Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-12, 13:49   #681
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg har kjøpt disse.
De er ganske vonde, og veldig pene.

Michael Kors. Slike sko er jo aldri GODE å gå med men fy flate kor vakre dei er! Gratulerer med fantastiske sko!

Gammel 17-08-12, 15:24   #682
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Da ble det BLINK bukse på meg! Og den er kjempedeilig å ha på!

Åh, de var fine, Iben. Noe slik er jeg på jakt etter. HVor får man kjøpt dem?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå  
Gammel 17-08-12, 18:17   #683
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

https://www.facebook.com/#!/pages/L%...20280781320798

Denne butikken ligger ved der jeg bor, men jeg tror også de sender varer.

iben er ikke aktiv  
Gammel 17-08-12, 18:36   #684
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk! Jeg bor veldig sentralt, så det burde være mulig at noen fører de buksene litt nærmere her - jeg får sjekke.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå  
Gammel 18-08-12, 10:41   #685
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nye sko, på tilbud. Mine første blå!

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 18-08-12 kl 11:40.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-08-12, 11:21   #686
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Merkelig at det ikke er mulig å finne noe adresse noe sted?

Joika er ikke aktiv  
Gammel 18-08-12, 17:58   #687
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Nye sko, på tilbud. Mine første blå!

Fine! Hvor er de kjøpt?

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 18-08-12, 20:39   #688
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har omsider fått brukt gavekortet på Noa Noa som jeg fikk i julegave.

+ to skjønne cardiganer som jeg ikke finner bilde av - en dus sjøgrønn (Bluen!) og en som er lyng.
Gøy å dra på shopping når det ikke koster noe.

Gammel 18-08-12, 21:31   #689
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Merkelig at det ikke er mulig å finne noe adresse noe sted?

Se på "om". Der står adresse.

iben er ikke aktiv  
Gammel 18-08-12, 23:51   #690
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Kord fra NoaNoa, tar med det lille bildet for å vise detaljene og fargen riktigere.

Gammel 18-08-12, 23:55   #691
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

+ to skjønne cardiganer som jeg ikke finner bilde av - en dus sjøgrønn (Bluen!) og en som er lyng.:

Den hr jeg faktisk sett på, tror jeg! Jeg har også et gavekort fra jula som jeg ikke har fått brukt, da fargene på vårkolleksjonen (og særlig det de tok inn her i byen) var helt feil til meg.

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Kord fra NoaNoa, tar med det lille bildet for å vise detaljene og fargen riktigere.

Den så veldig fin ut! Selvsagt var den ikke å se i Bogstadveien da jeg var innom der på tirsdag. Og nå er min lokale Noa Noa nedlagt!

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 19-08-12, 00:06   #692
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Den så veldig fin ut! Selvsagt var den ikke å se i Bogstadveien da jeg var innom der på tirsdag. Og nå er min lokale Noa Noa nedlagt!

Jeg kjøpte den i sentrum, i sidegata til Karl Johan. De hadde forrige uke. Den satt fint, men så er jeg i andre enden av størrelsesskalenen enn deg.

Gammel 19-08-12, 09:22   #693
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

+ to skjønne cardiganer som jeg ikke finner bilde av - en dus sjøgrønn (Bluen!) og en som er lyng.

Åh, var det den cardiganen med litt spesiell mønsterstrikk langsmed kneppingen? Altså den dus sjøgrønne? Den så jeg på her om dagen, og er nok en smule forelsket. Hassel sa "kjøp den, da Mamma", hvilket av en eller annen grunn trigget meg til å holde meg i sela enn så lenge.

Jeg har forøvrig fått en ny kjole og en ny bukse, takket være innkjøp av Herdins tøyfarge og salt. Buksene er svarte igjen, og kjolen er ikke lenger lakserosa, men burgunder-rød! Jeg farget en kjole til sammen med denne, men den hadde visst syntetisk sytråd (hvit!!), så det ble jo et mindre vellykket prosjekt.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 19-08-12, 10:12   #694
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Kanina: Er det en spesiell farge til klær?

Gammel 19-08-12, 10:18   #695
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Kanina: Er det en spesiell farge til klær?

http://www.herdins.no/tekstilpleie/tekstilfarge__222
Det er tekstilfarge, ja. Det er to typer, en som kan farge bomull, lin etc på lave temperaturer, og en for blandede tekstiler (på 60 grader). Det er som sagt litt risikabelt når sytråden ikke tar farge pga f.eks. nylon eller polyester. Men for å friske opp fargen på svarte bukser, eller endre fargenyanse littegranne, er det perfekt! Kjøpes bl.a. på Jernia.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 19-08-12, 11:30   #696
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Fine! Hvor er de kjøpt?

Lokal butikk der jeg bor.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 19-08-12, 12:36   #697
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Åh, var det den cardiganen med litt spesiell mønsterstrikk langsmed kneppingen? Altså den dus sjøgrønne? Den så jeg på her om dagen, og er nok en smule forelsket. Hassel sa "kjøp den, da Mamma", hvilket av en eller annen grunn trigget meg til å holde meg i sela enn så lenge.

Det var den, ja. Og så en make i dus rosa. Flotter man seg med gavekort, får man gjøre det ordentlig.

Gammel 19-08-12, 20:33   #698
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den kjolen likte jeg. Er den kjøpt på Noa Noa nå? Hvor??

Joika er ikke aktiv  
Gammel 19-08-12, 20:57   #699
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Den kjolen likte jeg. Er den kjøpt på Noa Noa nå? Hvor??

Bergen sentrum
Finnes i svart også.

Gammel 19-08-12, 20:58   #700
Joika
Pauset

Standard

Bergen sentrum
Finnes i svart også.

Får se om de har den her i byen i morgen da.

Joika er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.