|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TSuppe kan være alt og ingenting. Hvis den inneholder litt "mat" slik at det er proteiner, så er det et fullverdig måltid. Men det kan også bare vomfyll, som gjør deg like sulten igjen en halvtime senere.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Ååå. Nypesuppe med krem hadde jeg glemt.
|
|
#3 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Jeg også. Wow!
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TNår du står LENGE i kø i en kafe. Er det ikke mulig å begynne å tenke over hva du skal ha, FØR du kommer helt fram i disken og det blir din tur? Det er kø BAK deg også!
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jeg har vært kjæreste med mannen min i straks 18 år. Han har til dags dato ALDRI klart å bestemme seg for hva han skal bestille før servitøren har måttet komme en ekstra gang og/eller snakket med personen bak disken om hva de anbefaler. Noen mennesker er rett og slett skrudd sammen sånn.
|
|
|
#6 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TAlltid tomatsuppe med makaroni, egg og ost før pannekaker. Jeg hater å steke de så det må mannen gjøre. Ett år ga jeg og ungene pannekakestekepanne i bursdagsgave til han.
|
|
#9 |
|
ctrl+z
|
Guri, så lei jeg er av denne argumentasjonen! Barna har lært det av faren sin og jeg blir like furt hver gang.
|
|
#10 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Og når vi snakker om reklamer: Kan ikke hun dama som trasker rundt mens hun snakker om One Calls fortreffeligheter SETTE SEG NED SNART! |
|
|
|
|
#11 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Jeg sitter stadig og ønsker at hun skal snuble eller kræsje i et tre.
|
|
#12 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TFØKKINGS KLICKBAIT.
|
|
#13 |
|
ctrl+z
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THvor ser dere reklame nå? Jeg er aldri utsatt for det lenger. Ser stort sett bare NRK lineært, ellers strømmetjenester.
|
|
#15 |
|
ctrl+z
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJa, det gjør jeg også. Disse det snakkes om sendes åpenbart ikke på radio rock.
|
|
#16 |
|
Whatever, never mind
|
Jeg hører på P8 pop (80- og 90-talls musikk). Fanget i ungdomstiden. |
|
|
|
|
#17 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ønsket meg et forbud mot idioti i mange år!! |
|
|
|
|
#19 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Jeg finner ikke noe kommentarfelt jeg. Sikkert like lurt. |
|
|
|
|
#20 |
|
ctrl+z
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDet er på FB, like greit å la det gå. Folk er ikke bare dumme, men slemme også. :sigh:
![]() |
|
|