Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 7

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-10, 13:19   #1
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Lekkert Jålebeine

Gammel 02-02-10, 13:59   #2
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

I går var jeg å hentet min nydelige Odd Molly Fonda Velur kjole. Den er så utrolig flott. Jeg bare elsker den ! (Hadde betalt den og alt, men måtte hente den i en butikk i en annen by ) Men på veien tilbake falt jeg selvfølgelig for fristelsen til å gå innom et par butikker til. Og resultatet ble en nydelige Cream topp (jeg hadde faktisk ikke hørt om det merket før men de hadde veldig mye fint! Så det ble en lys tunika og en tunika fra Vila. Den er MYE finere i fargene IRL enn jeg klarer å få frem på bildet. Den har samme fersken farge som sommerfugl tunikaen fra Odd Molly, som jeg kjøpte i forrige uke. Egentlig veldig dus og nydelige i fargene !

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 02-02-10, 15:52   #3
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

De var fine og cream har masse fint. De har forresten akkurat åpnet nettbutikk nå.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 02-02-10, 15:57   #4
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

De var fine og cream har masse fint. De har forresten akkurat åpnet nettbutikk nå.

Ja jeg så det ! Spennende å se etterhvert som de fyller opp !

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 04-02-10, 21:49   #5
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jøss! Gina Tricot har bukser som passer til min rare kropp! Lengden er det ikke så veldig mye å gjøre med men fant endelig bukser som passer! Dro hjem med 3 bukser men skal bytte den ene.

Beholder en sort jeans, slim leg (modell Silvia), og en blå jeans, straight leg (modell Chloe?). Får ikke til å legge inn bilder akkurat nå.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 06-02-10, 18:24   #6
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 06-02-10, 18:48   #7
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Fin! Vet du hvordan størrelsen er på det Etui?

Neados er ikke aktiv  
Gammel 10-02-10, 19:03   #8
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

Svigerinna mi selger ETUI i butikken sin så eg har ein del i merket og synes det som oftest er litt stort i størrelsen, eg bruker vanligvis L men i ETUI veksler eg mellom L og M.

Gammel 06-02-10, 19:47   #9
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Så nydelig! Hvor? Pris? Min?

Gammel 06-02-10, 20:05   #10
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Så nydelig! Hvor? Pris? Min?

http://lisen.dk/product.asp?product=5124
Fin, men ikke min ser jeg.

Gammel 06-02-10, 20:14   #11
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

http://lisen.dk/product.asp?product=5124
Fin, men ikke min ser jeg.

:skriiiik: Er det OM? Men, jammen, jeg liker jo ikke OM!

Den skal jeg ønske meg til bursdagen.

Gammel 06-02-10, 21:26   #12
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

Nei, første gang jeg kjøper noe fra det merket. Tok en råsjangs og satset på S, siden jeg stort sett bruker det.

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

:skriiiik: Er det OM? Men, jammen, jeg liker jo ikke OM!

Den skal jeg ønske meg til bursdagen.

Odd Molly har mye sjøstøgt, men også noe som er kjempefint. Denne kjolen finnes i både sort, mørkeblått og rosa.

Gammel 06-02-10, 20:12   #13
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Kjøpte to Desigual kjoler i dag på salg. 199,- per stk!
Finner ikke bilde på nett, skal prøve å ta bilde senere.

Gammel 06-02-10, 21:39   #14
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Kjøpte to Desigual kjoler i dag på salg. 199,- per stk!
Finner ikke bilde på nett, skal prøve å ta bilde senere.

Hvor?!

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 06-02-10, 21:45   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Hvor?!

Stjørdal
De var fine!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 06-02-10, 22:34   #16
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det ble et par kjoler fra Floyd idag ja.
Jeg kjøpte den grå i sort.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg default.jpg (5,9 KB, 30 visninger)
Filtype: jpg floyd2.jpg (7,8 KB, 22 visninger)
Knerten er ikke aktiv  
Gammel 08-02-10, 11:19   #17
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Standard

Jeg har også den Velur kjolen, den er superdeilig !! Er du en S til vanlig, er 1 det riktige ! Den er helt knall!!!

Jeg kjøpte meg disse fra Bianco i helga, de er knallkule. Bruker dem ikke over kne, men de er kule nedbrettet også. Er i tekstil, så de falt pent og var ikke så dyre !

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 08-02-10, 22:14   #18
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Gammel 10-02-10, 10:07   #19
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Den er kjempegod, Spoon ! Har den selv i 2 ex. og er veldig fornøyd.

Gammel 11-02-10, 00:29   #20
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Den er kjempegod, Spoon ! Har den selv i 2 ex. og er veldig fornøyd.

Har prøvd den noen ganger nå, og den er god. Men den er bittelitt lav i livet synes jeg, er glad det bare er en rekke med spinnere og ingen bak meg, dro den opp mange ganger i dag. Mulig jeg kjøpte den litt for stor.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:27.