|
|
|
|
#1 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Under 15 oppmøtte på SIAN-arrangement i sentrum i dag. Tjukt av folk på ungdomsrådet sitt motarrangement, som avholdes i klatrehallen 1 mil unna (gratis klatring, mat og konsert), så ingen fare for at det blir konflikter mellom deltakerne der og de få SIAN-tilhengerne.
|
|
#2 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13At ingen møtte opp på SIANs markering her i byen.
|
|
#6 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Gjennomført et jobbmøte som har vært krevende å organisere, der jeg selv holdt en presentasjon jeg grudde meg litt for, fordi jeg har hatt for dårlig tid til å forberede meg. Og mottok uforholdsmessig mye skryt i etterkant, både av de andre møtedeltakerne, og ikke minst av sjefen min.
|
|
#7 |
|
koko
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13En venninne ringte for å fortelle at hun hadde brukt to av "mine" oppskrifter i går (jeg har en matside på Face) og spesielt kjeksene hadde gjort stor suksess hos både familie og naboer.
|
|
#8 |
|
Semiaktiv
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13En tanteunge på TV.
|
|
#9 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Yngste som ikke klart å gå på trening i dag av ulike grunner, og som jeg fikk lokket med på en kveldstur i stedet. Vi hadde en nydelig tur i skog og fjell, gikk oss vill på stier, og kom hjem med gjørmete sko og kvister i håret. Bare koselig prat hele veien. Og en aldeles nydelig sol på himmelen i kveld. |
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Herlig dag ved vannet med trinnet. Sandvolleyball, discgolf og stratego i strålende solskinn. Og femten grader, men hey, hvem teller?
|
|
#12 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Å komme inn på grupperommet 1345, og der sitter Lillesøster, kompis og en helt ukjent gutt (for meg) og spiller sjakk sammen med assistenten til Lillesøster. Og ved veggen står gitaren som Lillesøster hadde med hjemmefra, som spes.ped/kontaktlærer har skiftet strenger på, og skal stemme til henne i morgen, så hun kan øve litt hjemme også.
|
|
|
#13 |
|
Semiaktiv
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Skjønner det har gått bedre ut over i uka enn det gjorde på mandag/tirsdag. Veldig godt å høre Serafin!
|
|
#14 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13
Mandag gikk blah. Tirsdag litt bedre. I går virkelig ikke bedre fra morgenen av, men veldig bra utover dagen. Og i dag rimelig bra hele veien.
|
|
|
#15 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Både pass og en ganske bra dag, så flott å lese Serafin. |
|
|
|
|
#16 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13En liten tur i ettermiddag.
|
|
#17 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Hyggelig middag med de to eldste i dag. |
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Til tross for at det er gørr å streike så har jeg hatt en veldig hyggelig streikevakt med fine folk i dag. |
|
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Mye å være glad for; snart helg, fint vær som skal vare hele helga! |
|
|
|
|
#20 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Noe jeg har gruet meg til å gjøre, men visst at jeg må gjøre, gikk i orden helt av seg selv fordi noen tydeligvis klarte å lukte hva jeg ønsker å gjøre og ringte meg, helt ut av det blå, og tilbød meg å gjøre det som trengtes. Vipps var alt avgjort og jeg er et problem fattigere og noen tusen rikere, helt uten at jeg måtte løfte en finger for å få det til å skje. Jeg forstår ikke helt hvordan det gikk til, men never mind, en bør er løftet av skuldrene mine.
![]() |
|
|