Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-09, 18:12   #641
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

:skriveutogleggeiskuffen:

Krem er ikke aktiv  
Gammel 06-04-09, 18:03   #642
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Togbilletter til Arendal første helga i mai. Hotellovernatting på Poden og meg. Vi skal overraske Mannen som er på jobb der nede da (han har bursdag 2. mai). Gleder oss!

Torsdag går ferden til Kiel med Color Magic.

Har ellers et helt nytt Flexus kort (Ruters nye billettsystem) i veska.

Skytte er ikke aktiv  
Gammel 06-04-09, 18:30   #643
Skvetten
Passiv

Standard

Flybilletter og togbilletter i boks for neste ukes tur til storbyen.

Gammel 06-04-09, 19:47   #644
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har månedskort. Og en plan om to turer til i løpet av året, men det er leeenge til, ergo ingen billetter.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 22-04-09, 14:43   #645
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har akkuratt bestilt billetter til 3 uker i Orlando for hele familien i februar ! Tidlig ute vil noen si? Det begynte faktisk å bli ganske dyre bill på de mest populære avreisene rundt vinterferien nå....

Gleder meg!

Gammel 22-04-09, 22:29   #646
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har billetter til mannen og storebror til Walking with dinosaurs

Gammel 22-04-09, 22:38   #647
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

London calling - shopping og champagne! Snaaart!!!

Gammel 23-04-09, 10:59   #648
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Vi reiser til Las Vegas om 7 dager :nedtelling:

iana er ikke aktiv  
Gammel 24-04-09, 12:46   #649
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

wow- god tur

Opprinnelig lagt inn av iana, her.

Vi reiser til Las Vegas om 7 dager :nedtelling:

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 24-04-09, 12:47   #650
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Mannen min og jeg har billetter til Køben i juli sammen med et vennepar. Skal bo i suite, og kose oss glugg ihjel. Lenge siden sist vi reiste uten barn, så det skal bli moro

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 24-04-09, 13:43   #651
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Har flybilletter til Singapore i Juli. De ligger faktisk i skuffen. Dertil har jeg planlagt å skaffe flybilletter til både Køben og Tyrkia. Køben i september en gang og Tyrkia i slutten av oktober for en konferanse.

Gammel 24-04-09, 13:48   #652
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I går fikk jeg billetten til å ha i skuffen også, som går til Italia den 5. mai i 4 dager uten mann og barn.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 25-04-09, 22:57   #653
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Ikke en eneste billett. Ikke en eneste bitteliten billett en gang.

Trekker det tilbake litt sånn stille og forsiktig, ettersom det nå ligger 5 billetter i innboksen min, til Ayia Napa, Kypros. Hotellet heter Panthea Garden og ser lekkert ut hvertfall.

Krem er ikke aktiv  
Gammel 26-04-09, 00:31   #654
LimboLine
Superaktiv

LimboLine sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
LimboLine er litt kul
Standard

Ao Nang, Thailand i august.
14 dager.

LimboLine er ikke aktiv  
Gammel 28-04-09, 13:41   #655
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Togbilletter til Arendal første helga i mai. Hotellovernatting på Poden og meg. Vi skal overraske Mannen som er på jobb der nede da (han har bursdag 2. mai). Gleder oss!

Og nå har vi også bussbilletten hjem igjen på plass. Gru-gleder meg til en lang busstur med Poden alene. Gleder meg fordi Poden ELSKER å kjøre buss; gruer meg fordi det er laaangt for en liten snart-fireåring.

Skytte er ikke aktiv  
Gammel 30-04-09, 11:23   #656
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Billetter til Bergen i mai. Skal på langhelg sammen med mannen og se om vi finner hus å bo i etterhvert

Gammel 30-04-09, 11:31   #657
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Flybilletter til Miami i juli. Skal ha to uker i Ft.Lauderdale. Bare litt over 2 mnd igjen til avreise nå!!

Mex er ikke aktiv  
Gammel 11-05-09, 11:25   #658
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hmmm, det ramle jammen en bilett til Gdansk første helg i juni i innboksen min. Det blir jobbetur, men jeg har nå aldri vært der før så det blir spennende alikevel.

Uken etter er det langhelg i Praha for min kjære og meg.

Gammel 11-05-09, 22:42   #659
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har billett til Kreta torsdag morgen. Blir en uke.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 11-05-09, 22:43   #660
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Snart kjærestetur til København.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:34.