftpasient har kun ett ønske: Å bli frisk!" Innser dere at ved å skrive dette, reduserer dere alle kreftpasienter fra å være mennesker med en sykdom, til å VÆRE en sykdom?
En kreftpasient har like mange drømmer som alle andre. De drømmer om at barna sine skal være lykkelige, drømmer om å se barnebarnas første skritt og høre de første ordene, drømmer om datterens første skoledag, og å danse med sønnen i bryllupet hans. De drømmer om å få reise på ferie til bestemor og bestefar, eller med mamma og pappa, om å komme inn på førstevalget av skole, eller å få drømmejobben. De drømmer om akkurat det samme som deg og meg. Men de drømmer OGSÅ om å bli friske. De er fortsatt det samme mennesket de var før sykdommen, drømmene de hadde blir ikke borte, de må kanskje bare utsettes litt.

Gammel 01-09-12, 01:04   #655
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg må være mann.

Gammel 01-09-12, 01:37   #656
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Denne har eg ledd høgt av i dag:

Sitat:

Enkle folk tiltrekkes tydeligvis av enkle ideologier. Men huff, så var det kanskje ikke så lett likevel?

nokon er ikke aktiv  
Gammel 01-09-12, 12:06   #657
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Tusen takk, Bai. For en fantastisk start på morgenen i dag.

Gammel 01-09-12, 12:58   #658
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har fått kjærlighetsbrev på FB.
Fra en mann i 50årene fra England, singel alenefar visstnok.
Og han bare var sååååååååå forelsket i meg når han så bildet mitt.

Og jeg er jo så kronisk, at jeg MÅTTE jo svare han.
Sa som sant var at jeg har type, så du får ha lykke til.

Nei da fikk jeg tilbake hvor fantastisk hyggelig svaret mitt var og at vi måtte snakke videre på yahoo chat eller hva han sa.

Gammel 01-09-12, 13:51   #659
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Tusen takk, Bai. For en fantastisk start på morgenen i dag.

Eg gjekk og småflirte for meg sjølv i heile går. Eg synest særleg det eine hakekorset, det i midten er svært sjarmerande. Det ser ut som om det sparker ut i lause lufta og held på å miste balansen. Og det er kanskje litt deskriptivt.

nokon er ikke aktiv  
Gammel 01-09-12, 15:02   #660
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Jeg har fått kjærlighetsbrev på FB.
Fra en mann i 50årene fra England, singel alenefar visstnok.
Og han bare var sååååååååå forelsket i meg når han så bildet mitt.

Og jeg er jo så kronisk, at jeg MÅTTE jo svare han.
Sa som sant var at jeg har type, så du får ha lykke til.

Nei da fikk jeg tilbake hvor fantastisk hyggelig svaret mitt var og at vi måtte snakke videre på yahoo chat eller hva han sa.

Jeg fikk noe lignende. Han hadde falt pladask for de pene øynene mine og greier. Og der ble Don Johans multiutsendinger avslørt gitt, for jeg hadde solbriller på profilbildet og hadde hatt det samme bildet lenge.

Sist redigert av Sonja Sockersöt : 03-09-12 kl 13:44.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.