|
|
|
|
#1 |
|
Kakemonster
|
Sv: Takk for megCluet, tenker jeg, er at mistanken og mistilliten er sådd. Ikke hos alle, for all del, men den er her, like levende. Ikke alle vet hvem det er snakk om heller, og det går faktisk ut over hele moderatorteamet, og hele FP. FP blir et fattigere forum når brukere får en følelse av at det slarves. Jeg mener bestemt at muligheten for adgangsbegrensning er her nettopp for at man skal kunne dele litt mer enn hva man skal ha til middag. At moderatorteamet mener det ikke har skjedd er en ting, men det er jo ikke alle som er enige i det, det er helt tydelig.
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Takk for megJeg syntes Kies innlegg var et veldig fint uttrykk for det du snakker om, Gaia. Fnattens innlegg inneholdt derimot flere ganske alvorlige anklager som hun må vite at vi ikke kan svare på i plenum. Det er dette siste som sliter mest på oss.
|
|
#3 |
|
Søt og rar
|
Sv: Takk for megJeg har inntrykk av at moderatorene var lei av saken allerede før den ble kjent for "oss andre",
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Takk for megJeg er en av dem (det må da være flere av oss?) som virkelig ikke vet noe om denne konflikten. Annet enn HPs "forklaring" og hintingen hist og her, som virkelig ikke er oppklarende på noe som helst vis. Det eneste jeg vet er at partene på hver sin side, men likevel sammen, er i ferd med å gjøre [har gjort] FP til et veldig ukoselig sted å være. Jeg vedgår å ha fjaset i denne tråden, men det kan anses som et forsøk på å redde stumpene av det forumet FP var. Antagelig mislykket, ser jeg.
|
|
|
#5 |
|
villende
|
Sv: Takk for meg
Jeg syns det var nødvendig og fin fjas. Og jeg tenker at dette kanskje var den renselsen vi trengte her. FP er fortsatt et fint sted. Ikke minst er det et fint sted fordi det er mulig å være sint og snurt og fortsette å krangle, selv når ledelsen er lei. Tenk det. Tråder blir ikke stengt eller slettet av modder som ikke gidder mer. Til tross for at de har fått masse pepper. Og ikke egentlig har muligheten til å svare skikkelig for seg. Ikke bare det, de fortsetter faktisk å svare. Selv om de er lei. De snur ikke bare ryggen til og er snurte på bakrommet. Tenk det. |
|
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Takk for megMen kommer det som et sjokk på folk at man kan prates om? Det virker naivt å tro at ting på FP forblir på FP. Sånn er det selvsagt ikke, og særlig ikke her hvor så mange kjenner hverandre i RL.
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
Nei, det kom ikke som noe sjokk på meg. Så derfor var det ikke noe jeg gikk videre med eller noe. Men det kan jo være mer problematisk om det er litt mer lukka informasjon som blir formidlet videre kanskje.
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er helt innforstått med at det snakkes altså, og jeg innrømmer at jeg gjør det selv. Jeg kjenner svært få fra FP utenfor, men de gangene vi snakker om ting herfra foregår det sånn:
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
|
|
#10 |
|
Hertuginne
|
Men det er det vi sier ikke har skjedd, og det er det som er så innmari frustrerende. For hadde det vært det vi diskuterte så hadde det ikke vært noe sak, da hadde nok alle vært enige om at det ikke er bra.
|
|
#11 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Takk for megJeg vet ikke om det bare er teit av meg å skrive det jeg skiver her heller, jeg kan i grunn godt slette det. Men jeg føler ikke at jeg hverken angriper eller fyrer opp.
|
|
#12 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Takk for megNå skal det også sies at jeg tenker veldig lite over hvem som er moderatorer her inne.
|
|
#13 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Takk for megÅ bli baksnakket eller liknende, er selvsagt ikke hyggelig. Uansett i hvilke setting og av hvem. Men å bli snakket om på generelt grunnlag, kan jo ikke komme som noen diger overraskelse på folk? At det man skriver på nett kan bli snakket om??
|
|
#14 |
|
|
Sv: Takk for megSelvsagt. Det er jo enorm forskjell på å si "Jeg leste i en lukket blogg, sier ikke hvem, *insert informasjon som ikke er gjenkjennelig*" og å si: "Jeg leste i den lukkede bloggen til Input, hvor du ikke har tilgang, at hun...."
|
|
|
#15 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Takk for megJa, det er slemt å slarve og baksnakke. Men fy søren: Det er jaggu meg slemt å fortelle en uvitende person at h*n har blitt baksnakket også. Hva er det vitsen med da - bortsett fra å såre den uvitende? Bortsett fra å være slem og å skape usikkerhet og utrygghet? |
|
|
|
|
#16 |
|
Søt og rar
|
Sv: Takk for megJeg har ikke de samme samtalene som deg, Input.
|
|
#17 |
|
Leser
|
Og det er nettopp derfor vi har undersøkt det. Og vi har kommet frem til at det ikke har skjedd.
|
|
#18 |
|
|
Det er vel irrelevant om det er en blogg eller en tråd i M2 som blir snakket om?
|
|
|
#19 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for megFor meg som ikke er medlem i mer enn et par nystartede blogger, så må jeg innrømme at jeg lurer litt på hva i alle dager folk skriver om i bloggene sine. |
|
|
|
|
#20 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er igrunn glad nå for at jeg ikke er noen "bloggleser" |
|