Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 6

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-09, 18:20   #681
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

I dag har jeg kjøpt meg noe jeg lenge har hatt lyst på:

Åh.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 04-09-09, 20:30   #682
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg har kjøpt en NYDELIG ChillNorway-kjole i mørk, mørk grå. Den er så finfinfin.

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 04-09-09, 20:34   #683
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Jeg har kjøpt en NYDELIG ChillNorway-kjole i mørk, mørk grå. Den er så finfinfin.

Få se!

Apple er ikke aktiv  
Gammel 05-09-09, 09:37   #684
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Kunne ikke gå forbi Birkenstock som var 70% nedsatt.
(selv om jeg har samme modell med annet motiv fra før. :angel: )

Gammel 05-09-09, 10:26   #685
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, 70% også ja!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 05-09-09, 12:58   #686
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Få se!

Jeg får ikke til å legge inn bilder.

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 05-09-09, 13:00   #687
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Det er denne:

http://www.chicliving.no/cw3/Assets/...art%20stor.jpg

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 05-09-09, 16:17   #688
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Jeg skulle ha no' billig regntøy til å bruke i barnehagen, men endte opp med denne istedet - så får jeg heller bruke min nåværende Marmotjakke i barnehagen:

Christinamor er ikke aktiv  
Gammel 05-09-09, 21:19   #689
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Det er denne:

http://www.chicliving.no/cw3/Assets/...art%20stor.jpg

Å, den var skikkelig fin! Jeg tror jeg så denne i en butikk i dag.

Apple er ikke aktiv  
Gammel 06-09-09, 11:36   #690
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Den var veldig stilig, Musemus !

Gammel 06-09-09, 19:08   #691
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Den er så kjempefin på! Syns ikke man ser den ordentlig på bildet der, men sånn på kroppen sitter den utrolig bra. Blir nok flere ChillN. klær på meg, men det koster litt, da. Gode og myke klær.

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 06-09-09, 19:10   #692
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Kunne ikke gå forbi Birkenstock som var 70% nedsatt.
(selv om jeg har samme modell med annet motiv fra før. :angel: )

Sååå fine

Gammel 09-09-09, 15:08   #693
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle bare på Kiwi, og kom tilbake med denne ullkjolen fra Mette Møller. Ja ja, den er i det minste kiwigrønn. Den satt fint på, og jeg tenkte å bytte ut det stripete båndet med et svart eller petrolfarget.

Gammel 09-09-09, 15:10   #694
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg skulle bare på Kiwi, og kom tilbake med denne ullkjolen fra Mette Møller.

Den kjolen er bare dritlekker.
Hadde de den på Kiwi

Har funnet skjørt til deg på butikken her nede, skinn i petroliumsfarge.

Gammel 09-09-09, 15:15   #695
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Den kjolen er bare dritlekker.
Hadde de den på Kiwi

Har funnet skjørt til deg på butikken her nede, skinn i petroliumsfarge.

Ikke så langt unna Kiwi, i alle fall. Tilbud var det også. Jeg bare ta meg en tur til S. og snuse snart!

Gammel 09-09-09, 15:55   #696
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tilbud på den kjolen? Hvor da?! Jeg må til grunerløkka og hente noe en dag denne uka, så...!

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 09-09-09, 15:56   #697
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Ja, hvor er denne Kiwi/Kjolebutikken?

Gammel 09-09-09, 15:56   #698
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, for en lekker kjole Elinblu!
Hva kostet den?

Har hatt lyst på Bergans lang jakke, men måtte bare kjøpe denne IJ istedenfor...

Gammel 09-09-09, 17:33   #699
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Hm, hvorfor funker ikke bildelinken lenger? Jeg kjøpte kjolen i Hegdehaugsveien, en relativt ny butikk som er åpnet der - litt lenger opp enn Lorry. Voldsomt billig var den ikke, skal jeg innrømme - nedsatt fra 2000 til 1500. Den er et par sesonger gammel, tror jeg.

Gammel 09-09-09, 17:42   #700
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Elinblu: åhhhhh....

Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:07.