|
|
#682 |
|
intro
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Så moro, hva synes du?
|
|
|
#683 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Ut og stjæle hester av Per Petterson er snart ferdiglest. Ved siden av ligger Luftslottet som sprengtes (Stieg Larsson) - sistnevnte skal være med på ferie neste uke... Sammen med Saman er ein mindre aleine.
|
|
|
#684 |
|
Kald på føttene
|
Det var jo ikke verdens tykkeste bok, så det ville i så fall ikke vært så mye tid som ble kasta bort. Jeg likte den ganske godt. Synes den var bygget rundt en bra idé, men slutten ble litt teit. Tar gjerne imot flere tips fra deg! |
|
|
|
|
#685 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2008
Hvor: Buskerud
![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Er akkurat ferdig med Løvekvinnen av Erik Fosnes Hansen, ble super skuffa!!!! Nå skal jeg begynne på slangebæreren av Unni Lindell. |
|
|
|
|
#686 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Olycksfågeln av Camilla Läckberg. Jeg har bare lest noen få sider så jeg vet ikke om den er bra. Men, jeg likte Isprinsessen veldig godt i hvertfall.
|
|
#687 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Har nettopp lest ut Forberedelsen av Roda Ahmed og skal nå begynne på Tarantellen av Jorunn Thørring.
|
|
#688 |
|
intro
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg leser danske Jens Christian Grøndahls bok Hjärtljud - på svensk, altså (den var fryktelig billig
|
|
|
#689 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg har holdt på med "Svermen" i ukesvis nå, men nærmer meg slutten. Tok sin tid før jeg synes det ble spennende. Vet ikke helt hva jeg skal begynne på etterpå, må tråle bokhyllene for uleste bøker. |
|
|
|
|
#690 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Mannen fikk Siri Lill Mannes bok "Livvakt i helvete" som omhandler konflikten i Tsjetsjenia. Åpnet den i går kveld.
|
|
#691 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?The No. 1 Ladies Detective Agency av Alexander McCall Smith.
|
|
#692 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?nettopp lest "hva skal vi med stjerner nå?" Om sorg etter tsunami katastrofen. Aner ikke hvor mange ganger tårene trillet....
|
|
#694 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Innimellom eksamenslesinga holder jeg på med Rolex av Roger Pihl. Skikkelig lettlest og ganske artig syns jeg. Litt wonderboy-aktig. |
|
|
|
|
#695 |
|
Borte
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?De krenkede av Åsne Seierstad.
|
|
#696 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå har jeg lest Frognerfitter, den er jo overhodet ikke bra (verken språk eller story), men interessant elns.
|
|
#698 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Mark Haddon: "Noe til besvær" |
|
|
|
|
#699 |
|
WF: Sausnebbet
|
Hva synes du om den? Jeg koste meg med Populærmusikk fra Vittula, men syntes Knølhølet ble for sær for meg. Skal jeg gi ham en sjanse til? |
|
|
|
|
#700 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Sigrun Slapgards biografi om Sigrid Undset.
![]() |
|
|