|
|
#661 |
|
Unik
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13
Han fekk plass som industrirørlegger. Var industrimekaniker han ville bli, men han er positiv til dette, så eg krysser fingrane for at dette går veien.
|
|
#662 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så bra! Håper han vil trives |
|
|
|
|
#663 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Industristreiken er over.
|
|
#664 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Ni-kaffen med kolleger i dag. Det er lenge siden jeg har ledd så mye.
|
|
#665 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Da jeg kom på kontoret i dag ventet en god rødvin og et koselig kort på meg. Takk fra kollegaer som jeg hjalp i ferien. Kjekt å bli satt pris på |
|
|
|
|
#666 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Forrykende sesongåpning med Oslo Filharmonien
|
|
|
#667 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13At eldste endelig har kommer seg avgårde til Usa i dag, en uke etter skolestart, og at hun er tøff nok til å følge drømmen sin. Mammahjertet brister litt, men hennes lykke er viktigere enn mitt bristende hjerte |
|
|
|
|
#669 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Snuppa fikk bytte programfag.
|
|
|
#670 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Eldste, som har fått en pangstart på ekstrajobben. Riktig nok telefonsalg, men det er tydeligvis noe han passer veldig godt til. Så får han endelig god bruk for sitt vokabular og argumentasjonsskills.
|
|
#671 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Jeg må bare fortsette med det samme jeg.
|
|
#672 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Så utrolig fint å lese, Malama!
|
|
#673 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13En skikkelig god tilbakemelding fra en kunde!
|
|
#674 |
|
can-jur
|
Ok litt mindre begeistra etter å ha prøvelytta. Er robot som leser og det funker sånn passe
|
|
|
#675 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Jeg skulle hente minste mormorunge på skolen i dag, og ble sittende noen minutter med utsikt til ene banen, et godt stykke unna. Der var en skoleklasse i full håndballkamp. Jeg la merke til ei lita flis som var helt konge på banen, hun var overalt og snek både lavt på banen og hoppet høyt og hentet ballen og kjørte pasninger mot mål, og både skåra og la opp til skåring. Hun var bemerkelsesverdig der ute.
|
|
#676 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Og minstemor! Vi har bakt makroner i dag, og lille på 7 år er et naturtalent. Hun forstår intuitivt hvordan ting skal gjøres, og håndterer pynting med pinsett som en proff. Det er mormora si, det.
|
|
#677 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Helten og jeg har gått, skravlet, drukket og spist oss fra Blinder'n via Ullevål, Majorstua, og baksiden av slottet før vi busset hjem. God mat fikk vi på en asiatisk jeg ikke husker hva heter nå, men den skal jeg lete opp i mårra. Jeg prøver å bli kjent med byen, etter å ha mistet alt av indre kart. Det blir stadig bedre. |
|
|
|
|
#679 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Veldig hyggelig fest på jobb i går kveld; fryktelig trist å ta avskjed med en kjær kollega som slutter, men veldig koselig å markere det ordentlig sammen, og å både få høre og selv si gode ord om hvor fint det har vært å jobbe sammen.
|
|
#680 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Nivå2 på håndballturneringer.
|
![]() |
|
|