Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den store Grand Prix-tråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-08, 23:02   #661
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store Grand Prix-tråden

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Minnet meg på at jeg må henge opp tøy før jeg legger meg.

Ja, pokker, jeg også...

Gammel 24-05-08, 23:02   #662
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han israeleren hadde jo flotte armmuskler da
Kanskje det fortjener min stemme? (eller ikke)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 23:02   #663
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Frankrikes bidrag var deilig & arty, mens Spanias var morsom og skjønn, og jeg fikk veldig lyst å danse!

Polen, urk! Plastikkdame i grusom kjole.
Forresten for mange "by-seg-frem-babes" i paljettkjoler som er omringet av menn på scenen, som kaster kjole - som Guri i fjor...

Har ingen tro på at en skikkelig bra låt vinner. For mange østblokk-land som stemmer, og de har jo sin egen smak. :fordommer:
Maria vinner nok ikke, selv om låta er fin og jenta har utstråling/stemme/troverdighet.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 23:03   #664
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

*løper ned i kjelleren og henger opp tøy*

Roper på den undertrykte mannen min og sier han får henge opp. Jeg ser jo på GP, må skjønne.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 23:03   #665
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min stemme gikk nå til Frankrike. :heller ikke taktisk:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 23:03   #666
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg føyer til Kroatia over land jeg syns kan få Melodi Grand Prix.

Gammel 24-05-08, 23:03   #667
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg innrømmer at jeg har stemt.
På Polen, fordi hun ser så naturlig ut.

Gammel 24-05-08, 23:04   #668
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Han israeleren hadde jo flotte armmuskler da
Kanskje det fortjener min stemme? (eller ikke)

Nei. Han representerer Israel.

Gammel 24-05-08, 23:04   #669
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Stemmer på Spania og Armenina

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 23:04   #670
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jøss som dere skravler, og det under alle de flotte sangene? Da må man jo sitte og følge med, gjøre seg notater om hva man liker og ikke liker og NÅ kan man logge på FP og diskutere med dere. ( )

Jeg sier bare: Heia Maria, heia Senja. Heia heia alle veia!!

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 23:04   #671
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Stemmer ikke, men Finland er langt oppe på lista mi.

Gammel 24-05-08, 23:04   #672
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror jeg heier i denne rekkefølgen - sånn bortsett fra at jeg selvsagt håper Maria vinner:

Frankrike
Finland
Danmark
Bosnia&co

Gammel 24-05-08, 23:05   #673
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal IKKE bruke penger på å stemme frem andre land

Gammel 24-05-08, 23:05   #674
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Min topp 5

Norge
Frankrike
Bosnia
Island
Spania

Sverige og Danmark og Russland kommer til å gjøre det bra. .

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 23:05   #675
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Jøss som dere skravler, og det under alle de flotte sangene? Da må man jo sitte og følge med, gjøre seg notater om hva man liker og ikke liker og NÅ kan man logge på FP og diskutere med dere. ( )

Jeg sier bare: Heia Maria, heia Senja. Heia heia alle veia!!

Her har vi ikke gjort annet enn å notere gjennom hele kvelden.

Gammel 24-05-08, 23:05   #676
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det slik at det er siste finalen?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 23:05   #677
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Åh, jeg klarer ikke dy meg for å være fryktelig spent nå!"

Klapp igjen om du ikke har mer fornuftige ting å komme med.

Gammel 24-05-08, 23:05   #678
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Forresten for mange "by-seg-frem-babes" i paljettkjoler som er omringet av menn på scenen, som kaster kjole - som Guri i fjor...

Vi er en trendsetternasjon, i MGP-sammenheng vel og merke.
Se på Secret Garden, de vendte totalt om, året etter gjorde irene det samme og vant de også (The Voice). WigWam; dro det langt - året etter vinner finske Lordi.
I fjor; Guri kastet kjolen; i år har de knapt klær på.

Gammel 24-05-08, 23:06   #679
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Terry Wogan, eller hva han het. Hvor finner man kommentarene hans. De har vært moro å følge med på tidligere år.

Gammel 24-05-08, 23:06   #680
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

"The Voice" er da også noe av det nydeligste som noen sinne har vunnet i MGP-sammenheng.

Emneord
dissing, mgp, sarkasme

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18.