Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-16, 21:12   #661
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag?

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Ikke i dag, men i går: at jeg signerte kjøpekontrakten for leiligheten jeg har kjøpt. Det føltes så deilig at følelsen av å samtidig knuse min fine, gode SG S5, nesten ikke var merkbar. Da kan jeg jo i tillegg kjenne på følelsen av at takket nei til halvt skattetrekk på lønna som kom i dag siden det må investeres i ny mobil, men pytt sann. Jeg er boligeier om ikke anet.

Gratulerer og uffda.

I dag er jeg glad for å ha fått hengt opp kalenderne.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 01-12-16, 10:32   #662
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skolen vår. I dag og mange andre dager. Ungene våre er heldige!

Ungenes glede over kalender og "klatrenisse" i dag tidlig. Dagens kalendergave var fra lillesøster til storesøster, og giveren var minst like spent som mottakeren.

Gammel 01-12-16, 11:19   #663
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

At foreldrene mine stiller opp for oss når vi trenger det. Mamma henta eldstemann i morges og kjørte ham på skolen - så utrolig luksus å ikke måtte pakke med seg to sjuke småbrødre for å få levert, særlig når man er sjuk sjøl. Jeg er også glad for at mannen min tilbød helt av seg sjøl og sette seg på toget tilbake hit, når det viste seg at jeg egentlig ikke orker å passe unger i dag. Jeg er glad for at mellombror er bedre og klarer seg fint med iPad, og takknemlig for at minstepjusken sovna i fanget mitt, og dermed ikke trenger så mye service før mannen kommer hjem. Og så er jeg glad for at vi tross alt bare har ufarlige virusinfeksjoner som vil gå over igjen. Forhåpentligvis i tide til jul dette året.

Gammel 02-12-16, 00:40   #664
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg er glad for de mange gode kollegaene jeg har fått pratet med på teamsamlingen og det påfølgende julebordet. Det har vært en utrolig hyggelig og nyttig dag. Og så rakk jeg å bli ferdig med et viktig estimat før samlingen begynte.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 02-12-16, 01:57   #665
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Julestemningen er på tur. Og dermed også sentimentaliteten og nostalgien.

Gammel 02-12-16, 08:35   #666
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barn som våkner og er feberfri og energisk når hun skal på klassetur.

Særlig når hun har hatt feber de siste tre dagene.

Sist redigert av My : 02-12-16 kl 10:18.
My er ikke aktiv  
Gammel 02-12-16, 19:13   #667
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avspaseringsdag hjemme - alene

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 02-12-16, 19:30   #668
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Nesten ferdig med julegaver!

Gammel 03-12-16, 19:17   #669
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

At ei venninne kom innom med ei stor grein vrihassel til meg. Det hadde eg ønska meg.

Gammel 03-12-16, 19:26   #670
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Invitasjon til bursdag til ei veninne over nyttår. Det haglar ikkje inn med sånt, liksom. :Viggo:

Gammel 03-12-16, 20:52   #671
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Så koselig.

Gammel 03-12-16, 21:25   #672
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Invitasjon til bursdag til ei veninne over nyttår. Det haglar ikkje inn med sånt, liksom. :Viggo:

Så koselig! gså Viggo:

Jeg fikk 6 på eksamen i naturfag i dag, og er et skritt nærmere drømmen om å bli sykepleier. Fornøyd, og veldig sliten!

Gammel 03-12-16, 22:01   #673
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Så koselig! gså Viggo:

Jeg fikk 6 på eksamen i naturfag i dag, og er et skritt nærmere drømmen om å bli sykepleier. Fornøyd, og veldig sliten!

Gratulerer!

Gammel 03-12-16, 22:11   #674
Gerbera

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Gratulerer!

Tusen takk! Det gikk ikke så bra med den forrige, men denne kan jeg leve godt på, så får sensuren på den første vise om jeg må ta den på nytt.

Gammel 03-12-16, 22:14   #675
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Tusen takk! Det gikk ikke så bra med den forrige, men denne kan jeg leve godt på, så får sensuren på den første vise om jeg må ta den på nytt.

Så flott, Gebera! Gratulerar!

Gammel 03-12-16, 22:54   #676
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har nye carvingski gjort meg glad. Ikke verdens beste sikt eller føre, men fantastisk glid og en helt annen kontakt med skiene enn det jeg har hatt med de gamle. Nå gleder jeg meg til resten av sesongen.

007 er ikke aktiv  
Gammel 03-12-16, 22:58   #677
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Mammaen min, som redda dagen nok en gang, og passa ungene noen timer så mannen fikk sove ut. Og så er jeg glad for at både kvalmen og frostriene ser ut til å slippe taket litt - i alle fall med litt dop innabords.

Gammel 03-12-16, 23:18   #678
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

I dag har nye carvingski gjort meg glad. Ikke verdens beste sikt eller føre, men fantastisk glid og en helt annen kontakt med skiene enn det jeg har hatt med de gamle. Nå gleder jeg meg til resten av sesongen.

Hvor har du vært på ski?

Gammel 03-12-16, 23:19   #679
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Mammaen min, som redda dagen nok en gang, og passa ungene noen timer så mannen fikk sove ut. Og så er jeg glad for at både kvalmen og frostriene ser ut til å slippe taket litt - i alle fall med litt dop innabords.

Håper dere snart blir friske!

Gammel 03-12-16, 23:21   #680
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor har du vært på ski?

I Myrkdalen. (Nær Voss.)

007 er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.