Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #19

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-25, 13:25   #641
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19

På lokal Facebook gruppe var det en person som la ut bilde av pride flagget på skolen og at det er positivt og fint. Ibblegghar fått flere hundre likes, og masse kommentarer for og imot pride. Med alle de dustete mot folka bestilte jeg pride armbånd inatt.

Gammel 05-06-25, 13:30   #642
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hunden min kom da jeg ropte på ham i dag tidlig, selv om han var midt i en passiar med en annen hund på den andre siden av gjerdet - HELT uten at jeg ropte "pølse!"

Det er ikke så ofte det skjer, så jeg må feire det de få gangene det gjør det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-25, 13:35   #643
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Så flott, Floksa!

Og så utrolig kjipt det med hotellet. Det er virkelig helt vanvittig. Hvordan reagerte de?

Med å arrangere Pride cafe til stormende jubel og fullt hus. Og flaggstanga er videoovervåka så alle forsøk på å fire flagget er avskåret!
Lokalbutikken bestilte inn ekstra flagg og selger til innkjøpspris.
Så det kom mye godt ut av det tross alt! Og mange fine kommentarfelt i lokalavisene om saken.
Bygdefolk er stort sett bra folk.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-25, 13:36   #644
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Totalt småtteri dette, men eg fann den gode, gamle tyggisen Stimorol original i butikken i dag. Den er pinadø like god som den var for 30 år sidan!

Gammel 05-06-25, 13:49   #645
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Totalt småtteri dette, men eg fann den gode, gamle tyggisen Stimorol original i butikken i dag. Den er pinadø like god som den var for 30 år sidan!

JA! Jeg fant også den her om dagen - ble SÅ glad!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-25, 14:52   #646
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Med å arrangere Pride cafe til stormende jubel og fullt hus. Og flaggstanga er videoovervåka så alle forsøk på å fire flagget er avskåret!
Så det kom mye godt ut av det tross alt! Og mange fine kommentarfelt i lokalavisene om saken.

Nydelig!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-25, 15:01   #647
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir i hvert fall både glad og rørt når jeg leser sånne innlegg. Det er godt å høre at mange i lokalsamfunnet støtter så villig opp. Både hotellet og lokalbutikken fortjener også honnør.

For jeg har lest en del andre kommentarfelt i dag som er ganske hårreisende. Heldigvis er langt de fleste kommentarene svært støttende.

Gammel 05-06-25, 15:29   #648
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Så flott, Floksa!

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-25, 22:47   #649
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Så innmari bra. Selv har jeg ikke flaggstang og heller ikke noe prideflagg å henge på verandaen. Men i gjesteromvinduet vårt er det alltid en haug med kosedyr som holder prideflagget. Hele året.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-25, 22:56   #650
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

I dag fikk vi samlet alle til treff hos oss. Prat og latter ble det ganske mye av for å si det forsiktig. Gjestene storkoste seg, både de som kom langveisfra og de som bor litt nærmere. Dette er så langt den beste juni jeg noen gang har opplevd.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-25, 08:45   #651
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en dårlig portefølje med avkalking av kaffemaskinene mine, det er et sånn gjentakende går-galt gjennom flere år.
I dag har jeg gjennomført avkalkning med stor suksess, godt hjulpet av de unge jeg har fredagsmøte med på Teams hver uke.
Vi jobber med saker som er viktige, liv og død og sånt, og jeg pleier alltid å ta inn noe tøys mot slutten av møtet for å gi en god utgang på møtet og inngang til helga og i dag ble det kaffemaskinen.

Gammel 06-06-25, 08:51   #652
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og i dag er det svenske flaggans dag, en dag som de siste årene er blitt markert i heimen. Jeg skal lage svenskinspirert fredagstablå og lage prinsesstårta.
Grattis med dagen!

Gammel 06-06-25, 08:53   #653
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sønnen kommer hjem fra leirskole i dag, og selv om han til tider er MYE, blir det fint å få masse fart og godt humør i hus igjen, og ikke minst: høre hvordan han har hatt det.

Gammel 06-06-25, 09:02   #654
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Ja, og i dag er det svenske flaggans dag, en dag som de siste årene er blitt markert i heimen. Jeg skal lage svenskinspirert fredagstablå og lage prinsesstårta.
Grattis med dagen!

Takk takk, men det heter faktisk Sveriges nationaldag siden 1983 (og ikke svenska flaggans dag). Fra 2005 var det helligdag.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-25, 09:14   #655
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Grattis med dagen!

Jeg fantaserer stadig om å lage smørgåstårta på svenska flaggans dag, men det blir med tanken hvert år.

Gammel 06-06-25, 09:15   #656
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Takk takk, men det heter faktisk Sveriges nationaldag siden 1983 (og ikke svenska flaggans dag). Fra 2005 var det helligdag.

Oisann. Der lærte jeg noe nytt. Jeg har jo jobbet mye med vårt svenske søsterselskap, og de har aldri korrigert meg på dette. Men vi måtte jo lære oss at de skulle ha fri denne dagen, akkurat som vi skal ha fri på 17. mai. Selv om de sa at de var litt misunnelig på vår måte å feire dagen på, for det er visst ikke all verden i Sverige?

Gammel 06-06-25, 09:19   #657
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Standard

Jeg synes det er mer swung over svenska flaggans dag.

Gammel 06-06-25, 10:53   #658
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommer vel til å ta like lang tid å endre hva folk sier der, som "den nye tellemåten", som vel ble innført på 50-tallet eller noe.

Gammel 06-06-25, 11:13   #659
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Ingen planer idag eller de neste dagene.

Gammel 06-06-25, 12:29   #660
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Selv om de sa at de var litt misunnelig på vår måte å feire dagen på, for det er visst ikke all verden i Sverige?

Nå har jeg ikke bodd i Sverige på mange år, men jeg har ikke gjort noe spesielt dem dagen. Mange av mine svenske venner sier at det bare blir en vanlig fridag. Noen steder arransjeres det ting. Midsommarafton feires dog veldig.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.