|
|
#681 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Høst og skolestart og blanke ark, så jeg drar opp denne igjen. Jeg trenger fortsatt inspirasjon. |
|
|
|
|
#682 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Vi har hatt ovnsbakte hvitløks- og potetbåter, vegetar-snitsler, stekt paprika og sopp, brokkoli og brekkbønner og bearnaisesaus til. Krydderkake med sjokoladeglasur til dessert.
|
|
#683 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I dag hadde vi hel, grillet kylling og pannestekte grønnsaker (gulrøtter, løk, paprika, brokkoli), og potetmos til guttene. Guttene ville ha hver sin Rislunsj til dessert/lørdagskos.
|
|
|
#684 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I dag har vi spist fullkornspasta med kjøttdeig og dolmio. Altså ikke noe ekstremt spennende. Jeg har null energi i dag.
|
|
#686 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Her blir det Chicken tandorii i dag
|
|
#687 |
|
koko
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Vi skulle ha baccalao, men jeg greidde ikke huske å ta fisken opp fra fryseren og legge den i vann. Ble nybakte, grove snurrer med salami og ost, og så tryller vel sambo frem noe lasagnerester til kvelden tenker jeg.
|
|
#688 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?
Har du oppskrift på gratengen? |
|
|
|
|
#689 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I dag har vi hatt god middag. En stor Stangekylling stekt med sitron, hvitløk og rosmarin, tilbehør var nypoteter, sellerirotmos, sprøstekte kantareller og ferske nye gulrøtter. |
|
|
|
|
#690 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Jeg må henge meg på her igjen og få litt inspirasjon.
|
|
|
#691 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Idag har vi hatt hjemmelagd tomatsuppe. Jeg har bare lagd det èn gang før,men vi har allerede blitt så glad i den suppen at det aldri kommer posetomatsuppe inn i huset her igjen. |
|
|
|
|
#692 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?
|
|
#693 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Jegergryte med elgkjøtt og potetstappe. Ingen høydare, men greit nok. Er så sjelden me bruker Toro- poser, at eg gløymer frå gong til gong kor lite det smaker .
|
|
#694 |
|
Borte
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Planen er en saus jeg pleier å lage med løk og kyllingkjøtt. Ris ved siden av. Og dampet gulrot og blomkål.
|
|
#695 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Her blir det noe kjapt og enkelt, vi får megler på besøk og er usikker på hvor lang tid det tar. Pizzarester fra fryseren, tror jeg.
|
|
|
#696 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I dag står røkt torsk, baconterninger og grønnsaker i form på ukemenyen. Og jeg husket faktisk å ta opp torsken til tining i går.
|
|
|
#697 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Mamma kommer på middag i dag. Jeg tenkte jeg skulle lage bønneburgere i grove brød med all the fixings, og steke pommes frites av søtpoteter.
|
|
#698 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Vi skal ha Kalkunschnitzler og potetstappe:-) |
|
|
|
|
#699 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Vi skal ha orientalsk gryterett med biffstrimler, grønnsaker og hjemmelaget potetstappe.
|
|
#700 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Kyllingklubber med blomkålris. http://www.rema.no/under100/Kampanje...ticle63656.ece
|
![]() |
|
|