|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gruffetråd #22
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #22Den er sår. Hos oss inviteres langtidssykemeldte alltid til julebord og julelunsj og sommerfest og påskelunsj. De ble inkludert, ja. (Nå har vi ingen for øyeblikket)
|
|
#6 |
|
WF: Sausnebbet
|
Noe slikt sto det om i IA-avtalen vår der jeg jobbet tidligere, mener jeg. Vet jeg sa fra da kollega nesten ble glemt en gang. Veldig ugreit og ikke nærværfokusert å utelate sykmeldte fra invitasjoner til det sosiale. Da får det heller være opp til den som er sykmeldt å kunne takke nei. |
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Gruffetråd #22Sukk....
|
|
#10 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråd #22Uffda, Simone! Jeg kan skyte inn at gallestein/betennelse bør tas på alvor det også (jeg fikk kjeft for å vente for lenge) og at det forverres ved inntak av fet mat. Hos meg ble det oppdaget på ultralyd, kan det gå fortere?
|
|
#11 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Gruffetråd #22Du har ingenting å tape på å be fastlegen framskynde, Simone. Det verste som kan skje er jo at du beholder den timen du har. Det er ikke noe godt å gå med sånn grubling.
|
|
#13 |
|
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #22Simone, jeg gikk sånn i 10 år, fikk beskjed av lege å bevege meg mer og at det nok var muskulært. En ung lege på legevakten sendte meg endelig til CT undersøkelse og da fant de en nyrestein på 2,5 cm i diameter. En av de største på avd det året. Måtte operere den ut via flanken. De knuste den først også i all massen greide de legge igjen en 6mm bit som har satt seg i nyreveggen og som gir symptomer når jeg ikke drikker nok. Så det trenger ikke alltid være k-ordet. Men jeg ville nok ha pushet legen litt uansett. ❤️ |
|
|
|
|
#14 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråd #22Hunden har kanskje fått i seg glassbit etter et glass slm knuste her om dagen..Fått veterinær time om 1times tid.
|
|
#17 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråd #22Nå lurer jeg på om sjefen leser her, for i dag fikk jeg blomster på døra.
|
|
#18 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråd #22Oppdatering: Veterinæren fant ikke noe glassbit eller skader på hunden. Så nå sitter jeg her em slækk hund på fanget. De tok røntgen og ultralyd blant annet.
|
|
#19 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Gruffetråd #22Jeg kjøpte for en stund siden en dongeribukse fra Ninepine. Den buksa passet såpass godt og var såpass behagelig å ha på at jeg endte opp med å også bestille meg akkurat samme bukse - i samme størrelse - men nå med fôr.
|
|
#20 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Jeg kjøpte en jeans fra HM i vår som jeg likte så godt at jeg ville kjøpe en til i en annen farge. Den første var egentlig litt stor, så jeg gikk for en størrelse mindre. Likevel er den nye buksen større enn den jeg hadde. Moralen er: Prøv, prøv og prøv. Ikke se på størrelser. |
|
|
![]() |
|
|