|
|
#661 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Vi skal ha pastasalat siden vi har masse fullkornpastafusilli igjen fra i går. Skal spe på med kyllingfilet, vårløk, avokado, rukkola, babyspinat, perletomater og kanskje noe mer fra kjøleskapet. Mannen og jeg er alene hjemme i dag, akkurat kommet hjem etter å ha kjørt barnet på hyttetur. Så det er greit å lage noe raskt. |
|
|
|
|
#662 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!
Ja, billig er det ikke. Her er det to av barna som heller vil ha kyllingfilet, så de får det istedenfor. Vi kjøpte en hel, og fryser halve til påske.
|
|
#664 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Verdens beste pizzasnurrer, laget av eksperten (min mann). Jeg har sikkert spist 10 stk gjennom hele kvelden og tror snart jeg må legge meg for å få en "naturlig" slutt på spisinga!
|
|
#665 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Det ble taco i dag. (På en lørdag!
|
|
#666 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Hjemmelaget pizza på voksne, findus fiskegrateng på barna.
|
|
#667 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!I går hadde vi kjøttkaker, med brun saus, poteter, grønnsaker og tyttebær |
|
|
|
|
#668 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Vi er invitert på middag hos svigers i dag. Han lager spaghetti med (vegansk) kjøttsaus. Gleder meg. Jeg og eldste skal straks lage cake pops og ha med oss. Første gang jeg lager det, spent.
|
|
#671 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Da vi gikk i butikken i går hadde vi tenkt at vi skulle ha svinefilet med fløtegratinerte poteter og noen gode grønnsaker av noe slag, men så kom vi hjem med ingredienser til flesk og duppe i stedet.
|
|
#672 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Her blir det kveite i dag. Fine fiskebilen som kom for noen uker siden, som gjør at vi har skikkelig fisk i hus!
|
|
|
#673 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Helstekt kalkunfilet på et lass av grønnsaker. Mannen som lager.
|
|
#674 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!I dag hadde vi tagliatelle med en kremet saus av sopp, hvitløk, løk, paprika, kyllingfilet, indrefilet og chorizo pølser. Rester fra gårsdagens raclette. Det ble riktig så godt |
|
|
|
|
#676 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Blomkålsuppe.
|
|
#677 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Pizza fra pizzabua på Grorud. Nam!
|
|
#678 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Hjemmelagde kjøttkaker med brun saus, poteter, gulrøtter og broccoli. Søndagsmiddag med stor S.
|
|
|
#679 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Kalkunkjøtt, brun saus, kokte poteter og kålstuing. |
|
|
|
|
#680 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Idag ble kreftene brukt på å bake skillingsboller til formiddagsgjester, og vi var ute hele dagen. Peppes fikset middagen idag. Ingen som klaget på det, visst. |
|
|
![]() |
|
|