|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#642 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg strikker på tredje par tova votter til dame - plutselig ville flere på jobb ha. Jeg strikker også på et sjal, en Marius-genser og en hals.
|
|
#643 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVLeggvarmere strikker jeg for tiden ;-) |
|
|
|
|
#645 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hva strikker du nå? IVStraks ferdig med babyteppet, og neste prosjekt ut er Pickles sin Snorkedress. Babyen må jo få julegave også! Er fremdeles litt sjokka over at ingen av Pøbeln sine besteforeldre gav ham julegave det året han ble født (seint november).
|
|
#646 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg har strikket uglegenser til eldste og holder på meg lue som hører til nå.
|
|
#648 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hva strikker du nå? IVSvigermor skal strikke denne til meg, fra Pickles:
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08 Sist redigert av LilleLeo : 18-11-13 kl 23:07. Årsak: Lagt til bilde |
|
|
|
|
#649 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVDenne: http://www.pickles.no/lun-genser/ i fargen stjerneklart. |
|
|
|
|
#650 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva strikker du nå? IVFortsatt evighetsgenser.
|
|
#651 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg strikker på Baby Ugg's, skappelgenser til meg selv og Toddlerlue til lillemor. |
|
|
|
|
#653 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg strikker på enda et sjal nå, nummer to etter et mønster av Stephen West.
|
|
#655 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva strikker du nå? IVMarius her også. Pute på grove pinner med ullgarn. I bruntoner som passer til sofaen.
|
|
|
#656 |
|
snur
|
Sv: Hva strikker du nå? IV
Den var fin! Sånn skal jeg også strikke meg, må bare bli enig med meg selv om farge først.
|
|
#657 |
|
I mål
|
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg trekker opp denne, ble nettopp ferdig med en genser fra Pickles som ble altfor kort og i tillegg delvis ødelagt av katten |
|
|
|
|
#658 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg hekler et restegarnsteppe. Fargene blandes sammen til et stilig(?) virrvarr.
|
|
#659 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg holder på å avslutte Osloanorakk nr to, og garn til den tredje er kjøpt inn. Så enkel og kjapp å strikke, så det blir noen julegaver. Ved siden av så holder jeg på med et par leggvarmere til meg selv.
|
|
#660 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg skal prøve å strikke mariustrekk til boks med tennbriketter. Gave til pappa, dersom den blir seende ok ut. |
|
|
![]() |
|
|