Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-07, 10:47   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Til Hannah:

Kjole fra Zara:

Tøfler!

Til det kommende tantebarnet... (Benetton)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-02-07, 11:26   #2
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Så masse fint du har fått deg, Guniss!

Gammel 12-02-07, 17:32   #3
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Denne ulltrøya i alpakka, med blondekant kjøpte jeg på nett, av en blogger. Det er så herligt med hjemmestrikket tøy, og siden jeg ikke er noe flink selv, er det greit å finne andre til å gjøre jobben. Den skal vel egentlig brukes under klærne, men den vår så fin så..
Maisi er stolt modell!

Gammel 12-02-07, 19:35   #4
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Denne ulltrøya i alpakka, med blondekant kjøpte jeg på nett, av en blogger. Det er så herligt med hjemmestrikket tøy, og siden jeg ikke er noe flink selv, er det greit å finne andre til å gjøre jobben. Den skal vel egentlig brukes under klærne, men den vår så fin så..
Maisi er stolt modell!

Oi, sikke nydelig jente og lækker vest ! Synes også at blitz er

Gammel 12-02-07, 21:26   #5
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal på 80 talls party og vært på ungdomsavdelingen til HM for å finne stæsj. Det var med skrekk og nostalgi jeg kunne velge og vrake i gyselige accessoirer fra en svunnen tid. Kom hjem med klipssløyfer i lakk til sko, knallblå plastøredobber og et nyyyyyydelig blått plastsmykke.

Skjønner jeg begynner å bli gammel.

Gammel 12-02-07, 21:27   #6
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du er en skikkelig "snasen bærte" i nyklærne Gunnis!

Gammel 12-02-07, 21:52   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Du er en skikkelig "snasen bærte" i nyklærne Gunnis!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-02-07, 21:42   #8
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Jeg skal på 80 talls party og vært på ungdomsavdelingen til HM for å finne stæsj. Det var med skrekk og nostalgi jeg kunne velge og vrake i gyselige accessoirer fra en svunnen tid. Kom hjem med klipssløyfer i lakk til sko, knallblå plastøredobber og et nyyyyyydelig blått plastsmykke.

Skjønner jeg begynner å bli gammel.

Bilder! Bilder!

Gammel 12-02-07, 21:43   #9
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Maisi er stolt modell!

Den var helt aldeles nydelig!! Gjett om jeg skal få svigermor til å strikke en sånn!!!

Gammel 12-02-07, 21:24   #10
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sånne hjemmestrikkede vester får vi fra farmor. Kjempedeilige.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 14-02-07, 23:36   #11
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg en knasen Fornarinabukse.
Det var på tide, den eneste andre dongeribuksen jeg hadde er på god vei til falle fra hverandre.

Gammel 15-02-07, 00:56   #12
tutta
Passiv

Standard

Jeg har shoppet litt til Pelix på Ebay :

Samt ny sminkekosten fra I.D make-up til meg.

Gammel 15-02-07, 01:25   #13
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den cookie-monster-genseren hadde Puddingen digget - hun eeelsker ham! "C is for cookie" går i ett om dagen...

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 15-02-07, 15:59   #14
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Den cookie-monster-genseren hadde Puddingen digget - hun eeelsker ham! "C is for cookie" går i ett om dagen...

Den er kjempe søt! Tror the Pelixman kommer til å digge den......

Her er link til en i str 3 år :http://cgi.ebay.com/NEW-Boys-Sesame-...QQcmdZViewItem

Står boys,men blått kan da også brukes av jenter.

Gammel 15-02-07, 18:02   #15
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg må virkelig lære meg det der ebay-greiene altså..

Er det en butikk dere kjøper fra når dere kjøper mye? (tutta jeg sikter til nå altså) tenker på frakt og toll og sånn jeg..

Ingrid-lille er ikke aktiv  
Gammel 15-02-07, 20:53   #16
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Jeg må virkelig lære meg det der ebay-greiene altså..

Er det en butikk dere kjøper fra når dere kjøper mye? (tutta jeg sikter til nå altså) tenker på frakt og toll og sånn jeg..

Nei,søker f.eks på gutte gensere samt str og så tata,kommer det opp masse fint!! Pleier å kjøpe klær som ender under toll grensen,frakt kommer i tillegg. Happy shopping.

Gammel 16-02-07, 02:14   #17
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Nei,søker f.eks på gutte gensere samt str og så tata,kommer det opp masse fint!! Pleier å kjøpe klær som ender under toll grensen,frakt kommer i tillegg. Happy shopping.

tutta har gode erfaringer med Ebay. IKKE jeg! Jeg kommer aldri mer til å handle derfra. Har opplevd å ikke få en masse bestilte og betalte varer, og jeg brukte PayPal som liksom skal være så trygt...NOT! Har enda ikke fått hverken varer eller penger fra flere kjøp jeg i sin tid gjorde på Ebay. Poenget er at de som svindler der inne registrerer seg gjerne under flere navn, og har gjerne flere pc'er og driver svindel i stor stil. Da de har solgt "nok" på et brukernavn så bare sletter de seg selv, og fortsetter businessen under annet navn og gjerne annen adresse, dermed klarer ikke Ebay å finne "feilen" og da blir ikke pengene refundert heller.

Vær obs i alle fall, for jeg er ikke den eneste som er lurt på Ebay.....

Gammel 15-02-07, 19:28   #18
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Så mye fint tutta

Gutten min har lik gap jakke som du har kjøpt

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 15-02-07, 19:38   #19
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I dag har kjøpt meg en Vila sort strikkekjole og en Vila blå kjoletunika.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 16-02-07, 17:00   #20
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjempefin kåpe

Pastill er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.