|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9
Jeg og! Den kommer på NRK snart, streames.
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Vi har vært på Nøtteknekkeren hvert år de siste 11 årene, så det er veldig kjipt å ikke få dra i år. Vi skal se på NRK går den går 20.12. Vi må se den FØR jul. |
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Konsert! Med bare 20 tilskuere, men en ekte konsert, med ekte musikere.
|
|
#9 |
|
Semiaktiv
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9i kirka på hjemstedet mitt (opprinnelig fra 1100-tallet) ble det bygget et eget rom bakerst, for spedalske, med luker til å se gudstjenesten igjennom.
|
|
#10 |
|
|
Det kan tenkes å være en løsning Høie kunne gått for, ja. |
|
|
|
|
#13 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Fått innvilget 14 dager juleferie, med avspasering og helligdager. Bare jobbe 8 dager til.
|
|
#14 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Jeg hadde besøk av verdens blideste og søteste baby i går.
|
|
#16 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Eldstemann var supernervøs før muntlig tentamen. Ville helst skulke hele greia. Satt hjemme hos meg i går, og vi øvde sammen. Broren spilte pasient og det ble fint og morsomt. Hun sov over, og jeg kjørte henne til skolen i morges. Nå ringte hun, superglad. Hadde fått en case broren spilte i går, og hadde fått høy måloppnåelse og skryt.
|
|
#17 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Å, så deilig når man får uttelling for hardt arbeid!
|
|
#19 |
|
Semiaktiv
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Rektor på ungenes tidligere barneskole, som kl 08 i dag tidlig stod vakt ved en ekkel og usikker fotgjengerovergang et stykke fra skolen, og snakket med alle ungene som gikk forbi og geleidet dem videre til den neste overgangen, som er lysregulert, fordi undergangen litt lenger bort, som de vanligvis bruker, var stengt pga vedlikehold. Skolen hadde fått varsel fra flere privatpersoner som hadde observert at barn løp over denne skumle overgangen (rett etter en rundkjøring, og uoversiktlig pga høy mur), og siden ingen andre kunne stille som vakt på kort varsel gjorde rektor det selv. Alle barna som gikk forbi der ble møtt med et smil, ønsket god morgen og nevnt ved navn, samtidig som de fikk forklart hvor de skulle krysse. Fine rektoren.
|
|
#20 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() |
|
|