Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #12

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-22, 17:11   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg må på sykehuset i morgen og gjøre noen undersøkelser pga. noen dårlige verdier på blodprøvene som ble tatt før helga, men hvor resulatet ikke ble klart før i går kveld. Bra at jeg får time raskt, men dumt at jeg får time raskt, for det hadde jeg jo ikke fått om de ikke var bekymret.

Gammel 23-11-22, 13:55   #2
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 23-11-22, 14:00   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jentungen som skadet albuen sin under forestilling i dag, og venter på legeundersøkelse. Egentlig tre forestillinger i dag og tre i morgen. Øvd på dette siden tidlig i høst.

Gammel 24-11-22, 00:00   #4
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jentungen som skadet albuen sin under forestilling i dag, og venter på legeundersøkelse. Egentlig tre forestillinger i dag og tre i morgen. Øvd på dette siden tidlig i høst.

Heldigvis var det ingen brudd eller andre skader, bare vridd og forslått, og hun dro tilbake og var (med noen justeringer) med på siste forestilling, utstyrt med støttebandasje og pågangsmot. Så da blir hun også med på alle tre forestillingene i morgen.

Gammel 23-11-22, 14:53   #5
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jeg ser nå er at disse verdiene (for høye verdier av noe som har med leveren å gjøre) også var der på blodprøver FØR jeg fikk kreft. Eller i hvert fall før kreften ble oppdaget. Da håper jeg i hvert fall at det ikke er ny kreft, for jeg har vel ikke hatt leverkreft i et år uten at de har visst det?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 23-11-22, 15:34   #6
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Ved f.eks. paracetamol-inntak, kan leververdier forstyrres, har jeg hørt. Men er ikke helsepersonell

annemede er ikke aktiv  
Gammel 23-11-22, 15:42   #7
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Ved f.eks. paracetamol-inntak, kan leververdier forstyrres, har jeg hørt. Men er ikke helsepersonell

Ja, men her har de steget sakte i minst et år. Og jeg har ikke tatt paracetamol før den siste uka. Og ikke drukket alkohol heller, så det er ikke det.

Input er ikke aktiv  
Gammel 23-11-22, 15:44   #8
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

annemede er ikke aktiv  
Gammel 23-11-22, 16:11   #9
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er ikke forhøyede leververdier normalt når man har en heftig infeksjon?

Og så tenker jeg at det kanskje er litt som Milfrid sier: De vet at du er redd og vil vise at de tar deg på alvor ved å kalle fort inn?

Bah. Det er uansett tøft å vente.

Gammel 23-11-22, 17:13   #10
Input

Input sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er ikke forhøyede leververdier normalt når man har en heftig infeksjon?

Er det? Jeg aner ikke. Hva regnes som heftig infeksjon i så fall?

Jeg hørte om dette første gang fredag for halvannen uke siden, men da var det bare i en bisetning. Men måten det ble sagt på gjorde at jeg tolket det som at dette er noe de har sett over tid, men ingen har sagt noe om det før heller. Da spurte han om jeg hadde noen smerter på høyre side, men det hadde jeg jo ikke da. Nå har jeg det, men jeg har jo også et ribbeinsbrudd som forklarer de.

Men jeg tror jeg bare må droppe å google og gruble frem til i morgen. Det er neppe noe jeg dør av med det første.

Input er ikke aktiv  
Gammel 23-11-22, 17:52   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vanskelige kunder.

Gammel 23-11-22, 19:09   #12
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg har for helvete klart å KASTE Ugg Adirondack-skoene mine og trodd det var de gamle som var utslitte.
De kosta 3000.

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 23-11-22, 19:17   #13
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Jeg har for helvete klart å KASTE Ugg Adirondack-skoene mine og trodd det var de gamle som var utslitte.
De kosta 3000.

Det er jamen kjipt Og de som er så gode. Du må nok kjøpe nye rett og slett.

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 23-11-22, 19:43   #14
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Det er jamen kjipt Og de som er så gode. Du må nok kjøpe nye rett og slett.

Fant dem igjen og takker mannen for at han er treig med å kjøre bort søppel. De er så gode og varme, så måtte hatt lignende på grunn av jobben min, men var ikke helt klar for å bruke 3000 nå.

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 23-11-22, 20:35   #15
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Fant dem igjen og takker mannen for at han er treig med å kjøre bort søppel. De er så gode og varme, så måtte hatt lignende på grunn av jobben min, men var ikke helt klar for å bruke 3000 nå.

Flaks!

Mannen til en kollega kastet dyre dundyner.

Gammel 23-11-22, 19:42   #16
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

De kosta 3000.

Jammenminsann! Jeg har lett etter dem ett døgn, og kom på at jeg kanskje hadde kastet dem i en pose mannen skulle kjøre til fyllinga. Det har han (heldigvis) ikke gjort, så jeg fant dem nettopp igjen i en svær søppelpose sammen med alt anna skit. Men på toppen, og like fine! Puh.

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 23-11-22, 21:04   #17
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Wow, det er jo nesten som å finne 3000 kroner.

Gammel 23-11-22, 21:08   #18
Input

Input sin avatar

Standard

Enig. Du har SPART 3000 kr nå, Musemus, du må bruke de på noe fint.

Input er ikke aktiv  
Gammel 24-11-22, 10:49   #19
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Jeg veit! Jeg ble ganske letta.

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 24-11-22, 00:10   #20
Input

Input sin avatar

Standard

Så bra, My!

Input er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.