Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #12

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-22, 14:45   #681
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Hormoner! Jeg griner seint og tidlig, av lite og stort. Djeeez!

Gammel 22-11-22, 14:58   #682
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg gruffer over at hver eneste nettside jeg går inn på lommer med " vil du innstiller xx ?"
Nei, jeg vil ikke det.

Gammel 22-11-22, 21:25   #683
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Algoritmer! Gedigne julegavespoilere! Har laptop stående på kjøkkenbenken, og er gjerne innlogget på fb, mail, aviser eller annet, og det kommer hele tiden opp reklame for alt jeg har kjøpt, eller tenkt på å kjøpe, i julegaver til folk.

Gammel 23-11-22, 10:00   #684
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv

Cauchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Algoritmer! Gedigne julegavespoilere! Har laptop stående på kjøkkenbenken, og er gjerne innlogget på fb, mail, aviser eller annet, og det kommer hele tiden opp reklame for alt jeg har kjøpt, eller tenkt på å kjøpe, i julegaver til folk.

Hjelper det ikke å slette cookies?

Man kan også prøve å ha browser i incognito mode når man kjøper julegaver, bør hjelpe.

Cauchy er ikke aktiv  
Gammel 23-11-22, 12:46   #685
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Blæh. Alt er bare dust om dagen.

Gammel 23-11-22, 12:50   #686
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må på sykehuset i morgen og gjøre noen undersøkelser pga. noen dårlige verdier på blodprøvene som ble tatt før helga, men hvor resulatet ikke ble klart før i går kveld. Bra at jeg får time raskt, men dumt at jeg får time raskt, for det hadde jeg jo ikke fått om de ikke var bekymret.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 23-11-22, 12:55   #687
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 23-11-22, 12:55   #688
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg må på sykehuset i morgen og gjøre noen undersøkelser pga. noen dårlige verdier på blodprøvene som ble tatt før helga, men hvor resulatet ikke ble klart før i går kveld. Bra at jeg får time raskt, men dumt at jeg får time raskt, for det hadde jeg jo ikke fått om de ikke var bekymret.

Gammel 23-11-22, 13:00   #689
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jentungen som skadet albuen sin under forestilling i dag, og venter på legeundersøkelse. Egentlig tre forestillinger i dag og tre i morgen. Øvd på dette siden tidlig i høst.

Gammel 23-11-22, 13:19   #690
Molly

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gammel 23-11-22, 13:36   #691
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må på sykehuset i morgen og gjøre noen undersøkelser pga. noen dårlige verdier på blodprøvene som ble tatt før helga, men hvor resulatet ikke ble klart før i går kveld. Bra at jeg får time raskt, men dumt at jeg får time raskt, for det hadde jeg jo ikke fått om de ikke var bekymret[[/i].

Ser absolutt den. Gruffet selv om det mht en time Poden fikk veldig fort etter St jeg først hadde fått beskjed om at det ikke var noe ledig før uka etterpå. Da jeg snakket med henne i ettertid ga jeg uttrykk for det, og hun sa «det handlet også om å vise at ting tas på alvor». Så det kan jo være det samme her - at det bare er en rutine å kalle inn fort hvis A, B eller C.

Jeg var nettopp innlagt to dager etter at de fant unormale verdier på blodprøver, og skal på EMRC i morgen for å sjekke ståa i mageregionen. I hodet mitt vet jeg at ting sannsynligvis er ok og at verdiene har en ufarlig forklaring, men jeg krisemaksimerer jo litt likevel, fordi jeg vet jeg har økt risiko for kreft. Da tenker jeg at det jammen ikke er rart at du som har hatt kreft får skikkelig aktivisering av det traumet nå.

Jeg håper at undersøkelsen går fint, at ikke noe er galt og at forklaringen bare er rutiner og nettopp det at du skal slippe å gå lenge og bekymre deg.

Gammel 23-11-22, 13:42   #692
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Gammel 23-11-22, 13:53   #693
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jeg ser nå er at disse verdiene (for høye verdier av noe som har med leveren å gjøre) også var der på blodprøver FØR jeg fikk kreft. Eller i hvert fall før kreften ble oppdaget. Da håper jeg i hvert fall at det ikke er ny kreft, for jeg har vel ikke hatt leverkreft i et år uten at de har visst det?

Input er ikke aktiv  
Gammel 23-11-22, 14:34   #694
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Ved f.eks. paracetamol-inntak, kan leververdier forstyrres, har jeg hørt. Men er ikke helsepersonell

annemede er ikke aktiv  
Gammel 23-11-22, 14:42   #695
Input

Input sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Ved f.eks. paracetamol-inntak, kan leververdier forstyrres, har jeg hørt. Men er ikke helsepersonell

Ja, men her har de steget sakte i minst et år. Og jeg har ikke tatt paracetamol før den siste uka. Og ikke drukket alkohol heller, så det er ikke det.

Input er ikke aktiv  
Gammel 23-11-22, 14:44   #696
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

annemede er ikke aktiv  
Gammel 23-11-22, 15:01   #697
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 23-11-22, 15:11   #698
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er ikke forhøyede leververdier normalt når man har en heftig infeksjon?

Og så tenker jeg at det kanskje er litt som Milfrid sier: De vet at du er redd og vil vise at de tar deg på alvor ved å kalle fort inn?

Bah. Det er uansett tøft å vente.

Gammel 23-11-22, 16:11   #699
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 23-11-22, 16:13   #700
Input

Input sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er ikke forhøyede leververdier normalt når man har en heftig infeksjon?

Er det? Jeg aner ikke. Hva regnes som heftig infeksjon i så fall?

Jeg hørte om dette første gang fredag for halvannen uke siden, men da var det bare i en bisetning. Men måten det ble sagt på gjorde at jeg tolket det som at dette er noe de har sett over tid, men ingen har sagt noe om det før heller. Da spurte han om jeg hadde noen smerter på høyre side, men det hadde jeg jo ikke da. Nå har jeg det, men jeg har jo også et ribbeinsbrudd som forklarer de.

Men jeg tror jeg bare må droppe å google og gruble frem til i morgen. Det er neppe noe jeg dør av med det første.

Input er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.